Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
nee dan gaan ze weer zeuren dat het te droog isquote:Op maandag 2 maart 2026 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja dat wel.. maar duurt vast niet de hele maand maartEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Tel er dan nog maar een hoop opquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
waarom dan?quote:
ben je niet lief voor je moeder?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Gaan ze sowieso wel doen in de zomer maandenquote:Op maandag 2 maart 2026 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee dan gaan ze weer zeuren dat het te droog is![]()
![]()
quote:Op maandag 2 maart 2026 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom dan?
ben je niet lief voor je moeder?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
hier staat het water nog steeds hoogquote:Op maandag 2 maart 2026 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gaan ze sowieso wel doen in de zomer maanden
dus duurt wel ff voor dit weg isEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
nee ik bedoel zij lust bijna niet veel bij frankfurter eet zij zonder haut andere wurst eet zij nietquote:Op maandag 2 maart 2026 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom dan?
ben je niet lief voor je moeder?![]()
Op veel landerijen ligt ook nog best veel water nogquote:Op maandag 2 maart 2026 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier staat het water nog steeds hoog
dus duurt wel ff voor dit weg is![]()
owwwquote:Op maandag 2 maart 2026 18:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik bedoel zij lust bijna niet veel bij frankfurter eet zij zonder haut andere wurst eet zij niet
maar je kunt toch wel wat maken voor haar wat ze wel lustEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Is hard gegaan he die stijgingquote:Op maandag 2 maart 2026 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus duurt wel ff voor dit weg isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:![]()
![]()
vind het altijd wel een prachtig gezichtEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja is het ook, kijk altijd vol verbazingquote:Op maandag 2 maart 2026 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
vind het altijd wel een prachtig gezicht
De ene week reden we over de brug was het laag water een week later hoogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je gaat niet van dat obe hmmquote:Op maandag 2 maart 2026 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
owww
maar je kunt toch wel wat maken voor haar wat ze wel lust![]()
van verhoogde watertoevoer van rivieren uit Zwitserland en Duitsland?quote:Op maandag 2 maart 2026 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus duurt wel ff voor dit weg isUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
vaak welquote:Op maandag 2 maart 2026 18:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
van verhoogde watertoevoer van rivieren uit Zwitserland en Duitsland?
nu weet ik het nietEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Waterhoogte bij Lobith is al aan het af nemen. Ik zag de Rijn al dalenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: