Nee hoor.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2026 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:Dud0r De kaart voor 8k verkocht
Dus nu kan ik even flink gaan uitbreiden en investeren.
In totaal ook iets van 9000 verkocht. Dus zonder die kaart ook gewoon 1000, dat was op eerdere dagen nog niet gelukt.quote:
Nice nicequote:Op maandag 2 maart 2026 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In totaal ook iets van 9000 verkocht. Dus zonder die kaart ook gewoon 1000, dat was op eerdere dagen nog niet gelukt.
Ah ja dat is Tinky Winky van de teletubbiesquote:Op maandag 2 maart 2026 17:43 schreef bitterbal het volgende:
A "twink" is a slang term within the LGBTQ+ community for a gay or bisexual man, typically in his late teens or early 20s, with a slim, slender, or petite build, little to no body hair, and a youthful, often androgynous appearance. The term originated in the 1960s/70s and is used to describe a specific, often sought-after, aesthetic rather than personality, though sometimes it implies defying traditional masculine roles
*Meld wat leuks*quote:Op maandag 2 maart 2026 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Tja als niemand wat leuks te melden heeft verder ga ik wel afwassen
Reinier lijkt me niet jouw typequote:Op maandag 2 maart 2026 18:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik ben de kad in dit filmpje
Is die een beetje gelukt?quote:
Als je maar niet van die twijfelachtige geluidjes gaat maken danquote:Op maandag 2 maart 2026 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Correct, maar ik wil wel AANDACHT
Je hoort ze niet, want ik doe ze wel thuisquote:Op maandag 2 maart 2026 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je maar niet van die twijfelachtige geluidjes gaat maken dan
Wat zou er onder die tulband zitten?quote:
Beet raar wel, maar okquote:Op maandag 2 maart 2026 18:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hoort ze niet, want ik doe ze wel thuis
Sultana's en Wickyquote:Op maandag 2 maart 2026 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat zou er onder die tulband zitten?
Noujaquote:
Echte rendang hoort natuurlijk ook met koetjes, lekker urenlang sudderen en dat het daarna in je mond smeltquote:Op maandag 2 maart 2026 18:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja
Het is smaakvol, maar het is geen rendang
Meer gewoon een curry met een rendang tintje
Jij bent relatief gezien nog best normaal hierquote:
Ja preciesquote:Op maandag 2 maart 2026 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echte rendang hoort natuurlijk ook met koetjes, lekker urenlang sudderen en dat het daarna in je mond smelt
als je de lat niet hoog legt.... is dat niet vreemdquote:Op maandag 2 maart 2026 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent relatief gezien nog best normaal hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |