What did I dooooooo...quote:Op maandag 2 maart 2026 13:37 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb nog nooit een users geblokkeerd, als ik er al eentje zou willen blokkeren is het er eentje die ik niet kan blokkeren
Nee niet jij, wel een andere als het van het weekend weer de grote vroemvroem in kangoeroeland isquote:
quote:Op maandag 2 maart 2026 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee niet jij, wel een andere als het van het weekend weer de grote vroemvroem in kangoeroeland is
zo erg ben ik nietquote:Op maandag 2 maart 2026 13:37 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb nog nooit een users geblokkeerd, als ik er al eentje zou willen blokkeren is het er eentje die ik niet kan blokkeren
Ik eentjequote:Op maandag 2 maart 2026 13:37 schreef LTVDK het volgende:
Ook jij bent geen general motorsquote:
Wiequote:
quote:
Ik heb een paar jaar geleden voor het eerst iemand gebloktquote:Op maandag 2 maart 2026 13:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb die MCH wel eens geblokt, nu is mijn blocklijst leeg
Dat was ook een pareltje.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
En waar is mijn milkshake?quote:
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2026 13:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nizzies milkshakes brings @:dud0r to the yard
Figuur wel.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
rond?quote:
ik heb er echt 8 ofzo op de blok staan inclusief een blauwe maar die komt er gewoon doorheen helaas.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:37 schreef LTVDK het volgende:
Ik wist niet dat jij zo haatdragend was.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb er echt 8 ofzo op de blok staan inclusief een blauwe maar die komt er gewoon doorheen helaas.
Dan zou ik met css moeten gaan kloten.
ik ben lief tegen mensen die het verdienen.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo haatdragend was.
quote:Op maandag 2 maart 2026 13:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben lief tegen mensen die het verdienen.
zoals jij
Ik reageer gewoon niet op mensen die ik niet magquote:Op maandag 2 maart 2026 13:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben lief tegen mensen die het verdienen.
zoals jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |