SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Krijg wel geld terugquote:Op maandag 2 maart 2026 15:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon overal op ok en nee klikken tot er geld overblijft
Ook wel lekker dat je wat terugkrijgt.quote:Op maandag 2 maart 2026 15:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet uitdraai maken van ov en taxi kosten richting ziekenhuizen. Verder nog niet vergoede rekening podotherapeut. Allemaal om zorgkosten af trekken.
Ik wel, begin altijd vroegquote:Op maandag 2 maart 2026 15:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben alleen niet echt begonnen om 7 uur
Maar ik ga ook absoluut niet langer door dan 16:00. Denk überhaupt niet dat ik nog veel voor elkaar ga krijgen voor dan, ben echt helemaal verrot.
banaanquote:Op maandag 2 maart 2026 15:16 schreef dud0r het volgende:
al die TT over milkshakes. ga er zo wel eentje halen als het zo door gaat
Nou maak mij maar bangquote:Op maandag 2 maart 2026 15:16 schreef dud0r het volgende:
al die TT over milkshakes. ga er zo wel eentje halen als het zo door gaat
Eerst zien of ik genoeg kosten heb gemaakt om wat terug te krijgen. Verder is mijn inkomen sinds vorig jaar september gefluctueerd.quote:Op maandag 2 maart 2026 15:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Krijg wel geld terug
[..]
Ook wel lekker dat je wat terugkrijgt.
[..]
Ik wel, begin altijd vroeg
quote:Op maandag 2 maart 2026 15:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eerst zien of ik genoeg kosten heb gemaakt om wat terug te krijgen. Verder is mijn inkomen sinds vorig jaar september gefluctueerd.
Vanillequote:
neequote:
Altijd goed.quote:
Poltergeist?quote:
quote:Op maandag 2 maart 2026 15:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom moet Danny alles besllissen? Waarom laten we de users niet gewoon beslissen waar de site naar toe gaat.
quote:Op maandag 2 maart 2026 15:13 schreef STING het volgende:
Nizno’s milkshake brings all the boys to her yard.
quote:Op maandag 2 maart 2026 13:05 schreef essnhills het volgende:
Net een fractie te laat
Ik had Nizz Milkshakes brings all the boys to the yard als TT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |