SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Krijg wel geld terugquote:Op maandag 2 maart 2026 15:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon overal op ok en nee klikken tot er geld overblijft
Ook wel lekker dat je wat terugkrijgt.quote:Op maandag 2 maart 2026 15:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet uitdraai maken van ov en taxi kosten richting ziekenhuizen. Verder nog niet vergoede rekening podotherapeut. Allemaal om zorgkosten af trekken.
Ik wel, begin altijd vroegquote:Op maandag 2 maart 2026 15:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben alleen niet echt begonnen om 7 uur
Maar ik ga ook absoluut niet langer door dan 16:00. Denk überhaupt niet dat ik nog veel voor elkaar ga krijgen voor dan, ben echt helemaal verrot.
banaanquote:Op maandag 2 maart 2026 15:16 schreef dud0r het volgende:
al die TT over milkshakes. ga er zo wel eentje halen als het zo door gaat
Nou maak mij maar bangquote:Op maandag 2 maart 2026 15:16 schreef dud0r het volgende:
al die TT over milkshakes. ga er zo wel eentje halen als het zo door gaat
Eerst zien of ik genoeg kosten heb gemaakt om wat terug te krijgen. Verder is mijn inkomen sinds vorig jaar september gefluctueerd.quote:Op maandag 2 maart 2026 15:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Krijg wel geld terug
[..]
Ook wel lekker dat je wat terugkrijgt.
[..]
Ik wel, begin altijd vroeg
quote:Op maandag 2 maart 2026 15:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eerst zien of ik genoeg kosten heb gemaakt om wat terug te krijgen. Verder is mijn inkomen sinds vorig jaar september gefluctueerd.
Vanillequote:
neequote:
Altijd goed.quote:
Poltergeist?quote:
quote:Op maandag 2 maart 2026 15:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom moet Danny alles besllissen? Waarom laten we de users niet gewoon beslissen waar de site naar toe gaat.
quote:Op maandag 2 maart 2026 15:13 schreef STING het volgende:
Nizno’s milkshake brings all the boys to her yard.
quote:Op maandag 2 maart 2026 13:05 schreef essnhills het volgende:
Net een fractie te laat
Ik had Nizz Milkshakes brings all the boys to the yard als TT
I do not acknowledge your opinionquote:
Vanillequote:
good for you!quote:Op maandag 2 maart 2026 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit nu echt heerlijk in het zonnetje achter glas.![]()
Lekker hoorquote:Op maandag 2 maart 2026 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Je zult maar niet naar je werk hebben gehoeven vandaag, maar wel de hele jaar buiten hebben gemoeten van de tiran
[ afbeelding ]
komquote:
acceptabele vierde keuze.quote:
oke opa.quote:Op maandag 2 maart 2026 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga zo op de bank liggen, m'n ogen dichtdoen en dan zie ik wel wanneer ze weer open gaan
Vanille is altijd keuze nummer 1, op 2 zou mokka nog kunnenquote:Op maandag 2 maart 2026 16:00 schreef dud0r het volgende:
acceptabele vierde keuze.
Mango is ook omnomnom
Had je niet verwacht dat ik zo'n goede smaak had hequote:
Banaan of pistache is de enige juiste optie.quote:Op maandag 2 maart 2026 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je niet verwacht dat ik zo'n goede smaak had he
kijk met jou kan ik praten.quote:Op maandag 2 maart 2026 16:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Banaan of pistache is de enige juiste optie.
Dan moet de Dame Blanche waarschijnlijk wel je favoriete dessert zijn of niet?quote:Op maandag 2 maart 2026 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je niet verwacht dat ik zo'n goede smaak had he
Lactase pilletje erinquote:Op maandag 2 maart 2026 16:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoewel ik ook ergens een keer mint-chocolade heb gezien![]()
Maar helaas kan ik geen milkshakes meer hebben
Mint-chocolade milkshake ik in de VS wel eens opquote:Op maandag 2 maart 2026 16:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Neuh, ben niet zo'n fan van chocoladesaus, heb liever tiramisu als dessertquote:Op maandag 2 maart 2026 16:08 schreef STING het volgende:
[..]
Dan moet de Dame Blanche waarschijnlijk wel je favoriete dessert zijn of niet?
En terecht, tiramisuquote:Op maandag 2 maart 2026 16:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, ben niet zo'n fan van chocoladesaus, heb liever tiramisu als dessert
Dat kan ik echt onbeperkt etenquote:
quote:Op maandag 2 maart 2026 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanille is altijd keuze nummer 1, op 2 zou mokka nog kunnen
quote:Op maandag 2 maart 2026 16:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 maart 2026 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mint-chocolade milkshake ik in de VS wel eens op![]()
[ afbeelding ]
https://www.dairyqueen.com/en-us/menu/mint-chip-shake/
Staat het al een beetje in de knop?quote:Op maandag 2 maart 2026 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Je zult maar niet naar je werk hebben gehoeven vandaag, maar wel de hele jaar buiten hebben gemoeten van de tiran
[ afbeelding ]
Ik heb vanmiddag 2,5 uur buiten in de zon gezetenquote:Op maandag 2 maart 2026 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit nu echt heerlijk in het zonnetje achter glas.![]()
Sowieso een beetje random hoe nu alle plantjes en bloemetjes gaan, op sommige plekken staan al hele zeeën met narcissen en andere kleurig bloeisel en op andere lijkt het nog herfstquote:Op maandag 2 maart 2026 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat het al een beetje in de knop?
Veel krokussen nuquote:Op maandag 2 maart 2026 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso een beetje random hoe nu alle plantjes en bloemetjes gaan, op sommige plekken staan al hele zeeën met narcissen en andere kleurig bloeisel en op andere lijkt het nog herfst
quote:Op maandag 2 maart 2026 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mint-chocolade milkshake ik in de VS wel eens op![]()
[ afbeelding ]
https://www.dairyqueen.com/en-us/menu/mint-chip-shake/
Over 2 weken grote voorjaarsschoonmaakquote:Op maandag 2 maart 2026 16:27 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet ook mijn ramen gaan zemen gordijnen dicht doen nu de zon er op staat zie ik @:CherryLips
Over 3 weken is toch pas de meteorologische lentequote:Op maandag 2 maart 2026 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over 2 weken grote voorjaarsschoonmaak
Ik wil morgrn de schuifpui ramen lappen als ik eneegie over hebquote:Op maandag 2 maart 2026 16:27 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet ook mijn ramen gaan zemen gordijnen dicht doen nu de zon er op staat zie ik @:CherryLips
Gewoon de hogedrukspuit er op zetten andersquote:Op maandag 2 maart 2026 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil morgrn de schuifpui ramen lappen als ik eneegie over heb
Lekker spuitenquote:Op maandag 2 maart 2026 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon de hogedrukspuit er op zetten anders
Zou eigenlijk wel weer een keertje los moeten gaan met de hogedrukspuit, ligt nog allemaal restjes voegmiddel van de kozijnenzetters op de tegelsquote:
Deed ik vorig jaar. Spoot zo de kleur van de aanbouw.quote:Op maandag 2 maart 2026 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel weer een keertje los moeten gaan met de hogedrukspuit, ligt nog allemaal restjes voegmiddel van de kozijnenzetters op de tegels
Je moet ook op de grond richten, niet op de aanbouwquote:Op maandag 2 maart 2026 16:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Deed ik vorig jaar. Spoot zo de kleur van de aanbouw.
Maar die heb ik nietquote:Op maandag 2 maart 2026 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon de hogedrukspuit er op zetten anders
Heb jij die nietquote:
Neequote:
Maar hoe moet je dan losgaan op je terras?quote:
Ik dacht dat ik de spinnenwebben ermee kon wegspuitenquote:Op maandag 2 maart 2026 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet ook op de grond richten, niet op de aanbouw
Ik wacht gewoon braaf op dappere ridder die hierheen komt met zijn hoge drukspuit en dan mijn terras voor mij komt schoonspuitenquote:Op maandag 2 maart 2026 16:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar hoe moet je dan losgaan op je terras?
Ja technisch gezien kan dat ook welquote:Op maandag 2 maart 2026 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de spinnenwebben ermee kon wegspuiten
Ik heb geen harnas en paardquote:Op maandag 2 maart 2026 16:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon braaf op dappere ridder die hierheen komt met zijn hoge drukspuit en dan mijn terras voor mij komt schoonspuiten
Wel een Godin, daar lult het ook wel meequote:
Dat is ook wel een soort harnas met heul veul paardjes jaquote:Op maandag 2 maart 2026 16:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel een Godin, daar lult het ook wel mee
Ja zie je, komt ongeveer op hetzelfde neerquote:Op maandag 2 maart 2026 16:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook wel een soort harnas met heul veul paardjes ja
Moet ik wel eerst kijken of dat ding het nog doet, ook al een jaar niet meer gebruikt ofzoquote:Op maandag 2 maart 2026 16:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zie je, komt ongeveer op hetzelfde neer
Eerst dan jouw terras schoonmakenquote:Op maandag 2 maart 2026 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst kijken of dat ding het nog doet, ook al een jaar niet meer gebruikt ofzo
Maar daar heb ik helemaal geen zin inquote:
Vanille?quote:
Ieuwquote:
ja zo slim was ik welquote:Op maandag 2 maart 2026 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja technisch gezien kan dat ook welMaar sowieso verstandig om pas je ramen te zemen nadat je met de hogedrukspuit bent losgegaan, teringbende altijd
Ohquote:
Erebaaiequote:
Ligt niet aan jou hoor, maar aan het geklooi met dat waterquote:
Ja, daar wordt je maar nat vanquote:Op maandag 2 maart 2026 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou hoor, maar aan het geklooi met dat water
Rustig aan he tijgerquote:
Zoek jij een enkeltje Tilburg ofzoquote:
Omg dat is écht een straf jaquote:
Kaboom babyquote:Frankrijk breidt aantal kernkoppen uit en praat met Nederland over 'nucleaire afschrikking'
Frankrijk gaat het aantal kernkoppen uitbreiden en naar eigen zeggen de nucleaire afschrikking versterken. Dat zei president Macron in een speech over de nucleaire strategie van Frankrijk, vanaf het Bretonse schiereiland L'île Longue. Daar liggen de Franse kernonderzeeërs voor anker.
Hij zegt er niet bij om hoeveel kernkoppen het gaat. Het is de eerste keer dat Frankrijk zijn kernwapenarsenaal uitbreidt sinds 1992. Volgens Macron is de stap nodig om de onafhankelijkheid van Europa te versterken.
https://nos.nl/artikel/26(...)cleaire-afschrikking
HET IS AANquote:
Maar heb je je badjas aanquote:
ik zou de britten maar weer bij de EU halenquote:
Niet nodigquote:
Ik zat vanmiddag zonder vest buitenquote:Op maandag 2 maart 2026 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet nodig![]()
korte broek zelfs.
Nou ja opgerolde piojpen
HET IS AAN!quote:
Dat jaquote:
Picsquote:Op maandag 2 maart 2026 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ict collega heeft me wat baklava meegegeven, maar het is niet in een honingsaus, maar in een melksaus.
Erg lekker.
Koude baklava noemde hij het?
quote:Op maandag 2 maart 2026 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ict collega heeft me wat baklava meegegeven, maar het is niet in een honingsaus, maar in een melksaus.
Erg lekker.
Koude baklava noemde hij het?
quote:Soğuk Baklava, ook bekend als koude baklava. Deze verleidelijke lekkernij is een lichtere versie van de traditionele baklava, perfect om van te genieten tijdens warme zomerdagen.
Nou ja dat was ik dan weer niet van plan.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even naar wat twinks kijken met grote piemels.
deze foto doet het geen rechtquote:
samequote:Op maandag 2 maart 2026 17:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou ja dat was ik dan weer niet van plan.
ja die bejaardes stoken allemaal alsof morgen niet bestaatquote:
Moet jij niet slapen?quote:
Ik zou het niet googlenquote:
Of het komt nu gewoon omdat de zon op het raam staatquote:Op maandag 2 maart 2026 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die bejaardes stoken allemaal alsof morgen niet bestaat
nu ben ik erg nieuwsgierigquote:Op maandag 2 maart 2026 17:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet jij niet slapen?
[..]
Ik zou het niet googlen
Waarom niet slapen? Ben je feestje aan het houden?quote:Op maandag 2 maart 2026 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu ben ik erg nieuwsgierig
Ja maar niet slapen
nee beetje aan het piekerenquote:Op maandag 2 maart 2026 17:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom niet slapen? Ben je feestje aan het houden?
Beetje zoals het vochtige POESJE dusquote:Op maandag 2 maart 2026 17:43 schreef bitterbal het volgende:
A "twink" is a slang term within the LGBTQ+ community for a gay or bisexual man, typically in his late teens or early 20s, with a slim, slender, or petite build, little to no body hair, and a youthful, often androgynous appearance. The term originated in the 1960s/70s and is used to describe a specific, often sought-after, aesthetic rather than personality, though sometimes it implies defying traditional masculine roles
Oh je hebt plafond dienstquote:
Hahahahaquote:Op maandag 2 maart 2026 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die bejaardes stoken allemaal alsof morgen niet bestaat
Eerste drankje wordt in de app betaald.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
betaal jij trouwes op de eerste date?
ja maar als je niet via breeze zou gaan?quote:Op maandag 2 maart 2026 17:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerste drankje wordt in de app betaald.
https://www.hartvannederl(...)eiden-een-aanhoudingquote:Op maandag 2 maart 2026 17:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerste drankje wordt in de app betaald.
Goed nagedacht over de shareholder value.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:45 schreef bitterbal het volgende:
ze vliegen weer in de emiraten. zullen ze wel goed over na hebben gedacht hoop ik
Dan wel.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar als je niet via breeze zou gaan?
Immerquote:Op maandag 2 maart 2026 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
https://www.hartvannederl(...)eiden-een-aanhouding
Weer gezellie mozzarellie in Leiden.
Ripquote:
Jij bent gewoon jaloersquote:
Alleen als er een tweede komt die zij betaalt.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wie van de KSC was dat dan?quote:Op maandag 2 maart 2026 17:57 schreef Nattekat het volgende:
Kom net een gozer tegen in Hinge
Denk niet dat ie veel vrouwen tegen gaat komen met die instellingen.
Alleen als ze een croptop draagt.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien wil hij dat ook helemaal nietquote:Op maandag 2 maart 2026 17:57 schreef Nattekat het volgende:
Kom net een gozer tegen in Hinge
Denk niet dat ie veel vrouwen tegen gaat komen met die instellingen.
Bmi zegt niks.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan het gewoon niet hebben dat ik gewoon een gezond bmi heb.
Die houdt toch weinig tot geen rekening met spieren??quote:
Helemaal niks inderdaadquote:Op maandag 2 maart 2026 18:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die houdt toch weinig tot geen rekening met spieren??![]()
Hier en daar bloeit iets, maar voor de rest was het nog erg kaal. Nog iets meer geduld. Voor de rest niet echt opgeletquote:Op maandag 2 maart 2026 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat het al een beetje in de knop?
quote:Op maandag 2 maart 2026 18:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In jouw geval zegt het alles #VIESDIK VISJE.
Vanuit jouw perspectief misschien, maar in de werkelijkheid ga je de duin afquote:
kree heeft er tijd genoeg voorquote:
quote:Op maandag 2 maart 2026 18:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanuit jouw perspectief misschien, maar in de werkelijkheid ga je de duin af
Kom danquote:
misschien is hij nog 'nuchter'quote:
geloof dat hij nogal aanwezig was in feedbackquote:
Niet te stoppen ookquote:Op maandag 2 maart 2026 18:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
geloof dat hij nogal aanwezig was in feedback
Nee. Heb geen idee wat Nizno lult in dat geval.quote:Op maandag 2 maart 2026 18:27 schreef Flory- het volgende:
[..]
Niet te stoppen ook![]()
Maar hij is niet geband toch?
Nee hoor.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2026 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:Dud0r De kaart voor 8k verkocht
Dus nu kan ik even flink gaan uitbreiden en investeren.
In totaal ook iets van 9000 verkocht. Dus zonder die kaart ook gewoon 1000, dat was op eerdere dagen nog niet gelukt.quote:
Nice nicequote:Op maandag 2 maart 2026 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In totaal ook iets van 9000 verkocht. Dus zonder die kaart ook gewoon 1000, dat was op eerdere dagen nog niet gelukt.
Ah ja dat is Tinky Winky van de teletubbiesquote:Op maandag 2 maart 2026 17:43 schreef bitterbal het volgende:
A "twink" is a slang term within the LGBTQ+ community for a gay or bisexual man, typically in his late teens or early 20s, with a slim, slender, or petite build, little to no body hair, and a youthful, often androgynous appearance. The term originated in the 1960s/70s and is used to describe a specific, often sought-after, aesthetic rather than personality, though sometimes it implies defying traditional masculine roles
*Meld wat leuks*quote:Op maandag 2 maart 2026 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Tja als niemand wat leuks te melden heeft verder ga ik wel afwassen
Reinier lijkt me niet jouw typequote:Op maandag 2 maart 2026 18:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik ben de kad in dit filmpje
Is die een beetje gelukt?quote:
Als je maar niet van die twijfelachtige geluidjes gaat maken danquote:Op maandag 2 maart 2026 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Correct, maar ik wil wel AANDACHT
Je hoort ze niet, want ik doe ze wel thuisquote:Op maandag 2 maart 2026 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je maar niet van die twijfelachtige geluidjes gaat maken dan
Wat zou er onder die tulband zitten?quote:
Beet raar wel, maar okquote:Op maandag 2 maart 2026 18:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hoort ze niet, want ik doe ze wel thuis
Sultana's en Wickyquote:Op maandag 2 maart 2026 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat zou er onder die tulband zitten?
Noujaquote:
Echte rendang hoort natuurlijk ook met koetjes, lekker urenlang sudderen en dat het daarna in je mond smeltquote:Op maandag 2 maart 2026 18:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja
Het is smaakvol, maar het is geen rendang
Meer gewoon een curry met een rendang tintje
Jij bent relatief gezien nog best normaal hierquote:
Ja preciesquote:Op maandag 2 maart 2026 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echte rendang hoort natuurlijk ook met koetjes, lekker urenlang sudderen en dat het daarna in je mond smelt
als je de lat niet hoog legt.... is dat niet vreemdquote:Op maandag 2 maart 2026 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent relatief gezien nog best normaal hier
quote:Op maandag 2 maart 2026 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
4 uur sudderen in 20 minuten is wel vrij lastig jaquote:Op maandag 2 maart 2026 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja precies
Al zijn er ook wel kipvarianten, waarmee je ook goede rendang maakt
Maar dat komt natuurlijk niet met 20 minuutjes verspakket
Jaquote:Op maandag 2 maart 2026 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
4 uur sudderen in 20 minuten is wel vrij lastig ja
Ik heb kip madrasquote:Op maandag 2 maart 2026 19:00 schreef essnhills het volgende:
Maar het is wel een lekkere curry verdee
Je omdraaien?quote:Op maandag 2 maart 2026 19:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
Wat moet ik doen om dit beeld 180 graden te draaien?
Zou het werken als ik iemand zou oplossen?quote:
Dat is een raadsel.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou het werken als ik iemand zou oplossen?
Wie mik je in de zoutzuur?quote:Op maandag 2 maart 2026 19:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als het maar mannelijk isquote:
Zit je bij een kartel ofzo?quote:Op maandag 2 maart 2026 19:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet wel wat goede exemplarenquote:Op maandag 2 maart 2026 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als het maar mannelijk is
Er is een positie vrij nu.quote:
Dan hebben we hier al een bal die ledematen verhandeld en een maus die mensen laat 'oplossen'quote:Op maandag 2 maart 2026 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is een positie vrij nu.
Eerst oplossen en nu wurgen?quote:Op maandag 2 maart 2026 19:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Delen we de passie weer
Of wordt dit de laatste keer voor jou?
Bittermuis en Ieniminibal.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan hebben we hier al een bal die ledematen verhandeld en een maus die mensen laat 'oplossen'
Normaal is ook maar het gemiddelde van alle afwijkingenquote:Op maandag 2 maart 2026 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wurgen?quote:
Het nieuwe normaalquote:Op maandag 2 maart 2026 19:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Normaal is ook maar het gemiddelde van alle afwijkingen
Insinueer jij nu dat wij hier allemaal afwijkingen zijnquote:Op maandag 2 maart 2026 19:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Normaal is ook maar het gemiddelde van alle afwijkingen
Het feit dat we de godganse dag hier zitten zegt wel iets natuurlijkquote:Op maandag 2 maart 2026 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Insinueer jij nu dat wij hier allemaal afwijkingen zijn
Je moet ook Another one bites the dust aanzetten als je dat doetquote:Op maandag 2 maart 2026 19:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik die don't stop me now, I'm having a good time. Draai en meezing tijdens de afwas om mijn brein te trainen.
Het werkt niet
Ha, ik ben geen afwijkingquote:Op maandag 2 maart 2026 19:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het feit dat we de godganse dag hier zitten zegt wel iets natuurlijk
Dat we allemaal speciaal zijn op onze eigen manierquote:Op maandag 2 maart 2026 19:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het feit dat we de godganse dag hier zitten zegt wel iets natuurlijk
Spesjul!quote:Op maandag 2 maart 2026 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat we allemaal speciaal zijn op onze eigen manier
Ik ben een gehaktbal speciaalquote:Op maandag 2 maart 2026 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat we allemaal speciaal zijn op onze eigen manier
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 2 maart 2026 19:35 schreef Koen66 het volgende:
Zou maandag zometeen echt voorbij zijn?
[ afbeelding ]
Ik verbaas me er meer over dat het opeens al weer maart is, normaal duren die eerste maanden van het jaar toch zo langquote:Op maandag 2 maart 2026 19:35 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
Februari duurt over 2 jaar langer dan dit jaarquote:Op maandag 2 maart 2026 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik verbaas me er meer over dat het opeens al weer maart is, normaal duren die eerste maanden van het jaar toch zo lang
Gisteren stond ik nog vuurwerk af te stekenquote:Op maandag 2 maart 2026 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik verbaas me er meer over dat het opeens al weer maart is, normaal duren die eerste maanden van het jaar toch zo lang
Onderdompelen in zoutzuur, wurgen en nu uit elkaar scheurenquote:
Ja en was het heel de week sneeuwquote:Op maandag 2 maart 2026 19:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gisteren stond ik nog vuurwerk af te steken
.Vanwege de dood van de Tiran van Iran??quote:Op maandag 2 maart 2026 19:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gisteren stond ik nog vuurwerk af te steken
Ze heeft DOOM gespeeld.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Onderdompelen in zoutzuur, wurgen en nu uit elkaar scheuren
Het is bijna volle maan.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Onderdompelen in zoutzuur, wurgen en nu uit elkaar scheuren
Behalve ieniemieniequote:Op maandag 2 maart 2026 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Insinueer jij nu dat wij hier allemaal afwijkingen zijn
Neequote:Op maandag 2 maart 2026 19:35 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee alleen januari duurt drie maandenquote:Op maandag 2 maart 2026 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah vandaar, gaat ze straks ook buiten naar de maan huilen en veranderen in een weerwolf?quote:
Haha nee man, 31/12 lijkt nog zo kortgeledenquote:Op maandag 2 maart 2026 19:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
.Vanwege de dood van de Tiran van Iran??
Ja samen met Ambarquote:Op maandag 2 maart 2026 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah vandaar, gaat ze straks ook buiten naar de maan huilen en veranderen in een weerwolf?
Ja of verandert die dan opeens in een mensquote:
Wil nog niet echt lukken volgens mijquote:
Fantastisch album wel datquote:Op maandag 2 maart 2026 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Spelen we dit af als millenials en gen x richting het front moeten?
Dat zou ik wel kunnen doen.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Spelen we dit af als millenials en gen x richting het front moeten?
Dat ligt aan de tegenstander natuurlijk.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet niet of het de andere kant af schrikt. Ik denk eerder dat er een spontaan een rave ontstaat
Een date?quote:Op maandag 2 maart 2026 20:02 schreef Ama het volgende:
Zo ik ben weer thuis. Volgende week ga ik weer eten bij hem.Zijn idee.
Mag Ambar ineens de muis uitlatenquote:Op maandag 2 maart 2026 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of verandert die dan opeens in een mens
Mwa dat weet ik niet, vooral anders, de oudere albums hadden natuurlijk de grote tijdloze hits, maar Invaders Must Die is qua album echt een heel verhaalquote:
een heel boekquote:Op maandag 2 maart 2026 20:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ahhhh ik d8 al ik heb een hoofdstukje gemitst
bij Ama in de buurt hebben ze vast nog wel wat hunebeddenquote:Op maandag 2 maart 2026 20:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik lig sowieso te vaak onder een steen
Komt ie hier dan klagen over micromaus dat ze altijd zo vervelend isquote:
Ja genoeg hierquote:Op maandag 2 maart 2026 20:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij Ama in de buurt hebben ze vast nog wel wat hunebedden
Ik kijk nu even welke nummers er op Invaders Must Die staan en dat zijn toch wel echt toffe nummers. Zo'n verhaal in een album krijg ik meestal niet mee.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mwa dat weet ik niet, vooral anders, de oudere albums hadden natuurlijk de grote tijdloze hits, maar Invaders Must Die is qua album echt een heel verhaal
Dat album kwam uit in de tijd dat cd-spelers in de auto nog normaal waren, dan luisterde je gewoon hetzelfde album meermaals achter elkaarquote:Op maandag 2 maart 2026 20:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kijk nu even welke nummers er op Invaders Must Die staan en dat zijn toch wel echt toffe nummers. Zo'n verhaal in een album krijg ik meestal niet mee.
Chrome vindt sowieso niks leukquote:
Firefox FTW.quote:
Deze neef weetquote:
Ik gebruikte toen al geen CD's meer, maar ook met mp3's luisterde ik altijd hele albums. Ik let bijna nooit op de tekst of het verhaal van een album.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat album kwam uit in de tijd dat cd-spelers in de auto nog normaal waren, dan luisterde je gewoon hetzelfde album meermaals achter elkaar
/carequote:
Ja ik gebruikte mp3'tjes toen ook genoeg, om op cd te brandenquote:Op maandag 2 maart 2026 20:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik gebruikte toen al geen CD's meer, maar ook met mp3's luisterde ik altijd hele albums. Ik let bijna nooit op de tekst of het verhaal van een album.
Het bed in het nieuwe huis slaapt heerlijk.quote:Op maandag 2 maart 2026 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Tja als niemand wat leuks te melden heeft verder ga ik wel afwassen
Rijden auto's niet door elkaar heen danquote:Op maandag 2 maart 2026 20:18 schreef Recce het volgende:
Oh, die video van dat gebouw in Bahrain is AI als je beter kijkt.
Ben je nu micromaus aan het uitnodigen om het nieuwe bed te testenquote:Op maandag 2 maart 2026 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het bed in het nieuwe huis slaapt heerlijk.
Ik vind dit leuk in ieder geval.
Eergisteren was het daar toch wel echt?quote:Op maandag 2 maart 2026 20:18 schreef Recce het volgende:
Oh, die video van dat gebouw in Bahrain is AI als je beter kijkt.
Ah, je bedoelt dat het meer een geheel is dan die eerdere albums?quote:Op maandag 2 maart 2026 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik gebruikte mp3'tjes toen ook genoeg, om op cd te brandenMaar deze had ik wel gewoon origineel gekocht. En 'verhaal' is misschien niet de juiste omschrijving, meer de reis ofzo die je er door maakt. Klinkt wel gelijk zweverig dit
Misschien in het Midden-Oosten wel? Ik ben daar nog nooit geweest.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rijden auto's niet door elkaar heen dan
Ja, toen wel.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eergisteren was het daar toch wel echt?
is het rond? (of iig zeker dat het allemaal lukt?)quote:Op maandag 2 maart 2026 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan ligt Zwabber straks met Ambar in bed.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je nu micromaus aan het uitnodigen om het nieuwe bed te testen![]()
Ik vind dit ook leukquote:Op maandag 2 maart 2026 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou wel fair zijn, want hij mocht ook ooit mijn nieuwe bed testenquote:Op maandag 2 maart 2026 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zwabber heeft jaren opgespaard.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
WTF!quote:Op maandag 2 maart 2026 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou wel fair zijn, want hij mocht ook ooit mijn nieuwe bed testen
Voordat ik op FOK! zat was ik voornamelijk op muziekfora, ook specifieke voor mp3'tje, lekkere 0-day vinylrips van gehackte ftp-servers halenquote:Op maandag 2 maart 2026 20:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, je bedoelt dat het meer een geheel is dan die eerdere albums?
Ik was lid van de CD-uitleen hier. Een vriend van me werkte daar ook. Die hadden echt een flinke collectie. Ik ripte dus lekker veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |