Het feit dat we de godganse dag hier zitten zegt wel iets natuurlijkquote:Op maandag 2 maart 2026 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Insinueer jij nu dat wij hier allemaal afwijkingen zijn
Je moet ook Another one bites the dust aanzetten als je dat doetquote:Op maandag 2 maart 2026 19:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik die don't stop me now, I'm having a good time. Draai en meezing tijdens de afwas om mijn brein te trainen.
Het werkt niet
Ha, ik ben geen afwijkingquote:Op maandag 2 maart 2026 19:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het feit dat we de godganse dag hier zitten zegt wel iets natuurlijk
Dat we allemaal speciaal zijn op onze eigen manierquote:Op maandag 2 maart 2026 19:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het feit dat we de godganse dag hier zitten zegt wel iets natuurlijk
Spesjul!quote:Op maandag 2 maart 2026 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat we allemaal speciaal zijn op onze eigen manier
Ik ben een gehaktbal speciaalquote:Op maandag 2 maart 2026 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat we allemaal speciaal zijn op onze eigen manier
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 2 maart 2026 19:35 schreef Koen66 het volgende:
Zou maandag zometeen echt voorbij zijn?
[ afbeelding ]
Ik verbaas me er meer over dat het opeens al weer maart is, normaal duren die eerste maanden van het jaar toch zo langquote:Op maandag 2 maart 2026 19:35 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
Februari duurt over 2 jaar langer dan dit jaarquote:Op maandag 2 maart 2026 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik verbaas me er meer over dat het opeens al weer maart is, normaal duren die eerste maanden van het jaar toch zo lang
Gisteren stond ik nog vuurwerk af te stekenquote:Op maandag 2 maart 2026 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik verbaas me er meer over dat het opeens al weer maart is, normaal duren die eerste maanden van het jaar toch zo lang
Onderdompelen in zoutzuur, wurgen en nu uit elkaar scheurenquote:
Ja en was het heel de week sneeuwquote:Op maandag 2 maart 2026 19:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gisteren stond ik nog vuurwerk af te steken
.Vanwege de dood van de Tiran van Iran??quote:Op maandag 2 maart 2026 19:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gisteren stond ik nog vuurwerk af te steken
Ze heeft DOOM gespeeld.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Onderdompelen in zoutzuur, wurgen en nu uit elkaar scheuren
Het is bijna volle maan.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Onderdompelen in zoutzuur, wurgen en nu uit elkaar scheuren
Behalve ieniemieniequote:Op maandag 2 maart 2026 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Insinueer jij nu dat wij hier allemaal afwijkingen zijn
Neequote:Op maandag 2 maart 2026 19:35 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee alleen januari duurt drie maandenquote:Op maandag 2 maart 2026 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah vandaar, gaat ze straks ook buiten naar de maan huilen en veranderen in een weerwolf?quote:
Haha nee man, 31/12 lijkt nog zo kortgeledenquote:Op maandag 2 maart 2026 19:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
.Vanwege de dood van de Tiran van Iran??
Ja samen met Ambarquote:Op maandag 2 maart 2026 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah vandaar, gaat ze straks ook buiten naar de maan huilen en veranderen in een weerwolf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |