Die zal nu toch vast wel slapen.quote:
Hey Evilquote:
M’n oma “slaapt” ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....hier om je mars te breken.
In Oekraïne wordt dmv AI target opgespoord met drones en vernietigdquote:Op maandag 2 maart 2026 16:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
1. Ethische regels: De Drie Wetten (Asimov)
Hoewel oorspronkelijk bedacht voor sciencefiction door Isaac Asimov, vormen deze wetten nog steeds de basis voor ethische discussies over robotica:
Auburn University
Auburn University
+1
Geen letsel: Een robot mag een mens geen letsel toebrengen of, door nalatigheid, toestaan dat een mens schade oploopt.
Gehoorzaamheid: Een robot moet bevelen van mensen opvolgen, tenzij deze in strijd zijn met de eerste wet.
Zelfbehoud: Een robot moet zijn eigen bestaan beschermen, zolang dit niet in strijd is met de eerste of tweede wet.
quote:Op maandag 2 maart 2026 16:07 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
M’n oma “slaapt” ook.ze kan dus elk moment ontwakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Best vergelijkbaar eigenlijk. Ik heb dat boek waar die wetten in staan ooit gelezen.quote:Op maandag 2 maart 2026 16:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In Oekraïne wordt dmv AI target opgespoord met drones en vernietigd
Ik, luxe? Nooitquote:Op maandag 2 maart 2026 11:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb geen internet in het vliegtuig
Ik vlieg niet zo luxe als @:fogel
[..]
12:35
OK, af en toe.quote:
Met je champie on a plane.quote:
Het is vaak geen echte Champagne, is afhankelijk van welke route en maatschappij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |