Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:![]()
Nou dat ook niet direct. Soms is uitstel afstel, maar niet altijd.Geduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.![]()
Noteertquote:Op maandag 2 maart 2026 14:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Nou dat ook niet direct. Soms is uitstel afstel, maar niet altijd.
GG komt niet helpen
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Ik denk ook van: nou dan is dat hout gedaan en dan zo van 'ja je bent er nu toch, die border daar moet nog even aangeschoffeld worden, en de vijver moet ook even schoongebaggerd worden.'Geduld
(zelfst. naamw.)
gvd frontpage is het en balblabla. nouja iedereen weet dat dat niet is. maargoed.
ik wilde voor het forumDo what you love, love what you do!![]()
Kloptquote:Op maandag 2 maart 2026 14:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk ook van: nou dan is dat hout gedaan en dan zo van 'ja je bent er nu toch, die border daar moet nog even aangeschoffeld worden, en de vijver moet ook even schoongebaggerd worden.'Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Daar is een ander topic voor kreequote:Op maandag 2 maart 2026 14:34 schreef kree het volgende:
spijt van dat ik tientje doneerde aan fok???? weer helemaal voor verkeerde gebruikt.![]()
zonde geld weer, het was nooit een goed idee en nu nog niet. die FPDo what you love, love what you do!![]()
Nou jaquote:
Voor goede tips en meedenken ja
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Niet hier.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:36 schreef kree het volgende:
zonde geld weer, het was nooit een goed idee en nu nog niet. die FPGeduld
(zelfst. naamw.)
iig niet ook hierquote:Op maandag 2 maart 2026 14:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja
Voor goede tips en meedenken ja
HIER GAAT HET OVER HOUT EN ALLEEN MAAR OVER HOUT![]()
Goffer meer dan 10 kuub !quote:Op maandag 2 maart 2026 14:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
iig niet ook hier
HIER GAAT HET OVER HOUT EN ALLEEN MAAR OVER HOUT
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Een mooie woordspeling. Maar ik kreeg effe pijn in mijn ogenquote:Op maandag 2 maart 2026 14:37 schreef StevenHyde het volgende:
sorry ik liet me gaan
het HOUT me bezig
Geduld
(zelfst. naamw.)
* greysbones geeft GG een zonnebrilquote:Op maandag 2 maart 2026 14:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een mooie woordspeling. Maar ik kreeg effe pijn in mijn ogenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ah bedankt. Jij denkt gelukkig mee.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft GG een zonnebril
Geduld
(zelfst. naamw.)
Thats what she saidquote:Op maandag 2 maart 2026 14:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
iig niet ook hier
HIER GAAT HET OVER HOUT EN ALLEEN MAAR OVER HOUT![]()
Smile, it's free therapy.![]()
uhuhquote:Op maandag 2 maart 2026 14:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Thats what she said![]()
[ afbeelding ]Geduld
(zelfst. naamw.)
Aah een selfie van je bffquote:Op maandag 2 maart 2026 14:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Thats what she said![]()
[ afbeelding ]
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
Forum Opties Forumhop: Hop naar: