als iemand daar nog verbazing om zou hebben dan is die nog een ergere Maga dan die hele zooi in het witte huisquote:Op maandag 2 maart 2026 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goh, de VS heeft weer gelogen over de reden van aanvallen.
Wat is de echte reden dan? Verveelden ze zich gewoon op de zondag?quote:Op maandag 2 maart 2026 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nu al geboekt voor aankomende zomer.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:33 schreef dud0r het volgende:
dat is wel goede planning om alvast voor 2027 te boeken.
Als je nu nog voor de zomervakantie moet boeken ben je toch al te laat.
Heb je al je geld overgeheveld naar buiten de EU?quote:Op maandag 2 maart 2026 14:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
huis is 2026 maar moet ook geen vermogens belasting betalen
Oliequote:Op maandag 2 maart 2026 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is de echte reden dan? Verveelden ze zich gewoon op de zondag?
quote:Op maandag 2 maart 2026 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met je vakantiegeld van 2025?quote:Op maandag 2 maart 2026 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nu al geboekt voor aankomende zomer.
Ze hebben nu gewoon geen reden gehad. Waarschijnlijk verbeelden ze zich inderdaad. Of de tenminste houdbaar tot datum van de raketten was bereikt.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Israel heeft tapes uit de epstein files waarop Trump kinderen aan het misbruiken is.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
nee . de info op de bankrekening klopte. Heb ook het huis hier opgegevenquote:Op maandag 2 maart 2026 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je al je geld overgeheveld naar buiten de EU?
Klinkt plausibel.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Israel heeft tapes uit de epstein files waarop Trump kinderen aan het misbruiken is.
Die zouden vrijgegeven worden als hij niet zou helpen.
Haha jahoorquote:Op maandag 2 maart 2026 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Israel heeft tapes uit de epstein files waarop Trump kinderen aan het misbruiken is.
Die zouden vrijgegeven worden als hij niet zou helpen.
Gelukkig schieten de benzineprijzen gelijk binnen 24 uur omhoog en kunnen we daarna weer maandenlang hogere prijzen gaan betalen omdat het is ingekocht toen het zo duur was en de reserves eerst op moetenquote:
stond op feesboekquote:
ja daar zocht ik een leuke van maar ze zijn allemaal net nietquote:
FAKE NEWS! Ik geloof er niets van!quote:Op maandag 2 maart 2026 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja zonde om die weg te moeten gooien, kun je ze beter gebruiken nu het nog kan.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze hebben nu gewoon geen reden gehad. Waarschijnlijk verbeelden ze zich inderdaad. Of de tenminste houdbaar tot datum van de raketten was bereikt.
Dan zal het wel kloppen, ik heb daar ook allemaal geen verstand vanquote:Op maandag 2 maart 2026 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee . de info op de bankrekening klopte. Heb ook het huis hier opgegeven
ik zag vanmorgen twee filmpjes.. 1 vlak na de Venezuela dinges, vraag van journalist, wordt het tweede filmpje vrijgegeven? Jazekerquote:
die zocht ikquote:
quote:Op maandag 2 maart 2026 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig schieten de benzineprijzen gelijk binnen 24 uur omhoog en kunnen we daarna weer maandenlang hogere prijzen gaan betalen omdat het is ingekocht toen het zo duur was en de reserves eerst op moeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |