Ja, niet veel meer te doen, zo af en toe even een uitschieterquote:
Ja heel.saaiquote:
10 landen? Welke zijn er bijgekomen dan?quote:Op maandag 2 maart 2026 18:06 schreef Dotteke het volgende:
gaat niet goed met die oorlog pppff 10 landen zijn er al b ij betrokken hoor ik net
En ik las de gasprijs en olie nu 25% duurder
Kom ik later wel even weer koekeloerenquote:Op maandag 2 maart 2026 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, niet veel meer te doen, zo af en toe even een uitschieter
Waarom ben ik niet goed genoegquote:Op maandag 2 maart 2026 18:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kom ik later wel even weer koekeloeren
Gelukkigquote:
Soms heb je dat, had gisteren ook geen zin, ben er sowieso niet zoveel de laatste dagen..quote:Op maandag 2 maart 2026 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig
ik ben er zelf ook niet veel hoor geen zin deze maand
Zou wel leuk zijn voor hemquote:Op maandag 2 maart 2026 18:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik ga weer straks ook weer minder zijn![]()
Laat gg maar lekker winnen
Had je ook niet gezien, was er gisteren ook pas om 8 uur dacht laat ik maar even iemand anders punten laten pakkenquote:Op maandag 2 maart 2026 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms heb je dat, had gisteren ook geen zin, ben er sowieso niet zoveel de laatste dagen..
Is wel heerlijk weer vandaag
Er kunnen nog zat andere winnen, GG werkt die kan niet veel hier zijnquote:
Ah achter te schermen enz?quote:Op maandag 2 maart 2026 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je ook niet gezien, was er gisteren ook pas om 8 uur dacht laat ik maar even iemand anders punten laten pakken
En ben veel elders bezig voor FOK!
Hier is niet veel meer te doen, niet echt gezellig meer
Heel af en toe even.
Wilde vanmiddag naar buiten ging mijn mobiel,
Ik ga op de bank zitten en toen liggen en toen het gesprek was afgelopen dacht lekker zo de zon en ben in slaap gevallen
Dan moet je dat niet doen.. Maar wel gewoon blijven posten hoorquote:Op maandag 2 maart 2026 18:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja vind ik ook![]()
En heb er ook niet heel veel zin in . Wat een reden heeft ook
Misschien wel Hemarookworstquote:Op maandag 2 maart 2026 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er kunnen nog zat andere winnen, GG werkt die kan niet veel hier zijn
Het is pas dag 2 van de maand
Met van alles en nog wat.quote:Op maandag 2 maart 2026 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah achter te schermen enz?
Misschien dat vanzelf wel weer drukker gaat worden
Was je goed moe dus
Ik heb nog een wandeling gemaakt vanmiddag.. alleen wind was een beetje fris
Als Fok maar blijft..quote:Op maandag 2 maart 2026 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met van alles en nog wat.
Ja we zien het wel, het komt of het komt niet.
O toch een windje, hier was geen wind te zien aan de bomen takken
Ik ook te veel nog, maar als ik dan kijk naar de ddagelijkse postaantallen ben ik wel gezakt met minder postenquote:Op maandag 2 maart 2026 18:15 schreef hemarookworst het volgende:
ik zeg elke keer dat ik minder ga komen maar ik ben nog steeds best vaak
ik was alleen eerste dag even op nummer 1 omdat ik hele nacht ASOT stream aan het luisteren benquote:
Ja ik ookquote:Op maandag 2 maart 2026 18:15 schreef hemarookworst het volgende:
ik zeg elke keer dat ik minder ga komen maar ik ben nog steeds best vaak
quote:
Kan, of Mario die in de nacht veel gaat pakken ineensquote:
Jammer is dat he die wind, vond het zaterdag echt koud door de windquote:Op maandag 2 maart 2026 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als Fok maar blijft..
Ja gisteren ook een beste woeii.. zeker bij openstukken..
Dat is ook al mooi.. heb dat ook een keer gehad dat ik een poosje op 1 stondquote:Op maandag 2 maart 2026 18:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik was alleen eerste dag even op nummer 1 omdat ik hele nacht ASOT stream aan het luisteren ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |