Ik had meer vrouwen om me heen zitten dan jijquote:Op maandag 2 maart 2026 14:22 schreef dud0r het volgende:
alsof hij een date oppikt tijdens een meet.
Niet iedereen kan een harem om zich heen manifesteren zoals ik dat doe.
@IJsdraakje kan dit bevestigen
Ah.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:24 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet ook nog AH koopzegels gaan cashen, heb al weer meer dan 10 boekjes vol
Wel langer geleden tochquote:Op maandag 2 maart 2026 14:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je was 15 of 16, als je het echte antwoord wilt
je vakantiegeldquote:Op maandag 2 maart 2026 14:24 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet ook nog AH koopzegels gaan cashen, heb al weer meer dan 10 boekjes vol
Playerquote:Op maandag 2 maart 2026 14:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had meer vrouwen om me heen zitten dan jij
Neuh, mijn random spaargeld dat direct naar de spaarrekening gaatquote:
Neeeee dat kan niet echt. Ik was nog net 14 toen we wat kregen (gross).quote:
ben je je telraam kwijt? of heb je nooit leren tellen?quote:Op maandag 2 maart 2026 14:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had meer vrouwen om me heen zitten dan jij
Klinkt als gebrek aan planningquote:Op maandag 2 maart 2026 14:28 schreef Nattekat het volgende:
Vakantiegeld is echt zo'n nutteloos iets. Ik heb 90% van de kosten nu al gemaakt.
sounds like a you problemquote:Op maandag 2 maart 2026 14:28 schreef Nattekat het volgende:
Vakantiegeld is echt zo'n nutteloos iets. Ik heb 90% van de kosten nu al gemaakt.
Je denkbeeldige vriendinnen tellen niet.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:29 schreef dud0r het volgende:
ben je je telraam kwijt? of heb je nooit leren tellen?
Heb je wel alles netjes ingevuld met alle stapels met geld die je in Thailand binnenharkt?quote:Op maandag 2 maart 2026 14:29 schreef bitterbal het volgende:
okegelukt. hoef niks te betalen wat ik niet snap maar goed
Als ik pas ga boeken als ik vakantiegeld heb, kan ik net zo goed voor 2027 boeken, want voor aankomende zomer kan ik het dan vergetenquote:
Ik besta heus.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je denkbeeldige vriendinnen tellen niet.
dat denk ik. maar moet altijd betalen dus snap het nu nietquote:Op maandag 2 maart 2026 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je wel alles netjes ingevuld met alle stapels met geld die je in Thailand binnenharkt?
Ik ga geen mayo proeftest doenquote:Op maandag 2 maart 2026 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien een groepje users die restaurants gaat raten, zoietsOf smerige dingen gaan proeven.
kan verstandig zijnquote:
Ik wilde me opofferen om paaseitjes van Jamin te proeven. En andere zoete meuk en snacks.quote:
Je had ook niet zoveel inkomsten natuurlijk, en een huis verkochtquote:Op maandag 2 maart 2026 14:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat denk ik. maar moet altijd betalen dus snap het nu niet
dat is wel goede planning om alvast voor 2027 te boeken.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik pas ga boeken als ik vakantiegeld heb, kan ik net zo goed voor 2027 boeken, want voor aankomende zomer kan ik het dan vergeten
quote:
huis is 2026 maar moet ook geen vermogens belasting betalenquote:Op maandag 2 maart 2026 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had ook niet zoveel inkomsten natuurlijk, en een huis verkocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |