Ik heb vanmiddag 2,5 uur buiten in de zon gezetenquote:Op maandag 2 maart 2026 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit nu echt heerlijk in het zonnetje achter glas.![]()
Sowieso een beetje random hoe nu alle plantjes en bloemetjes gaan, op sommige plekken staan al hele zeeën met narcissen en andere kleurig bloeisel en op andere lijkt het nog herfstquote:Op maandag 2 maart 2026 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat het al een beetje in de knop?
Veel krokussen nuquote:Op maandag 2 maart 2026 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso een beetje random hoe nu alle plantjes en bloemetjes gaan, op sommige plekken staan al hele zeeën met narcissen en andere kleurig bloeisel en op andere lijkt het nog herfst
quote:Op maandag 2 maart 2026 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mint-chocolade milkshake ik in de VS wel eens op![]()
[ afbeelding ]
https://www.dairyqueen.com/en-us/menu/mint-chip-shake/
Over 2 weken grote voorjaarsschoonmaakquote:Op maandag 2 maart 2026 16:27 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet ook mijn ramen gaan zemen gordijnen dicht doen nu de zon er op staat zie ik @:CherryLips
Over 3 weken is toch pas de meteorologische lentequote:Op maandag 2 maart 2026 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over 2 weken grote voorjaarsschoonmaak
Ik wil morgrn de schuifpui ramen lappen als ik eneegie over hebquote:Op maandag 2 maart 2026 16:27 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet ook mijn ramen gaan zemen gordijnen dicht doen nu de zon er op staat zie ik @:CherryLips
Gewoon de hogedrukspuit er op zetten andersquote:Op maandag 2 maart 2026 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil morgrn de schuifpui ramen lappen als ik eneegie over heb
Lekker spuitenquote:Op maandag 2 maart 2026 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon de hogedrukspuit er op zetten anders
Zou eigenlijk wel weer een keertje los moeten gaan met de hogedrukspuit, ligt nog allemaal restjes voegmiddel van de kozijnenzetters op de tegelsquote:
Deed ik vorig jaar. Spoot zo de kleur van de aanbouw.quote:Op maandag 2 maart 2026 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel weer een keertje los moeten gaan met de hogedrukspuit, ligt nog allemaal restjes voegmiddel van de kozijnenzetters op de tegels
Je moet ook op de grond richten, niet op de aanbouwquote:Op maandag 2 maart 2026 16:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Deed ik vorig jaar. Spoot zo de kleur van de aanbouw.
Maar die heb ik nietquote:Op maandag 2 maart 2026 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon de hogedrukspuit er op zetten anders
Heb jij die nietquote:
Neequote:
Maar hoe moet je dan losgaan op je terras?quote:
Ik dacht dat ik de spinnenwebben ermee kon wegspuitenquote:Op maandag 2 maart 2026 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet ook op de grond richten, niet op de aanbouw
Ik wacht gewoon braaf op dappere ridder die hierheen komt met zijn hoge drukspuit en dan mijn terras voor mij komt schoonspuitenquote:Op maandag 2 maart 2026 16:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar hoe moet je dan losgaan op je terras?
Ja technisch gezien kan dat ook welquote:Op maandag 2 maart 2026 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de spinnenwebben ermee kon wegspuiten
Ik heb geen harnas en paardquote:Op maandag 2 maart 2026 16:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon braaf op dappere ridder die hierheen komt met zijn hoge drukspuit en dan mijn terras voor mij komt schoonspuiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |