abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220320973
Bij een vakantiebaan ooit een collega gehad die na protest zijn rijbewijs gedeeltelijk terug kreeg. Was bij een fabriek in Brabant, hij kwam uit Rotterdam en haalde voor het uitzendbureau 's morgens diverse collega's op die anders niet op het werk konden komen. Hij mocht alleen met woon-werk tijden rijden.
  vrijdag 13 maart 2026 @ 17:55:10 #27
483584 incel
they/them
pi_220332910
Sowieso snelheidslimieten :') Niet gewoon standaard 40km/u te hard rijden buiten de bebouwde kom en nooit een boete krijgen omdat je uit je doppen kan kijken _O_
pi_220336615
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:56 schreef shazaam het volgende:

[..]
Het gevaar van 160 waar je 100 mag is niet per se dat van jou, het is vooral ook de andere weggebruikers die geen rekening houden met zulke snelheidsverschillen en er gewoon voor duiken.
Tsja, dan kan je zeggen "als ik verkeer had gezien had ik niet zo hard gereden" (en dat zal vast ook kunnen kloppen), dat is echter niet te bewijzen.
Als je zo hard wilt rijden (begrijpelijk), zal je moeten stemmen voor een partij die dat wilt doorvoeren, of naar Duitsland moeten.
excuus voor mijn ietwat verlate reactie :)
maar heb je het stukje "lege a2" gezien?

ik ben het helemaal met je eens dat het gevaar niet zozeer bij jezelf ligt maar bij de onvoorspelbaarheid van anderen. 160 op een drukke 100 weg is aardig crimineel. dan breng je echt iedereen in gevaar.
maar zoals gezegd, 160 op een lege a2 waar je 100 mag, dat mag niet, wordt bestraft het zijn de regels.. maar crimineel? nee.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')