Racisme gespot.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:22 schreef Servieskast het volgende:
Ik woon zo blank dat het dagen duurt voor ik eindelijk eens een mooie man (midden oosters) zie.
The horror. The hell.
Als ik niet desperate mag doen, mag jij dat ook nietquote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:15 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Oh no dm me
[..]
Dat zijn donkere mannen. Je bedoelt west.
[..]
Daar ben ik te oud voor. Dit is meer voor domme meiden van 16
Je bent blond, ik heb geen interesse.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als ik niet desperate mag doen, mag jij dat ook niet
We weten allebei dat hier maar één ding van klopt.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:51 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Je bent blond, ik heb geen interesse.
De huidige import-tsunami een aanwinst vindenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:38 schreef Fushia2 het volgende:
Blank wonen![]()
Zelfs toen ik in Rotterdam werkte woonde ik bewust op Zuid.
Je zal maar tussen alleen blanke mensen wonen
Liever allochtoon dan een verzuurde kaaskopquote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:00 schreef CarbonC het volgende:
[..]
De huidige import-tsunami een aanwinst vinden
De wereld in een grote alles-door-elkaar-heen eenheidsworst zien veranderen
Hoepel dan lekker op naar het buitenland.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:04 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Liever allochtoon dan een verzuurde kaaskop
Er bestaan in NL wijken die helemaal vol zitten met die lui. Niet perse knappe mannen maar die lui, weetjewel.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:22 schreef Servieskast het volgende:
Ik woon zo blank dat het dagen duurt voor ik eindelijk eens een mooie man (midden oosters) zie.
The horror. The hell.
quote:Op maandag 2 maart 2026 19:22 schreef Servieskast het volgende:
The horror. The hell.
quote:
Jij doet aan plofkraken en rijdt op een fatbike mensen omver zekerquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:17 schreef the-eye het volgende:
Jammer dat het weer enkel om uiterlijk draait bij ts want qua gedrag en instelling voldoe ik helemaal aan het stereotype van een buitenlander
Ik wil niet negatief uit de hoek komen, maar het ziet er ook niet naar uit dat er meer mannen uit het Midden-Oosten bijkomen met die oorlog. Omdat ze overleden zijn. Bedoel ik.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:22 schreef Servieskast het volgende:
The horror. The hell.
Er zijn er in Syrië ook heel wat overleden, en toch zijn ze in grote getalen hierheen gekomen, dus je logica rijmt niet helemaal.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:13 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik wil niet negatief uit de hoek komen, maar het ziet er ook niet naar uit dat er meer mannen uit het Midden-Oosten bijkomen met die oorlog. Omdat ze overleden zijn. Bedoel ik.
Ik bedoel wereldwijd. Ik verwacht hier ook wel Iranezen. Met oorlogstrauma's.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:24 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Er zijn er in Syrië ook heel wat overleden, en toch zijn ze in grote getalen hierheen gekomen, dus je logica rijmt niet helemaal.
Ik denk dat ze in Iran wel wat gewend zijn en een dikkere huid hebben.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:15 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik bedoel wereldwijd. Ik verwacht hier ook wel Iranezen. Met oorlogstrauma's.
Heb je dan de afgelopen 25 jaar onder een steen gewoond ofzo?quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:13 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik wil niet negatief uit de hoek komen, maar het ziet er ook niet naar uit dat er meer mannen uit het Midden-Oosten bijkomen met die oorlog. Omdat ze overleden zijn. Bedoel ik.
Hou je waffel, racist.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:35 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat nou nee? Als je je hier niet thuis voelt / niet aanpast hoepel je maar op.
Kun je stoppen mijn poging fok te helpen te verneuken naar een vluchtelingen topic met nws rommel?quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:13 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Heb ik jaren geleden al gedaan lelijke natnekquote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hoepel dan lekker op naar het buitenland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |