SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ligt mausje alsnog op de grondquote:Op maandag 2 maart 2026 20:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan ligt Zwabber straks met Ambar in bed.
waarom zou hij een rond bed hebben?quote:Op maandag 2 maart 2026 20:24 schreef mschol het volgende:
[..]
is het rond? (of iig zeker dat het allemaal lukt?)
lekker alternatief misschien?quote:Op maandag 2 maart 2026 20:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom zou hij een rond bed hebben?
Slapen rechthoekige bedden nooit lekker?
Toen had je nog het idee dat je dan echt iets te pakken had. Nu kun je alles luisteren, dat is saai. Dat branden liet ik na een tijdje achterwege, maar goed, ik had ook geen auto.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voordat ik op FOK! zat was ik voornamelijk op muziekfora, ook specifieke voor mp3'tje, lekkere 0-day vinylrips van gehackte ftp-servers halenIn de auto had ik ook echt mappen vol met cd's
ik snap hier niks vanquote:Op maandag 2 maart 2026 20:33 schreef mschol het volgende:
OEH, timberborn heeft op de valreep voor 1.0 release automation gekregen
/einde gamertalk
jaquote:Op maandag 2 maart 2026 20:35 schreef Koen66 het volgende:
Werkt die veejaardagsapp in de OP eigenlijk?
ja ik weet het niet, vond devraag nogal vreemd... hij zegt dat het bed lekker sliep en jij vraagt of het rond is.quote:
jaquote:Op maandag 2 maart 2026 20:35 schreef Koen66 het volgende:
Jaquote:Op maandag 2 maart 2026 20:35 schreef Koen66 het volgende:
Ja dat is eigenlijk wel jammer, het 'speciale' is er een beetje vanaf. Al heb ik nog genoeg muziek die niet op streamingdiensten is te vinden, maar gelukkig kan ik tegenwoordig mp3's in de auto afspelenquote:Op maandag 2 maart 2026 20:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Toen had je nog het idee dat je dan echt iets te pakken had. Nu kun je alles luisteren, dat is saai. Dat branden liet ik na een tijdje achterwege, maar goed, ik had ook geen auto.
neequote:Op maandag 2 maart 2026 20:35 schreef Koen66 het volgende:
in een game waar je bevers "controleert" (koloniebouwer zeg maar) kunnen nu ook zaken geautomatiseerd wordenquote:
hmm.....quote:
Jij controleert ook graag bevers toch, huehuequote:
quote:Op maandag 2 maart 2026 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij controleert ook graag bevers toch, huehue
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |