Dat is vaak zo tochquote:Op maandag 2 maart 2026 14:09 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel interessant hoe ik schijnbaar de expert ben ondanks mijn gebrek aan successen.
Fouten zijn er om van te lerenquote:Op maandag 2 maart 2026 14:09 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel interessant hoe ik schijnbaar de expert ben ondanks mijn gebrek aan successen.
Ik moet se mijne nog controlerenquote:
Kun je straks toch een tablet kopenquote:Op maandag 2 maart 2026 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet se mijne nog controleren
Maaar...
¤450 terug
Echt fantastisch
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nee ik houd de hele dag de lijn bezet!quote:Op maandag 2 maart 2026 14:13 schreef bitterbal het volgende:
Mijn Belastingdienst is tijdelijk niet bereikbaar. Dit komt doordat het maximale aantal mensen is ingelogd. Wij vragen u om later terug te komen. Onze excuses voor het ongemak.
Kunnen jullie uitloggen
Belastingaangifte via de telefoonkabel?quote:
Alles overbelastquote:Op maandag 2 maart 2026 14:15 schreef Elvi het volgende:
Belastingdienst is overbelast, Vis Deurbel is overbelast. Wat een kutdag
dan zijn zn kansen op een date helemaal nihilquote:Op maandag 2 maart 2026 14:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
kom jij dan ook langs?
mag je naast @:nattekat zitten
ik ga het ook niet doen maar met dit weer enzo is het wel erg verleidelijkquote:[..]
Mag niet
Mag toch hopen dat ik niet eeuwig vrijgezel blijfquote:Op maandag 2 maart 2026 14:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is vaak zo toch
Degene met het beste datingadvies is eeuwig vrijgezel
Er was eens ooit een user die mij haarfijn heeft uitgelegd hoe ik hem via CSS helemaal kan blokkeren. Geen grijze balk ook, gewoon niks. En dat schijnt ook met blauwen te werken.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:37 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb nog nooit een users geblokkeerd, als ik er al eentje zou willen blokkeren is het er eentje die ik niet kan blokkeren
Zitten mensen nog steeds te F5'en ja?quote:Op maandag 2 maart 2026 14:15 schreef Elvi het volgende:
Kloptquote:Op maandag 2 maart 2026 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er was eens ooit een user die mij haarfijn heeft uitgelegd hoe ik hem via CSS helemaal kan blokkeren. Geen grijze balk ook, gewoon niks. En dat schijnt ook met blauwen te werken.
ga de orka in urk laten sputterenquote:Op maandag 2 maart 2026 14:15 schreef Elvi het volgende:
Was ik dat? Ik heb het ooit aan iemand uitgelegd, maar weet niet meer wiequote:Op maandag 2 maart 2026 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er was eens ooit een user die mij haarfijn heeft uitgelegd hoe ik hem via CSS helemaal kan blokkeren. Geen grijze balk ook, gewoon niks. En dat schijnt ook met blauwen te werken.
NIET DE VIS GODVER DEURBELquote:Op maandag 2 maart 2026 14:15 schreef Elvi het volgende:
Bestond dat? Ik gebruikte daar gewoon het forum voorquote:
Gedaanquote:Op maandag 2 maart 2026 14:13 schreef bitterbal het volgende:
Mijn Belastingdienst is tijdelijk niet bereikbaar. Dit komt doordat het maximale aantal mensen is ingelogd. Wij vragen u om later terug te komen. Onze excuses voor het ongemak.
Kunnen jullie uitloggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |