quote:Op maandag 2 maart 2026 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent relatief gezien nog best normaal hier
4 uur sudderen in 20 minuten is wel vrij lastig jaquote:Op maandag 2 maart 2026 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja precies
Al zijn er ook wel kipvarianten, waarmee je ook goede rendang maakt
Maar dat komt natuurlijk niet met 20 minuutjes verspakket
Jaquote:Op maandag 2 maart 2026 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
4 uur sudderen in 20 minuten is wel vrij lastig ja
Ik heb kip madrasquote:Op maandag 2 maart 2026 19:00 schreef essnhills het volgende:
Maar het is wel een lekkere curry verdee
Je omdraaien?quote:Op maandag 2 maart 2026 19:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
Wat moet ik doen om dit beeld 180 graden te draaien?
Zou het werken als ik iemand zou oplossen?quote:
Dat is een raadsel.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou het werken als ik iemand zou oplossen?
Wie mik je in de zoutzuur?quote:Op maandag 2 maart 2026 19:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als het maar mannelijk isquote:
Zit je bij een kartel ofzo?quote:Op maandag 2 maart 2026 19:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet wel wat goede exemplarenquote:Op maandag 2 maart 2026 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als het maar mannelijk is
Er is een positie vrij nu.quote:
Dan hebben we hier al een bal die ledematen verhandeld en een maus die mensen laat 'oplossen'quote:Op maandag 2 maart 2026 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is een positie vrij nu.
Eerst oplossen en nu wurgen?quote:Op maandag 2 maart 2026 19:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Delen we de passie weer
Of wordt dit de laatste keer voor jou?
Bittermuis en Ieniminibal.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan hebben we hier al een bal die ledematen verhandeld en een maus die mensen laat 'oplossen'
Normaal is ook maar het gemiddelde van alle afwijkingenquote:Op maandag 2 maart 2026 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent relatief gezien nog best normaal hier
Wurgen?quote:
Het nieuwe normaalquote:Op maandag 2 maart 2026 19:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Normaal is ook maar het gemiddelde van alle afwijkingen
Insinueer jij nu dat wij hier allemaal afwijkingen zijnquote:Op maandag 2 maart 2026 19:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Normaal is ook maar het gemiddelde van alle afwijkingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |