Je kunt het allemaal terug vindenquote:Op maandag 2 maart 2026 22:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Politie spreekt Odido tegen: ook wachtwoorden buitgemaakt bij hack
Verdorie.
Odido zegt zelf dat er geen usernames en wachtwoorden zijn buitgemaakt. Politie zegt nu van wel.quote:Op maandag 2 maart 2026 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt het allemaal terug vinden
Wat er gehackt is
Oef, jij zit daar ook bij?quote:Op maandag 2 maart 2026 22:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Politie spreekt Odido tegen: ook wachtwoorden buitgemaakt bij hack
Verdorie.
Ik heb gecheckt, ik zit er ook bij ja. 2x zelfs, want 2 mobiele nummers.quote:Op maandag 2 maart 2026 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef, jij zit daar ook bij?
En ik dacht dat het allang vast stond dat er wachtwoorden buit waren gemaakt?
BSN nummers van zakelijke klanten ook, en zelfs persoonlijke aantekeningen als: "Klant zat duidelijk dronken met de helpdesk te bellen en was zeer boos" enzo.
o jee ....quote:Op maandag 2 maart 2026 22:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb gecheckt, ik zit er ook bij ja. 2x zelfs, want 2 mobiele nummers.
quote:Op maandag 2 maart 2026 22:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb gecheckt, ik zit er ook bij ja. 2x zelfs, want 2 mobiele nummers.
https://haveibeenpwned.com/quote:
Ik ben een aantal maanden meerdere keren gebeld door mijn internetprovider. Het was echt een nummer van hen, maar mijn telefoon gaf al in het rood aan dat het mogelijk om spam ging, en het feit dat het precies na sluitingstijd was, vond ik ook al wel verdacht. (Daardoor kon ik dus die dag niet terugbellen om te verifiėren of het echt was natuurlijk.)quote:Op maandag 2 maart 2026 22:54 schreef gebrokenglas het volgende:
De eerste pogingen zijn al gedaan. Mensen worden zogenaamd opgebeld door de klantenservice van Odido "omdat u in aanmerking komt voor schadevergoeding."
Ik hoop niet dat mensen daar intrappen.
Ja, ik heb deze gedaan: https://datagelekt.nl/odido/quote:
Ik hoef niet eens te checken, ik weet sowieso al dat ik gepwned ben; telefoonnummer, e-mailadres, bankrekeningnummer; allerlei dingen proberen ze te gebruiken, maar gelukkig tot nu toe met weinig / geen resultaat.quote:
Heb jij ook Odido? Of was het eerder al met iets. Je hoeft niet te vertellen hoe en wat hoor.quote:Op maandag 2 maart 2026 22:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens te checken, ik weet sowieso al dat ik gepwned ben; telefoonnummer, e-mailadres, bankrekeningnummer; allerlei dingen proberen ze te gebruiken, maar gelukkig tot nu toe met weinig / geen resultaat.
Af en toe krijg ik een berichtje van één of andere cryptocurrency-site van dat ik mijn account moet verifiėren; er werden dus wel account aangemaakt met mijn mailadres, tot ik mijn wachtwoord weer wijzigde.
Hier nog niksquote:Op maandag 2 maart 2026 22:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens te checken, ik weet sowieso al dat ik gepwned ben; telefoonnummer, e-mailadres, bankrekeningnummer; allerlei dingen proberen ze te gebruiken, maar gelukkig tot nu toe met weinig / geen resultaat.
Af en toe krijg ik een berichtje van één of andere cryptocurrency-site van dat ik mijn account moet verifiėren; er werden dus wel account aangemaakt met mijn mailadres, tot ik mijn wachtwoord weer wijzigde.
Nee ik zit nog bij een kabelboer, en het speelt sowieso al een tijdje.quote:Op maandag 2 maart 2026 23:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb jij ook Odido? Of was het eerder al met iets. Je hoeft niet te vertellen hoe en wat hoor.
Ach jaquote:Op maandag 2 maart 2026 23:08 schreef ToT het volgende:
Ja ach, de laatste tijd gaat het wel beter.
Ik krijg nog wel van die standaard spamberichtjes binnen met onzinberichten waarbij ik op een linkje moet klikken.
Of Nigeriaanse prinsen met miljoenen teveelquote:Op maandag 2 maart 2026 23:08 schreef ToT het volgende:
Ja ach, de laatste tijd gaat het wel beter.
Ik krijg nog wel van die standaard spamberichtjes binnen met onzinberichten waarbij ik op een linkje moet klikken.
Ow die heb ik al heel lang niet meer gehad.quote:Op maandag 2 maart 2026 23:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach ja
Ik krijg ook zo af een toe een sms van de belastingdienst
Die heb ik al een jaar of 30 niet meer gezien!quote:Op maandag 2 maart 2026 23:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of Nigeriaanse prinsen met miljoenen teveel
quote:Op maandag 2 maart 2026 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Die heb ik al een jaar of 30 niet meer gezien!Een kameraad van me toen trapte er nog in ook!
Ik moest lullen als Brugman om te voorkomen dat hij zijn bankrekening niet open stelde voor studboy2000@yahoo.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |