Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:![]()
Nou dat ook niet direct. Soms is uitstel afstel, maar niet altijd.Geduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.![]()
Noteertquote:Op maandag 2 maart 2026 14:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Nou dat ook niet direct. Soms is uitstel afstel, maar niet altijd.
GG komt niet helpen
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Ik denk ook van: nou dan is dat hout gedaan en dan zo van 'ja je bent er nu toch, die border daar moet nog even aangeschoffeld worden, en de vijver moet ook even schoongebaggerd worden.'Geduld
(zelfst. naamw.)
gvd frontpage is het en balblabla. nouja iedereen weet dat dat niet is. maargoed.
ik wilde voor het forumDo what you love, love what you do!![]()
Kloptquote:Op maandag 2 maart 2026 14:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk ook van: nou dan is dat hout gedaan en dan zo van 'ja je bent er nu toch, die border daar moet nog even aangeschoffeld worden, en de vijver moet ook even schoongebaggerd worden.'Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Daar is een ander topic voor kreequote:Op maandag 2 maart 2026 14:34 schreef kree het volgende:
spijt van dat ik tientje doneerde aan fok???? weer helemaal voor verkeerde gebruikt.![]()
zonde geld weer, het was nooit een goed idee en nu nog niet. die FPDo what you love, love what you do!![]()
Nou jaquote:
Voor goede tips en meedenken ja
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Niet hier.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:36 schreef kree het volgende:
zonde geld weer, het was nooit een goed idee en nu nog niet. die FPGeduld
(zelfst. naamw.)
iig niet ook hierquote:Op maandag 2 maart 2026 14:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja
Voor goede tips en meedenken ja
HIER GAAT HET OVER HOUT EN ALLEEN MAAR OVER HOUT![]()
Goffer meer dan 10 kuub !quote:Op maandag 2 maart 2026 14:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
iig niet ook hier
HIER GAAT HET OVER HOUT EN ALLEEN MAAR OVER HOUT
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Een mooie woordspeling. Maar ik kreeg effe pijn in mijn ogenquote:Op maandag 2 maart 2026 14:37 schreef StevenHyde het volgende:
sorry ik liet me gaan
het HOUT me bezig
Geduld
(zelfst. naamw.)
* greysbones geeft GG een zonnebrilquote:Op maandag 2 maart 2026 14:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een mooie woordspeling. Maar ik kreeg effe pijn in mijn ogenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ah bedankt. Jij denkt gelukkig mee.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft GG een zonnebril
Geduld
(zelfst. naamw.)
Thats what she saidquote:Op maandag 2 maart 2026 14:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
iig niet ook hier
HIER GAAT HET OVER HOUT EN ALLEEN MAAR OVER HOUT![]()
Smile, it's free therapy.![]()
uhuhquote:Op maandag 2 maart 2026 14:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Thats what she said![]()
[ afbeelding ]Geduld
(zelfst. naamw.)
Aah een selfie van je bffquote:Op maandag 2 maart 2026 14:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Thats what she said![]()
[ afbeelding ]
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ehhh.
* gebrokenglas omzeilt de vraag en haalt even koffie.Geduld
(zelfst. naamw.)
Koffiequote:Op maandag 2 maart 2026 14:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Ehhh.
* gebrokenglas omzeilt de vraag en haalt even koffie.
Water graagEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Doe mij ook maar water aubIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Is dit plank van ed,edd and eddy????quote:Op maandag 2 maart 2026 14:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Thats what she said![]()
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 2 maart 2026 14:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is dit plank van ed,edd and eddy????Hoeveel planken heb jij wel niet gezien?
Dank uquote:Op maandag 2 maart 2026 14:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alstu, hier een lekker gekoeld flesje water....
[ afbeelding ]Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wel of nietquote:Op maandag 2 maart 2026 14:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Hoeveel planken heb jij wel niet gezien?
Make up your mind
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Genoeg planken voor mijn kopquote:Op maandag 2 maart 2026 14:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Hoeveel planken heb jij wel niet gezien?
pa dam toesj![]()
* greysbones pakt de koevoet om de planken te verwijderenquote:Op maandag 2 maart 2026 14:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Genoeg planken voor mijn kop
pa dam toesj
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Jup en dat verklaartquote:Op maandag 2 maart 2026 14:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Genoeg planken voor mijn kop
pa dam toesj![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Je hebt wel veel foto’s van GG hoorquote:Op maandag 2 maart 2026 14:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup en dat verklaart![]()
[ afbeelding ]
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op maandag 2 maart 2026 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaahhh @:Gebrokenglas in zijn jonge jarendie man ziet er ook al behoorlijk oud uit
(op gifje)
Kevinnnnn ff een mooie opzoeken brbquote:Op maandag 2 maart 2026 14:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup en dat verklaart![]()
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 2 maart 2026 14:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt wel veel foto’s van GG hoor![]()
Speciaal voor jouquote:
Wat errugggg
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 2 maart 2026 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaahhh @:Gebrokenglas in zijn jonge jaren
Geduld
(zelfst. naamw.)
Gelukkig zijn we nu wel een flink aantal jaren verder
Geduld
(zelfst. naamw.)
Die had Kibi ook al gedeeldquote:Op maandag 2 maart 2026 14:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Gelukkig zijn we nu wel een flink aantal jaren verder
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik hak ook nietquote:Op maandag 2 maart 2026 15:00 schreef StevenHyde het volgende:
Denk alwel warm weer om flink te hakken
Ik kloof
Nou ja als alles eerst gezaagd isEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Die trui hoeft niet meer toch, als je het ergens warm van krijgt is het wel van dat soort werk.quote:Op maandag 2 maart 2026 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hak ook niet
Ik kloof
Nou ja als alles eerst gezaagd isGeduld
(zelfst. naamw.)
En warm ga je het krijgenquote:Op maandag 2 maart 2026 15:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die trui hoeft niet meer toch, als je het ergens warm van krijgt is het wel van dat soort werk.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Trui uit trui uitquote:Op maandag 2 maart 2026 15:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die trui hoeft niet meer toch, als je het ergens warm van krijgt is het wel van dat soort werk.![]()
Ja laten weg hout gaan zagen in een t shirtquote:Op maandag 2 maart 2026 15:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die trui hoeft niet meer toch, als je het ergens warm van krijgt is het wel van dat soort werk.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Misschien ook in een korte broek
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Heb je het niet warm gekregen dan?quote:Op maandag 2 maart 2026 15:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja laten weg hout gaan zagen in een t shirtGeduld
(zelfst. naamw.)
Ja bloedheetquote:Op maandag 2 maart 2026 15:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je het niet warm gekregen dan?
Maar ten eerste kom je helemaal onder het zaagsel en ten tweede moet je ook bedenken dat het veilig moetEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Pics pleaseequote:Op maandag 2 maart 2026 15:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja laten weg hout gaan zagen in een t shirt
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Gisteren hardgelopen in korte broek en korte mouwen en het was heerlijk. Met hout tjappen krijg je het veel warmer denk ik.![]()
Sow!! egwelquote:Op maandag 2 maart 2026 15:05 schreef StevenHyde het volgende:
Gisteren hardgelopen in korte broek en korte mouwen en het was heerlijk. Met hout tjappen krijg je het veel warmer denk ik.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Deze meneer inhuren die kan het goedquote:Op maandag 2 maart 2026 15:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja bloedheet
Maar ten eerste kom je helemaal onder het zaagsel en ten tweede moet je ook bedenken dat het veilig moet![]()
Een selfie en een kettingzaag gaan niet samenquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Span die armpjesquote:Op maandag 2 maart 2026 15:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Deze meneer inhuren die kan het goed![]()
[ afbeelding ]![]()
spierballenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Een ekte baas bedient een kettingzaag met één handquote:Op maandag 2 maart 2026 15:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een selfie en een kettingzaag gaan niet samen![]()
![]()
Ik ben Baas Bquote:Op maandag 2 maart 2026 15:06 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Een ekte baas bedient een kettingzaag met één hand
Ik doe het met 2
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Schien kun jij het voor gaan doenquote:Op maandag 2 maart 2026 15:06 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Een ekte baas bedient een kettingzaag met één hand![]()
Zo doe ik dat gewoon jaquote:Op maandag 2 maart 2026 15:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Deze meneer inhuren die kan het goed![]()
[ afbeelding ]
Geduld
(zelfst. naamw.)
Thnxquote:![]()
Ga weer ff verder
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Blub
Wasje gedaan en nu rustWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
Handwas ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee donkere was in het wassalonquote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
Tuurlijkquote:Op maandag 2 maart 2026 15:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Schien kun jij het voor gaan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 maart 2026 15:30 schreef Wrapster het volgende:
[..]
TuurlijkDeze man weet hoe het moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geduld
(zelfst. naamw.)
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
![]()
wat?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lees toch wat anders
![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik doe het niet na, jij?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:
vroeger wel, maar ik zag in de meest recente nieuwjaarsshow in China dat de oefeningen die ik doe door robots vervangen kan wordenquote:Uw ADH vitamine Worst
Lolquote:Op maandag 2 maart 2026 15:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vroeger wel, maar ik zag in de meest recente nieuwjaarsshow in China dat de oefeningen die ik doe door robots vervangen kan wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel mooi om te zienquote:Op maandag 2 maart 2026 15:59 schreef hemarookworst het volgende:
Maar wel bizar joh
Bekijk deze YouTube-videoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik dacht dat er regels waren voor robots.quote:Op maandag 2 maart 2026 15:59 schreef hemarookworst het volgende:
Maar wel bizar joh
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
op welke bedoel je?quote:Op maandag 2 maart 2026 16:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dacht dat er regels waren voor robots.Uw ADH vitamine Worst
en wat vindt @kree hiervan?quote:Op maandag 2 maart 2026 15:59 schreef hemarookworst het volgende:
Maar wel bizar joh
Bekijk deze YouTube-videoUw ADH vitamine Worst
1. Ethische regels: De Drie Wetten (Asimov)quote:
Hoewel oorspronkelijk bedacht voor sciencefiction door Isaac Asimov, vormen deze wetten nog steeds de basis voor ethische discussies over robotica:
Auburn University
Auburn University
+1
Geen letsel: Een robot mag een mens geen letsel toebrengen of, door nalatigheid, toestaan dat een mens schade oploopt.
Gehoorzaamheid: Een robot moet bevelen van mensen opvolgen, tenzij deze in strijd zijn met de eerste wet.
Zelfbehoud: Een robot moet zijn eigen bestaan beschermen, zolang dit niet in strijd is met de eerste of tweede wet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hoe krijgen ze het voorelkaar zeg
Die zal nu toch vast wel slapen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Hey Evilquote:
M’n oma “slaapt” ook.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....hier om je mars te breken.![]()
In Oekraïne wordt dmv AI target opgespoord met drones en vernietigdquote:Op maandag 2 maart 2026 16:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
1. Ethische regels: De Drie Wetten (Asimov)
Hoewel oorspronkelijk bedacht voor sciencefiction door Isaac Asimov, vormen deze wetten nog steeds de basis voor ethische discussies over robotica:
Auburn University
Auburn University
+1
Geen letsel: Een robot mag een mens geen letsel toebrengen of, door nalatigheid, toestaan dat een mens schade oploopt.
Gehoorzaamheid: Een robot moet bevelen van mensen opvolgen, tenzij deze in strijd zijn met de eerste wet.
Zelfbehoud: Een robot moet zijn eigen bestaan beschermen, zolang dit niet in strijd is met de eerste of tweede wet.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 2 maart 2026 16:07 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
M’n oma “slaapt” ook.ze kan dus elk moment ontwakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Best vergelijkbaar eigenlijk. Ik heb dat boek waar die wetten in staan ooit gelezen.quote:Op maandag 2 maart 2026 16:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In Oekraïne wordt dmv AI target opgespoord met drones en vernietigd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik, luxe? Nooitquote:Op maandag 2 maart 2026 11:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb geen internet in het vliegtuig
Ik vlieg niet zo luxe als @:fogel
[..]
12:35
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
BolkjeI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
OK, af en toe.quote:I'm surrounded by morons!
Met je champie on a plane.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is vaak geen echte Champagne, is afhankelijk van welke route en maatschappij.quote:
Maaruh, zelfs bij bv Transavia kan je mousserende wijn bestellen. Die zijn verre van luxe.I'm surrounded by morons!
Bolk maar weerIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Goed plan, dat bolken.I'm surrounded by morons!
VT bolk
I'm surrounded by morons!
Bureau Jeugdzorg denkt zeker dat ik uit een ei ben gekropen ofzo?
Ik heb al bijna twee jaar niks van de voogd gehoord, tot een drie weken terug, toen ik een mailtje kreeg over de 750 euro die ik m'n oudste zoon had gegeven voor zijn rijbewijs. Verder niet op gereageerd, maar wel met zoonlief zelf besproken allemaal.
En nu feliciteert ze me ineens m'n zoon die vandaag jarig is? Terwijl ze nooit op maandag heeft gewerkt en me nooit eerder een berichtje heeft gestuurd als een van de jongens jarig was?
Ben godverdomme niet achterlijk ofzo
Ik heb er één en ik ben er trots op
Felicitatiebolk
Ja, daar denk ik nu pas aan. Gefeliciteerd met je zoon DJMO
Geduld
(zelfst. naamw.)
Ik plaats deze bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
WrapGodquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Deze vrouw hequote:
LievBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
![]()
![]()
Hey Lovely
![]()
![]()
gaat niet goed met die oorlog pppff 10 landen zijn er al b ij betrokken hoor ik net
En ik las de gasprijs en olie nu 25% duurderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, niet veel meer te doen, zo af en toe even een uitschieterquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja heel.saaiquote:
10 landen? Welke zijn er bijgekomen dan?quote:Op maandag 2 maart 2026 18:06 schreef Dotteke het volgende:
gaat niet goed met die oorlog pppff 10 landen zijn er al b ij betrokken hoor ik net
En ik las de gasprijs en olie nu 25% duurder![]()
Kom ik later wel even weer koekeloerenquote:Op maandag 2 maart 2026 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, niet veel meer te doen, zo af en toe even een uitschieter![]()
![]()
Waarom ben ik niet goed genoegquote:Op maandag 2 maart 2026 18:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kom ik later wel even weer koekeloeren
Gelukkigquote:
ik ben er zelf ook niet veel hoor geen zin deze maandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Soms heb je dat, had gisteren ook geen zin, ben er sowieso niet zoveel de laatste dagen..quote:Op maandag 2 maart 2026 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig
ik ben er zelf ook niet veel hoor geen zin deze maand
Is wel heerlijk weer vandaag![]()
![]()
Zou wel leuk zijn voor hemquote:Op maandag 2 maart 2026 18:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik ga weer straks ook weer minder zijn![]()
Laat gg maar lekker winnen![]()
![]()
Had je ook niet gezien, was er gisteren ook pas om 8 uur dacht laat ik maar even iemand anders punten laten pakkenquote:Op maandag 2 maart 2026 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms heb je dat, had gisteren ook geen zin, ben er sowieso niet zoveel de laatste dagen..
Is wel heerlijk weer vandaag
En ben veel elders bezig voor FOK!
Hier is niet veel meer te doen, niet echt gezellig meer
Heel af en toe even.
Wilde vanmiddag naar buiten ging mijn mobiel,
Ik ga op de bank zitten en toen liggen en toen het gesprek was afgelopen dacht lekker zo de zon en ben in slaap gevallen
Er kunnen nog zat andere winnen, GG werkt die kan niet veel hier zijnquote:
Het is pas dag 2 van de maandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah achter te schermen enz?quote:Op maandag 2 maart 2026 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je ook niet gezien, was er gisteren ook pas om 8 uur dacht laat ik maar even iemand anders punten laten pakken
En ben veel elders bezig voor FOK!
Hier is niet veel meer te doen, niet echt gezellig meer
Heel af en toe even.
Wilde vanmiddag naar buiten ging mijn mobiel,
Ik ga op de bank zitten en toen liggen en toen het gesprek was afgelopen dacht lekker zo de zon en ben in slaap gevallen
Misschien dat vanzelf wel weer drukker gaat worden
Was je goed moe dus
Ik heb nog een wandeling gemaakt vanmiddag.. alleen wind was een beetje fris![]()
Dan moet je dat niet doen.. Maar wel gewoon blijven posten hoorquote:Op maandag 2 maart 2026 18:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja vind ik ook![]()
En heb er ook niet heel veel zin in . Wat een reden heeft ook![]()
![]()
ik zeg elke keer dat ik minder ga komen maar ik ben nog steeds best vaak
Uw ADH vitamine Worst
Misschien wel Hemarookworstquote:Op maandag 2 maart 2026 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er kunnen nog zat andere winnen, GG werkt die kan niet veel hier zijn
Het is pas dag 2 van de maand![]()
![]()
Met van alles en nog wat.quote:Op maandag 2 maart 2026 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah achter te schermen enz?
Misschien dat vanzelf wel weer drukker gaat worden
Was je goed moe dus
Ik heb nog een wandeling gemaakt vanmiddag.. alleen wind was een beetje fris
Ja we zien het wel, het komt of het komt niet.
O toch een windje, hier was geen wind te zien aan de bomen takken
Als Fok maar blijft..quote:Op maandag 2 maart 2026 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met van alles en nog wat.
Ja we zien het wel, het komt of het komt niet.
O toch een windje, hier was geen wind te zien aan de bomen takken
Ja gisteren ook een beste woeii.. zeker bij openstukken..![]()
Ik ook te veel nog, maar als ik dan kijk naar de ddagelijkse postaantallen ben ik wel gezakt met minder postenquote:Op maandag 2 maart 2026 18:15 schreef hemarookworst het volgende:
ik zeg elke keer dat ik minder ga komen maar ik ben nog steeds best vaak
Maar nog steeds dat ik denk hoe dan
ik was alleen eerste dag even op nummer 1 omdat ik hele nacht ASOT stream aan het luisteren benquote:Uw ADH vitamine Worst
Ja ik ookquote:Op maandag 2 maart 2026 18:15 schreef hemarookworst het volgende:
ik zeg elke keer dat ik minder ga komen maar ik ben nog steeds best vaak![]()
![]()
quote:Kan, of Mario die in de nacht veel gaat pakken ineensquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jammer is dat he die wind, vond het zaterdag echt koud door de windquote:Op maandag 2 maart 2026 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als Fok maar blijft..
Ja gisteren ook een beste woeii.. zeker bij openstukken..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is ook al mooi.. heb dat ook een keer gehad dat ik een poosje op 1 stondquote:Op maandag 2 maart 2026 18:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik was alleen eerste dag even op nummer 1 omdat ik hele nacht ASOT stream aan het luisteren ben
En ja ook een keer gewonnen![]()
![]()
Kan ook nogquote:Op maandag 2 maart 2026 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Kan, of Mario die in de nacht veel gaat pakken ineens![]()
Terug bolkquote:
Was wel frisjes ja.. maar gelukkig geen regen en komende dagen ook nietquote:Op maandag 2 maart 2026 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer is dat he die wind, vond het zaterdag echt koud door de wind![]()
![]()
Ik doe niemand beloftes, ik bolk gewoon iedereen als ik er benquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee hoor, ik word zo van de 1e plek gedrukt. Morgen al denk ik.quote:Geduld
(zelfst. naamw.)
greysbolk. Uitgezaagd voor vandaag?
Hulp nodig?
Geduld
(zelfst. naamw.)
word je een dagje gegijzeld door de baas en collega's?quote:Op maandag 2 maart 2026 18:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee hoor, ik word zo van de 1e plek gedrukt. Morgen al denk ik.
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 2 maart 2026 18:20 schreef gebrokenglas het volgende:
greysbolk. Uitgezaagd voor vandaag?
Hulp nodig?![]()
![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Je hebt wel geluk dat ik deze maand niet zoveel zin heb. Was er vorige maand klaar mee en voorgenomen deze maand wat rustig aan te doen hierquote:Op maandag 2 maart 2026 18:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee hoor, ik word zo van de 1e plek gedrukt. Morgen al denk ik.
Maar als ik er ben zal ik je niet sparenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is druk, dus de komende tijd heb ik geen tijd voor DTS. Af en toe.quote:Op maandag 2 maart 2026 18:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
word je een dagje gegijzeld door de baas en collega's?Geduld
(zelfst. naamw.)
Maar misschien is dit wel de laatste maand dat je kan winnenquote:Op maandag 2 maart 2026 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt wel geluk dat ik deze maand niet zoveel zin heb. Was er vorige maand klaar mee en voorgenomen deze maand wat rustig aan te doen hier
Maar als ik er ben zal ik je niet sparen![]()
![]()
quote:Op maandag 2 maart 2026 18:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is druk, dus de komende tijd heb ik geen tijd voor DTS. Af en toe.
Uw ADH vitamine Worst
AhaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Natuurlijk.quote:Op maandag 2 maart 2026 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt wel geluk dat ik deze maand niet zoveel zin heb. Was er vorige maand klaar mee en voorgenomen deze maand wat rustig aan te doen hier
Maar als ik er ben zal ik je niet sparen
Geduld
(zelfst. naamw.)
omdat fok op de fles gaat?quote:Op maandag 2 maart 2026 18:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Maar misschien is dit wel de laatste maand dat je kan winnenUw ADH vitamine Worst
quote:Ontvangen donaties deze maand tot nu toe:
¤ 1,474.00
Ontvangen donaties vorige maand: ¤ 289.00Uw ADH vitamine Worst
quote:
Nou er is nu een serieus groepje begonnen met plannen en ideeen en dingen doen. Dat was afgelopen jaren niet zo.quote:Op maandag 2 maart 2026 18:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Ja je weet niet of dit elke maand zo gaat toch?
Er worden nu serieus stappen gezet. Wat wil je nog meer.Geduld
(zelfst. naamw.)
er lijkt nu wel eindelijk actie te komenquote:Op maandag 2 maart 2026 18:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Ja je weet niet of dit elke maand zo gaat toch?Uw ADH vitamine Worst
Een puntenteller is er alquote:Op maandag 2 maart 2026 18:25 schreef hemarookworst het volgende:
anders ga ik echt een dts-gerichte forum maken
Geduld
(zelfst. naamw.)
hema forumquote:Op maandag 2 maart 2026 18:25 schreef hemarookworst het volgende:
anders ga ik echt een dts-gerichte forum maken
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wie is hackepeter danquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat is wel waarquote:Op maandag 2 maart 2026 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou er is nu een serieus groepje begonnen met plannen en ideeen en dingen doen. Dat was afgelopen jaren niet zo.
Er worden nu serieus stappen gezet. Wat wil je nog meer.![]()
![]()
![]()
quote:![]()
![]()
![]()
ik weet zeker dat je users krijgt met zo'n pakkende naam
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Een hacker?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik had wel een discord liggen uit mijn woosboeste tijdperkquote:Op maandag 2 maart 2026 18:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met een EDM subforum?
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
En krijg ik een eigen subdeel?
Het wel en wee van user GG?Geduld
(zelfst. naamw.)
heb jij een woestboos tijdperkquote:Op maandag 2 maart 2026 18:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik had wel een discord liggen uit mijn woosboeste tijdperk![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
alleen om 22.22.22quote:Op maandag 2 maart 2026 18:30 schreef gebrokenglas het volgende:
En krijg ik een eigen subdeel?
Het wel en wee van user GG?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:
O maar dan heb ik ook nog 11:11:11 en 13:37? Die laatste is zelfs een volle minuut lang
Plemp ik er gelijk 60 posts op
Geduld
(zelfst. naamw.)
11.11.11 okquote:Op maandag 2 maart 2026 18:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O maar dan heb ik ook nog 11:11:11 en 13:37? Die laatste is zelfs een volle minuut lang
Plemp ik er gelijk 60 posts op
maar niet 13.37Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
* greysbones geeft hema alsnog een knuf voor zijn woestboze eraquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ja 2 topics is meer dan genoegquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
meen je niet!quote:Op maandag 2 maart 2026 18:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en duitse spruch is uit hackepeter werd kacke später
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Is dat incl cadeau abo’s?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
wanneer ga je nu eens voor je moeder koken?quote:Op maandag 2 maart 2026 18:34 schreef mario390 het volgende:
vor avond heb ik nog b etje piza wat mutti middag m akteEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
Greypurreequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
O oke gehakt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja vind ik ook wel jammerquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wel erbovenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hooe was de echo?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: