Dat is ook wel een soort harnas met heul veul paardjes jaquote:Op maandag 2 maart 2026 16:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel een Godin, daar lult het ook wel mee
Ja zie je, komt ongeveer op hetzelfde neerquote:Op maandag 2 maart 2026 16:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook wel een soort harnas met heul veul paardjes ja
Moet ik wel eerst kijken of dat ding het nog doet, ook al een jaar niet meer gebruikt ofzoquote:Op maandag 2 maart 2026 16:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zie je, komt ongeveer op hetzelfde neer
Eerst dan jouw terras schoonmakenquote:Op maandag 2 maart 2026 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst kijken of dat ding het nog doet, ook al een jaar niet meer gebruikt ofzo
Maar daar heb ik helemaal geen zin inquote:
Vanille?quote:
Ieuwquote:
ja zo slim was ik welquote:Op maandag 2 maart 2026 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja technisch gezien kan dat ook welMaar sowieso verstandig om pas je ramen te zemen nadat je met de hogedrukspuit bent losgegaan, teringbende altijd
Ohquote:
Erebaaiequote:
Ligt niet aan jou hoor, maar aan het geklooi met dat waterquote:
Ja, daar wordt je maar nat vanquote:Op maandag 2 maart 2026 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou hoor, maar aan het geklooi met dat water
Rustig aan he tijgerquote:
Zoek jij een enkeltje Tilburg ofzoquote:
Omg dat is écht een straf jaquote:
Kaboom babyquote:Frankrijk breidt aantal kernkoppen uit en praat met Nederland over 'nucleaire afschrikking'
Frankrijk gaat het aantal kernkoppen uitbreiden en naar eigen zeggen de nucleaire afschrikking versterken. Dat zei president Macron in een speech over de nucleaire strategie van Frankrijk, vanaf het Bretonse schiereiland L'île Longue. Daar liggen de Franse kernonderzeeërs voor anker.
Hij zegt er niet bij om hoeveel kernkoppen het gaat. Het is de eerste keer dat Frankrijk zijn kernwapenarsenaal uitbreidt sinds 1992. Volgens Macron is de stap nodig om de onafhankelijkheid van Europa te versterken.
https://nos.nl/artikel/26(...)cleaire-afschrikking
HET IS AANquote:
Maar heb je je badjas aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |