nu ben ik erg nieuwsgierigquote:Op maandag 2 maart 2026 17:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet jij niet slapen?
[..]
Ik zou het niet googlen
Waarom niet slapen? Ben je feestje aan het houden?quote:Op maandag 2 maart 2026 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu ben ik erg nieuwsgierig
Ja maar niet slapen
nee beetje aan het piekerenquote:Op maandag 2 maart 2026 17:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom niet slapen? Ben je feestje aan het houden?
Beetje zoals het vochtige POESJE dusquote:Op maandag 2 maart 2026 17:43 schreef bitterbal het volgende:
A "twink" is a slang term within the LGBTQ+ community for a gay or bisexual man, typically in his late teens or early 20s, with a slim, slender, or petite build, little to no body hair, and a youthful, often androgynous appearance. The term originated in the 1960s/70s and is used to describe a specific, often sought-after, aesthetic rather than personality, though sometimes it implies defying traditional masculine roles
Oh je hebt plafond dienstquote:
Hahahahaquote:Op maandag 2 maart 2026 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die bejaardes stoken allemaal alsof morgen niet bestaat
Eerste drankje wordt in de app betaald.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
betaal jij trouwes op de eerste date?
ja maar als je niet via breeze zou gaan?quote:Op maandag 2 maart 2026 17:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerste drankje wordt in de app betaald.
https://www.hartvannederl(...)eiden-een-aanhoudingquote:Op maandag 2 maart 2026 17:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerste drankje wordt in de app betaald.
Goed nagedacht over de shareholder value.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:45 schreef bitterbal het volgende:
ze vliegen weer in de emiraten. zullen ze wel goed over na hebben gedacht hoop ik
Dan wel.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar als je niet via breeze zou gaan?
Immerquote:Op maandag 2 maart 2026 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
https://www.hartvannederl(...)eiden-een-aanhouding
Weer gezellie mozzarellie in Leiden.
Ripquote:
Jij bent gewoon jaloersquote:
Alleen als er een tweede komt die zij betaalt.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
betaal jij trouwes op de eerste date?
Wie van de KSC was dat dan?quote:Op maandag 2 maart 2026 17:57 schreef Nattekat het volgende:
Kom net een gozer tegen in Hinge
Denk niet dat ie veel vrouwen tegen gaat komen met die instellingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |