Dank je, ik doe af en toe goed mijn best.quote:
Dat geloof ik dan weer niet. Wie mag dat eigenlijk bepalen? Of je wel of niet je best doet?quote:Op maandag 2 maart 2026 13:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dank je, ik doe af en toe goed mijn best.
Ikzelf natuurlijk. Uiteindelijk ben ik de enige die daar iets van mag vinden omdat ik schijtlak heb aan wat anderen van me vinden.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat geloof ik dan weer niet. Wie mag dat eigenlijk bepalen? Of je wel of niet je best doet?
Vind jij trouwens dat fok moet blijven? Voors? Tegens?quote:Op maandag 2 maart 2026 13:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat geloof ik dan weer niet. Wie mag dat eigenlijk bepalen? Of je wel of niet je best doet?
We zien dan toch liever een andere manier van communiceren.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ikzelf natuurlijk. Uiteindelijk ben ik de enige die daar iets van mag vinden omdat ik schijtlak heb aan wat anderen van me vinden.
Graag blijven, anders moet ik nog meer tijd steken in het kijken van herhalingen en krijg ik nog minder mee van de wereld om me heen.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vind jij trouwens dat fok moet blijven? Voors? Tegens?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |