we zijn gelukkig geen engelandquote:Op maandag 2 maart 2026 19:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Engelse equivalent van het programma daar is eens de presentatrice omgebracht
iets meer dan een uur geleden alquote:
Vraag me af hoe slim het was nog zo laat koffie te drinken maar ga het wel zien. Ben meer koffie gaan drinken sinds ik ben gestopt met roken...quote:
wow gestopt met rokenquote:Op maandag 2 maart 2026 19:47 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Vraag me af hoe slim het was nog zo laat koffie te drinken maar ga het wel zien. Ben meer koffie gaan drinken sinds ik ben gestopt met roken...
duitse tv was vanochtend apfeldoorn mord 1989 de murder en duitsequote:Op maandag 2 maart 2026 19:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Engelse equivalent van het programma daar is eens de presentatrice omgebracht
Ja, eind januari gestopt en sinds dien geen sigaret meer aangeraaktquote:
Ik heb geen idee wat dat kan zijn. Moordzaak in Apeldoorn in 1989.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
duitse tv was vanochtend apfeldoorn mord 1989 de murder en duitse
wat goed van jequote:Op maandag 2 maart 2026 19:50 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ja, eind januari gestopt en sinds dien geen sigaret meer aangeraakt![]()
Wel 11 kilo aangekomen maar dat kan ik wel gebruiken
hoe voel je je verder dan?quote:
Jup, that is the bitch that is waiting after smoking. Eetlust en andere cravings komen keer 450 terug.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:50 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ja, eind januari gestopt en sinds dien geen sigaret meer aangeraakt![]()
Wel 11 kilo aangekomen maar dat kan ik wel gebruiken
kannnnniinnnnncheeennnnnnnnnnnnnnquote:Op maandag 2 maart 2026 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jup, that is the bitch that is waiting after smoking. Eetlust en andere cravings komen keer 450 terug.
Maar stay strong!
Die moordzaak in apeldoorn ken ik niet marioquote:Op maandag 2 maart 2026 19:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
duitse tv was vanochtend apfeldoorn mord 1989 de murder en duitse
kookniequote:Op maandag 2 maart 2026 20:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Die moordzaak in apeldoorn ken ik niet mario
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |