quote:Op maandag 2 maart 2026 19:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wel jammer dat ik blank ben, want ik val juist wel op brunettes met een volle bos krullen en een goede kont.
Ach ja, je kan het niet allemaal hebben.
Tripje Iran dan maar? Schijnt erg in trek te zijn de laatste tijd.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:22 schreef Servieskast het volgende:
Ik woon zo blank dat het dagen duurt voor ik eindelijk eens een mooie man (midden oosters) zie.
The horror. The hell.
Perziers zijn niet aantrekkelijk, had even duidelijker moeten zijn.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:36 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Tripje Iran dan maar? Schijnt erg in trek te zijn de laatste tijd.
Doe niet zo desperatequote:Op maandag 2 maart 2026 19:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wij vinden ons dekseltje ook nog wel.
Het is echt zo opvallend he?quote:Op maandag 2 maart 2026 19:37 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Perziers zijn niet aantrekkelijk, had even duidelijker moeten zijn.
[..]
Doe niet zo desperate
Iedereen is opzichtig en opvallen, er zijn er maar een paar die dat niet zijn, maar die kunnen telepathisch toveren.quote:
Shhhhht, niet hier.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:46 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Iedereen is opzichtig en opvallen, er zijn er maar een paar die dat niet zijn, maar die kunnen telepathisch toveren.
Ga weg. Echt: ga weg.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:22 schreef Servieskast het volgende:
Ik woon zo blank dat het dagen duurt voor ik eindelijk eens een mooie man (midden oosters) zie.
The horror. The hell.
Het enige wat ik je kan bieden is die 100 kg.quote:Op maandag 2 maart 2026 23:48 schreef Lenny77 het volgende:
Geef mij maar een lekkere blonde Henk of Freek van 1.90m en 100kg in zijn weiland bij de koeien
Hm... Zelfs geen koeien?quote:Op maandag 2 maart 2026 23:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het enige wat ik je kan bieden is die 100 kg.
Kom hier wonen.quote:Op maandag 2 maart 2026 23:48 schreef Lenny77 het volgende:
Geef mij maar een lekkere blonde Henk of Freek van 1.90m en 100kg in zijn weiland bij de koeien
Oh no dm mequote:
Dat zijn donkere mannen. Je bedoelt west.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:57 schreef MultiBanaan het volgende:
Wat houdt je tegen om naar de Bijlmer te verhuizen? Is net Klein Midden Oosten daar, kan je je plezier niet op
Daar ben ik te oud voor. Dit is meer voor domme meiden van 16quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dit kan voor TS op 2 manieren aflopen:
- op een groezelig matrasje en een advertentie op sexjobs
- 3 hoog achter in een achterstandswijk met een boerka.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |