Speciaal voor jouquote:
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 2 maart 2026 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaahhh @:Gebrokenglas in zijn jonge jaren
Die had Kibi ook al gedeeldquote:Op maandag 2 maart 2026 14:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Gelukkig zijn we nu wel een flink aantal jaren verder
Ik hak ook nietquote:Op maandag 2 maart 2026 15:00 schreef StevenHyde het volgende:
Denk alwel warm weer om flink te hakken
Die trui hoeft niet meer toch, als je het ergens warm van krijgt is het wel van dat soort werk.quote:Op maandag 2 maart 2026 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hak ook niet
Ik kloof
Nou ja als alles eerst gezaagd is
En warm ga je het krijgenquote:Op maandag 2 maart 2026 15:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die trui hoeft niet meer toch, als je het ergens warm van krijgt is het wel van dat soort werk.
Trui uit trui uitquote:Op maandag 2 maart 2026 15:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die trui hoeft niet meer toch, als je het ergens warm van krijgt is het wel van dat soort werk.
Ja laten weg hout gaan zagen in een t shirtquote:Op maandag 2 maart 2026 15:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je het niet warm gekregen dan?quote:Op maandag 2 maart 2026 15:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja laten weg hout gaan zagen in een t shirt
Ja bloedheetquote:Op maandag 2 maart 2026 15:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je het niet warm gekregen dan?
Pics pleaseequote:Op maandag 2 maart 2026 15:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja laten weg hout gaan zagen in een t shirt
Sow!! egwelquote:Op maandag 2 maart 2026 15:05 schreef StevenHyde het volgende:
Gisteren hardgelopen in korte broek en korte mouwen en het was heerlijk. Met hout tjappen krijg je het veel warmer denk ik.
Deze meneer inhuren die kan het goedquote:Op maandag 2 maart 2026 15:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja bloedheet
Maar ten eerste kom je helemaal onder het zaagsel en ten tweede moet je ook bedenken dat het veilig moet
Een selfie en een kettingzaag gaan niet samenquote:
Span die armpjesquote:Op maandag 2 maart 2026 15:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Deze meneer inhuren die kan het goed![]()
[ afbeelding ]
Een ekte baas bedient een kettingzaag met één handquote:Op maandag 2 maart 2026 15:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een selfie en een kettingzaag gaan niet samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |