SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ligt mausje alsnog op de grondquote:Op maandag 2 maart 2026 20:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan ligt Zwabber straks met Ambar in bed.
waarom zou hij een rond bed hebben?quote:Op maandag 2 maart 2026 20:24 schreef mschol het volgende:
[..]
is het rond? (of iig zeker dat het allemaal lukt?)
lekker alternatief misschien?quote:Op maandag 2 maart 2026 20:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom zou hij een rond bed hebben?
Slapen rechthoekige bedden nooit lekker?
Toen had je nog het idee dat je dan echt iets te pakken had. Nu kun je alles luisteren, dat is saai. Dat branden liet ik na een tijdje achterwege, maar goed, ik had ook geen auto.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voordat ik op FOK! zat was ik voornamelijk op muziekfora, ook specifieke voor mp3'tje, lekkere 0-day vinylrips van gehackte ftp-servers halenIn de auto had ik ook echt mappen vol met cd's
ik snap hier niks vanquote:Op maandag 2 maart 2026 20:33 schreef mschol het volgende:
OEH, timberborn heeft op de valreep voor 1.0 release automation gekregen
/einde gamertalk
jaquote:Op maandag 2 maart 2026 20:35 schreef Koen66 het volgende:
Werkt die veejaardagsapp in de OP eigenlijk?
ja ik weet het niet, vond devraag nogal vreemd... hij zegt dat het bed lekker sliep en jij vraagt of het rond is.quote:
jaquote:Op maandag 2 maart 2026 20:35 schreef Koen66 het volgende:
Jaquote:Op maandag 2 maart 2026 20:35 schreef Koen66 het volgende:
Ja dat is eigenlijk wel jammer, het 'speciale' is er een beetje vanaf. Al heb ik nog genoeg muziek die niet op streamingdiensten is te vinden, maar gelukkig kan ik tegenwoordig mp3's in de auto afspelenquote:Op maandag 2 maart 2026 20:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Toen had je nog het idee dat je dan echt iets te pakken had. Nu kun je alles luisteren, dat is saai. Dat branden liet ik na een tijdje achterwege, maar goed, ik had ook geen auto.
neequote:Op maandag 2 maart 2026 20:35 schreef Koen66 het volgende:
in een game waar je bevers "controleert" (koloniebouwer zeg maar) kunnen nu ook zaken geautomatiseerd wordenquote:
hmm.....quote:
Jij controleert ook graag bevers toch, huehuequote:
quote:Op maandag 2 maart 2026 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij controleert ook graag bevers toch, huehue
Beentjes ook geschoren?quote:
Je bent gewoon welkom natuurlijk.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou wel fair zijn, want hij mocht ook ooit mijn nieuwe bed testen
bevervachtjequote:
Nee dat nietquote:
Als ze er dan toch is kan ze gelijk opruimenquote:Op maandag 2 maart 2026 20:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je bent gewoon welkom natuurlijk.
Huis is nu nog wel even een zooitje verder.
Nog niet. Maar kans is groot genoeg dat ik het aandurfte. Bed staat er al even nu, maar slaap er nu ook af en toe daadwerkelijk in.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:24 schreef mschol het volgende:
[..]
is het rond? (of iig zeker dat het allemaal lukt?)
@bitterbal is nu wel een beetje teleurgesteld denk ikquote:
Ik ookquote:Op maandag 2 maart 2026 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:bitterbal is nu wel een beetje teleurgesteld denk ik
quote:Op maandag 2 maart 2026 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog niet. Maar kans is groot genoeg dat ik het aandurfte. Bed staat er al even nu, maar slaap er nu ook af en toe daadwerkelijk in.
quote:
quote:
Binnenkort housewarming bij Zwabquote:Op maandag 2 maart 2026 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog niet. Maar kans is groot genoeg dat ik het aandurfte. Bed staat er al even nu, maar slaap er nu ook af en toe daadwerkelijk in.
Je ronde bed?quote:Op maandag 2 maart 2026 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oeh nice. Die wil ik wel even testenquote:Op maandag 2 maart 2026 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sneak peak van zijn nieuwe bed
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 maart 2026 20:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Een rond bed is eigenlijk gewoon een mand toch?
Dat lijkt me een beetje klein om op te liggen, ook niet heel comfortabelquote:
quote:
Nog steeds dat schimmige kaartjesdealer spel?quote:Op maandag 2 maart 2026 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug van sporten. Nog even gamen.
Ja. Is best leuk.quote:Op maandag 2 maart 2026 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog steeds dat schimmige kaartjesdealer spel?
Heb je daar ook van die marktplaats tafereeltjes in?quote:
Beter een kartonnen rietje dan geen rietje want die zijn verboden.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:56 schreef Ama het volgende:
Kreeg laatste beetje niet meer uit mijn pakje Fristi want kartonnen rietje was helemaal slap geworden.![]()
De persoon die kartonnen rietjes heeft bedacht mag zijn teen best hard stoten.
Een coronaquote:Op maandag 2 maart 2026 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit zag ik toen ik naar huis reed. Dat vond ik wel bijzonder.
[ afbeelding ]
Amex is/was vroeger alleen leuk om wat airmiles te scoren.quote:Op maandag 2 maart 2026 21:15 schreef LTVDK het volgende:
AMEX is ook weer als een labiele borderliner bezig hoor, eerst heel panisch sms'en dat ze het geld niet kunnen afschrijven, 2 seconden laten een mail 'we hebben uw betaling ontvangen', en vervolgens is er op zowel de amex als bankrekening niks veranderd
Volgens mij ook nog de enige reden dat ik het hebquote:Op maandag 2 maart 2026 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Amex is/was vroeger alleen leuk om wat airmiles te scoren.
Nee, dat niet.quote:Op maandag 2 maart 2026 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je daar ook van die marktplaats tafereeltjes in?
Gemiste kans wel van de developerquote:
Mooi, ik hoefde hiervoor niet eens van de bank af te komen, maar kreeg niet een hele corona te zien. Wel die wolken ervoor langs met die mooie kleuren van de corona erinquote:Op maandag 2 maart 2026 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit zag ik toen ik naar huis reed. Dat vond ik wel bijzonder.
[ afbeelding ]
Nog nooit gezien.quote:Op maandag 2 maart 2026 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een coronaIn de lucht is het nog best koud
Nietquote:
hoiquote:
En ik bij m'n ABN Amro rekeningquote:Op maandag 2 maart 2026 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
hoi
ik heb gewoon een CC van de ING bij mn betaalrekening
Dat is een Mastercard toch?quote:Op maandag 2 maart 2026 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
hoi
ik heb gewoon een CC van de ING bij mn betaalrekening
Vroeg me gewoon af of jullie nog leefdenquote:
Ja kan zijn dat het inmiddels achterhaald is, maar vroeger werd MC een stuk minder geaccepteerd dan Visa, weet niet of dat nog zo is?quote:
van vroeger weet ik inderdaad dat visa en mastercard hebben erg handig was voor overal kunnen betalen.quote:Op maandag 2 maart 2026 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kan zijn dat het inmiddels achterhaald is, maar vroeger werd MC een stuk minder geaccepteerd dan Visa, weet niet of dat nog zo is?
Ik moet vaker naar de maan kijken blijkbaar.quote:Op maandag 2 maart 2026 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
NietDat is toch wel een redelijk voorkomend verschijnsel, zeker in de winter, van de week ook een paar keer een halo gezien (zo'n grote witte ring er omheen)
Ja eigenlijk heb ik ook helemaal geen CC nodig, 95% gebruik ik die omdat die gekoppeld is aan mijn Paypal en dan nog een beetje op vakantie. Misschien maar eens kijken naar zo'n Revolut kaartquote:Op maandag 2 maart 2026 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
van vroeger weet ik inderdaad dat visa en mastercard hebben erg handig was voor overal kunnen betalen.
volgens mij is dat steeds meer weggevallen (het verschil) maar 100% zeker weten doe ik het niet..
heb in iedergeval in duitsland, frankrijk, belgie en engeland nooit problemen met acceptatie gehad afgelopen ~10 jaar
ik heb een CC nodig voor online betalingenquote:Op maandag 2 maart 2026 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja eigenlijk heb ik ook helemaal geen CC nodig, 95% gebruik ik die omdat die gekoppeld is aan mijn Paypal en dan nog een beetje op vakantie. Misschien maar eens kijken naar zo'n Revolut kaart
Ja wat ik zei, daar zit die gekoppeld aan mijn paypal, als ik het zo zie is de enige online betaling die ik er 'los' mee heb gedaan eentje bij amazon.quote:Op maandag 2 maart 2026 22:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een CC nodig voor online betalingen
quote:¤ 0 per jaar 1
Inclusief: 2 extra kaarten
1Bij een minimale besteding van ¤ 3.000 per jaar. Anders kost de kaart ¤ 35 per jaar.
Ja helaas. Mijn bed heeft heel ordinair vier hoeken. Maar is wel 180 breed.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oeh nice. Die wil ik wel even testen
RIPquote:Op dinsdag 3 maart 2026 06:06 schreef Karzai het volgende:
De afbeelding is klaar — een symbolische, respectvolle illustratie van een kleine groep anonieme FOK!‑gebruikers die het platform naar zijn laatste rustplaats dragen.
[ afbeelding ]
Hier ook altijd een vrouw die haar hond uitlaat en die echt de hele route blaftquote:Op dinsdag 3 maart 2026 06:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fijn . Er is al een hond aan het blaffen/ huilen.
Ik zit ook binnen, maar dan zonder airco.quote:
vandaag trek ik die warmte niet zo goedquote:Op dinsdag 3 maart 2026 06:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit ook binnen, maar dan zonder airco.
ja hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2026 06:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan jij voor zaterdag in Nederland zijn? Ik zoek nog een dame die kan invallen zaterdag.![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 06:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan jij voor zaterdag in Nederland zijn? Ik zoek nog een dame die kan invallen zaterdag.![]()
Smoothquote:Op dinsdag 3 maart 2026 06:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
waar zijn ze nu?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 06:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb hier collega's die wat moeite hebben om weer naar NL te komen.
zit ff niet lekker in de wedstrijd.quote:
hmm wil je het bij ons kwijtquote:Op dinsdag 3 maart 2026 07:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zit ff niet lekker in de wedstrijd.
Gaat wel weer over
ja absurd toch. die arme vrouwen daarquote:Op dinsdag 3 maart 2026 07:03 schreef Koen66 het volgende:
Taliban laat mannen hun vrouw slaan, zolang ze hun botten niet breken"
En wij moeten er maar respect hebben
quote:
Op Urk is het niet anders.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 07:03 schreef Koen66 het volgende:
Taliban laat mannen hun vrouw slaan, zolang ze hun botten niet breken"
En wij moeten er maar respect hebben
Eentje op vakantie in Nieuw-Zeeland; maar die kan wel via alternatief thuiskomen.quote:
daar mag het wettelijkquote:
wanneer heb je die weer en heb je iets gepland met mevrouw koens?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 07:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet iets specifiek dat me ff de zon niet laat zien, het is meer het algehele optelsommetje van situatie in de wereld, situatie op werk, etc.
Ben gewoon toe aan vakantie I guess
geplande vakantie pas in juni. Weekendje weg in april, gecombineerd met week vrij voor mezelf is d eplanning.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 07:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wanneer heb je die weer en heb je iets gepland met mevrouw koens?
ja lekker smurfenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 07:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geplande vakantie pas in juni. Weekendje weg in april, gecombineerd met week vrij voor mezelf is d eplanning.
Vooral dat laatste ben ik aan toe
Hopelijk gaan we Iran ook niet op dezelfde manier teruggeven aan het volk.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 07:08 schreef bitterbal het volgende:
zie nog steeds de beelden voor mij toen op dat vliegveld in kabul dat al die mensen zo wanhopig probeerde weg te komen
zolang die ayatollahs niet van wijken weten valt er bar weinig terug te gevenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 07:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopelijk gaan we Iran ook niet op dezelfde manier teruggeven aan het volk.
Zodra ze bij de Revolutionaire Garde massaal over gaan lopen en de handdoek in de ring gooien is er ruimte om huidige regime kwijt te raken. Moet je ook nog hopen dat het zo blijft.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 07:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zolang die ayatollahs niet van wijken weten valt er bar weinig terug te geven
En dat hele land aan gort bombardren is ook niet echt de oplossing, dan stuur je een moderne samenleving (want dat is Iran ondanks de leiders echt) terug naar de middeleeuwen
Eens. Het stond bij mij ook echt nog op de lijst om ooit heen te gaan, zo'n mooi land (en land van m'n schoonvader uiteraard). Maar niet met dit regime was altijd wel een voorwaarde voor mequote:Op dinsdag 3 maart 2026 07:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra ze bij de Revolutionaire Garde massaal over gaan lopen en de handdoek in de ring gooien is er ruimte om huidige regime kwijt te raken. Moet je ook nog hopen dat het zo blijft.
Zag dat er ook wat UNESCO erfgoed gesneuveld is. Zo'n mooi land en dan zijn ze daar al jarenlang zo onder de duim gehouden.
Gisteren was hier een mooie zonsondergang, de lucht was helemaal oranje en geel echt mooiquote:
Hier gaat wat mis.quote:
quote:
Succesquote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Dadelijk naar de fysiotherapeut.
Morguh Stigquote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
quote:
Bij mij de rechterschouder. Al een paar weken last van sinds het erin schoot. Geen pijn pijn maar het zeurt. Hand tintelt bij bepaalde houding. Denk een beknelde zenuw.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Stigik ook, een behandeling van één uur. iedere dinsdag
Even lostrekken en weer terug zetten. Anders heeft @bitterbal nog wel een schouder voor jequote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij mij de rechterschouder. Al een paar weken last van sinds het erin schoot. Geen pijn pijn maar het zeurt. Hand tintelt bij bepaalde houding. Denk een beknelde zenuw.
Helemaal in de war gelijkquote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:15 schreef Recce het volgende:
Ik hoor scholeksters. Het klinkt alsof ik op een Waddeneiland ben.
Ik zou niet iets uit de koopjeshoek van Bal nemen. Daar is vaak wat mee.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even lostrekken en weer terug zetten. Anders heeft @:bitterbal nog wel een schouder voor je
Herkenbaar, nog een geluk dat je geen pijn hebt.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij mij de rechterschouder. Al een paar weken last van sinds het erin schoot. Geen pijn pijn maar het zeurt. Hand tintelt bij bepaalde houding. Denk een beknelde zenuw.
Dat is ook wel waar.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou niet iets uit de koopjeshoek van Bal nemen. Daar is vaak wat mee.
Morguhquote:
Dat is correct en tevens juistquote:
MOrguh Karzai altijd mooi om te zien tochquote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:19 schreef Karzai het volgende:
Werken maar weer, zag gister twee aalscholvers op een paal zitten bij de pont, loerend naar visjes
kom je ook niet vaak tegen hier
Nou, in bepaalde houdingen voel ik het wel goedquote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Herkenbaar, nog een geluk dat je geen pijn hebt.
Ik wordt van de kop tot aan te tenen behandeld, en daarnaast ga ik nog twee keer een half uurtje dus in totaal 2 uur in de week en ik moet nu ook nog een bekkenbodem fysio vinden dus komt er nog een bij
Beterschap Stig, hoop dat het helpt![]()
Heb je je motor al uitgeprobeerd?
Ik hoop dat dat het is. Dan heb ik geen extra schouder nodigquote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even lostrekken en weer terug zetten. Anders heeft @:bitterbal nog wel een schouder voor je
Een zenuwbeklemming kan goed pijn doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, in bepaalde houdingen voel ik het wel goed
Zaterdag alleen naar huis. Zondag wel lekker getoerd
Ik hoop alleen dat ik mag blijven toeren van de fysio
Mijn linkerschouder doet zeer met kracht omhoog zetten. Dus daar moet ik voor langs.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat het is. Dan heb ik geen extra schouder nodig
Morningquote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Ik ook niet, maar het begint ook de nachtrust te verstoren. Dus ben benieuwd.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:32 schreef STING het volgende:
[..]
Morning
Succes, hoop dat je niet al te lang last hebt van je schouder!
En de olieprijs?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:35 schreef Dotteke het volgende:
ZO dan gasprijs gaat weer met 16% omhoog, gisteren al met 25%
Het voelde nog onwerkelijk; zaterdag was ik net een kind die zijn eerste fiets kreegquote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een zenuwbeklemming kan goed pijn doen.
Hoop dat de fysio je goede tips geeft en de behandelijk snel aan slaat
Je had geluk gelijk he met het weer
En hoe was het om op je droom te toeren?
IK hoop het ook voor je, zou zuur zijn als het afgeraden werd na zolang gewacht te hebben
Bij mij was er ook niks aan de hand. Na een oefening schoot het er ineens in. Sindsdien is het aanmodderen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn linkerschouder doet zeer met kracht omhoog zetten. Dus daar moet ik voor langs.
Doe al maanden keurig m'n oefeningen dus stom dat dit nu ineens komt
Herkenbaar. Zeker als je gewend bent om op die schouder te liggen en je jezelf moet dwingen om anders te gaan liggen om er maar geen of minder last van te hebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het begint ook de nachtrust te verstoren. Dus ben benieuwd.
Ja dat. Dus ik hoop op het beste en bereid me voor op het slechtstequote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:38 schreef STING het volgende:
[..]
Herkenbaar. Zeker als je gewend bent om op die schouder te liggen en je jezelf moet dwingen om anders te gaan liggen om er maar geen of minder last van te hebben.
geniet0nquote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die stijgt ook
https://www.telegraaf.nl/(...)osten/138600393.html
daarom is het ook de koopjeshoekquote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou niet iets uit de koopjeshoek van Bal nemen. Daar is vaak wat mee.
Dat snap ik, je hebt er ook lang op moeten wachten en alls het dan zover is is het logisch dat je blij bentquote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het voelde nog onwerkelijk; zaterdag was ik net een kind die zijn eerste fiets kreeg
Het zinkt langzaam in wel dat ik hem heb
Ik hoop het ook.
[..]
Bij mij was er ook niks aan de hand. Na een oefening schoot het er ineens in. Sindsdien is het aanmodderen.
Heb je er in de nacht meer pijn aan dan overdag? /quote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat. Dus ik hoop op het beste en bereid me voor op het slechtste
Meer BalOnquote:
Afgedankte tweedehands troepquote:
Breng d'r nou niet op ideeënquote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar vaak kan het beter voor frikandellen gebruikt worden.
nou das niet helemaal ethisch denk ikquote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar vaak kan het beter voor frikandellen gebruikt worden.
Ja even een wazig verhaaltje er bij verzinnen over magische helingskrachten en ze kan er het driedubbele voor vragenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:51 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien kan ze die rommel beter vermalen en dan aan Chinezen verkopen.
Hebben ze daar een beetje lekkere?quote:
Ook al nietquote:
ja en nu beetje zo dat vaatdoekjes gevoelquote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je was gister toch ook al verkouden?
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Terug van de fysio. Beknelde zenuw in de nek. Eerstvolgende 2 weken nog 3 behandelingen om het los te maken en zien of het aanslaat. Nu rechtop zitten en oefeningen met de nek doen. Herstel kan wel 6 weken of langer duren.
En het advies is niet motor rijden
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Terug van de fysio. Beknelde zenuw in de nek. Eerstvolgende 2 weken nog 3 behandelingen om het los te maken en zien of het aanslaat. Nu rechtop zitten en oefeningen met de nek doen. Herstel kan wel 6 weken of langer duren.
Die fysio is gewoon jaloers op je nieuwe motorquote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
we hebben tegenwoordig veel bakkerijen die gebakjes makenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook al nietHebben ze daar wel lekkere snacks eigenlijk?
quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nou das wel jammer net met je nieuwe motor
Ik denk het jaquote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die fysio is gewoon jaloers op je nieuwe motor
Hij vroeg zeker of hij deze kon lenen die 6 weken.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die fysio is gewoon jaloers op je nieuwe motor
Dat nog nietquote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij vroeg zeker of hij deze kon lenen die 6 weken.
Met die temperaturen daar zou ik toch wel minder trek hebben in een mokkaschnitt of tompouce denk ikquote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hebben tegenwoordig veel bakkerijen die gebakjes maken
Je bent er niet mee naar de fysio gereden?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat nog niet
Had ook niet gezegd wat voor motor het is
Maar wel spelen met Transformers!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Thaise griep.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en nu beetje zo dat vaatdoekjes gevoel
oh daar heb ik niet zo'n last vanquote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met die temperaturen daar zou ik toch wel minder trek hebben in een mokkaschnitt of tompouce denk ik
Nee, gelukkig heb ik een autoquote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent er niet mee naar de fysio gereden?
Dat welquote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Maar wel spelen met Transformers!
Nou zegquote:
*stuurt catalogusquote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
gisteren een verkeerde beweging gemaakt met mijn knie.
Ze zijn gewoon solidair met jequote:
quote:
Noice!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb gisteren Brainstorm nog binnen geharkt op Vinted.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Noice!
En als het goed is komt Ratchet zijn nieuwe voet/been deze kant op.
De brak af tijdens het transformerenquote:
@IJsdraakje is trots op jequote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gister hele dag naar inktvis geroken door practicum.
Geen last van bij '85 G1. Daar hoef ik mijn hoofd niet over te breken.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De brak af tijdens het transformeren
Jij hebt de lans schouder voor ons gebrokenquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:03 schreef rival het volgende:
Wees hier trots op mij.
Ik heb de deur van de droger aan de andere kant bevestigt.
Maar is toch helemaal niet praktisch als die aan de achterkant zitquote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:03 schreef rival het volgende:
Wees hier trots op mij.
Toch wel alstie achterstevoren staat!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar is toch helemaal niet praktisch als die aan de achterkant zit
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
net als jouw kraan niet praktisch is ?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is die welquote:
you sure?quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:03 schreef rival het volgende:
Wees hier trots op mij.
same. heb nu nergens trek inquote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:09 schreef Ama het volgende:
Ik moet nog snel bedenken wat ik vanavond ga eten.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Als je die in het echt zou zien dan zou je het gelijk begrijpenquote:
Ik morgen drie kaarten denk ik. Ik heb de marktplaats voor Pokemonkaarten gevonden. Here we go.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou en ik krijg vandaag eindelijk 3 biljetjes binnen
Komt vanzelfquote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:18 schreef Ama het volgende:
Maar ben nog niet zo gek om dure kaarten te kopen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je die in het echt zou zien dan zou je het gelijk begrijpen
Nou als het zo onboeiend is hoeven wij het ook niet te weten ook dan.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis en ik loop niet rond met foto's van mn droger. Sorry
Ben er ook bang voor. Op den duur heb ik alle cheapass kaarten en andere betaalbare kaarten wel.quote:
LEGO en Pokemonkaarten is wel beetje het begin van het einde he?quote:
raarquote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis en ik loop niet rond met foto's van mn droger. Sorry
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:23 schreef Ama het volgende:
[..]
LEGO en Pokemonkaarten is wel beetje het begin van het einde he?
Ik zeg toch sorryquote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou als het zo onboeiend is hoeven wij het ook niet te weten ook dan.
Oef.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is zelf al aan z'n einde.
Waar moeten we dan heen?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Durf ik te kijken.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:32 schreef CherryLips het volgende:
https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nl
Oef
1 sterren van mensen die een ban hebben gekregen. Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:32 schreef CherryLips het volgende:
Oef
Viesdikquote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:32 schreef CherryLips het volgende:
Oef
trustpilotquote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:32 schreef CherryLips het volgende:
Oef
Veel gekwetste zieltjes in die reviewsquote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:32 schreef CherryLips het volgende:
Oef
question marks waren jaren geleden al geraised...quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker tegenstrijdig ook allemaal 'je mag daar zomaar alles zeggen zonder consequenties' afgewisseld met 'je krijgt gelijk een ban als je wat zegt'quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Viesdik
En die andere recensies zijn smaad en laster zowat.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker tegenstrijdig ook allemaal 'je mag daar zomaar alles zeggen zonder consequenties' afgewisseld met 'je krijgt gelijk een ban als je wat zegt'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |