wel jammer dat die oranje clown niet zelf in één van die vliegtuigjes zatquote:
Gelukkig hebben de bemanningsleden het overleefd.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
wel jammer dat die oranje clown niet zelf in één van die vliegtuigjes zat
Het is een complot!!quote:Op maandag 2 maart 2026 13:18 schreef CherryLips het volgende:
Wat loopt kree weer te bazelen in dat ene topic.
Soms vergeet ik dan ik nu een abonnement heb en dat gewoon kan blokkerenquote:Op maandag 2 maart 2026 13:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben niet eens meer verbaasd.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:18 schreef CherryLips het volgende:
Dat is bij hem toch normaal?quote:Op maandag 2 maart 2026 13:18 schreef CherryLips het volgende:
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2026 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben niet eens meer verbaasd.
Dat is heel handig tot je enkel grijze balkjes ziet en je vergeet dat je niet iedereen hoeft te blokkeren.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
Soms vergeet ik dan ik nu een abonnement heb en dat gewoon kan blokkeren
dan zie je alleen nog posts van crewquote:Op maandag 2 maart 2026 13:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is heel handig tot je enkel grijze balkjes ziet en je vergeet dat je niet iedereen hoeft te blokkeren.
Die niet kunnen blokken met je abo is ook een klacht waardquote:
Nog nooit een post van hem begrepen.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:18 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 2 maart 2026 13:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Die niet kunnen blokken met je abo is ook een klacht waard
En als hij dronken is al helemaal niet.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog nooit een post van hem begrepen.
Maar hij heeft wel 10 euro gedoneerd aan Fokquote:Op maandag 2 maart 2026 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En als hij dronken is al helemaal niet.
grasquote:Op maandag 2 maart 2026 13:18 schreef CherryLips het volgende:
we moeten wat nu Drank80 niet meer postquote:Op maandag 2 maart 2026 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Terechte klacht.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Die niet kunnen blokken met je abo is ook een klacht waard
Ben nu topics in abo aan het omhoogkikkenquote:
Snap oprecht niet wat er in zijn hoofd omgaat.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij ook nietquote:Op maandag 2 maart 2026 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap oprecht niet wat er in zijn hoofd omgaat.
quote:Op maandag 2 maart 2026 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog nooit een post van hem begrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |