Ik was nog ukkie. Ik ben eind jaren 80 geboren.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
toen was ik rebelse tiener en kreeg ik dat allemaal niet mee
Ja en toen kwam de euro en is het allemaal ontspoord, de euro is gewoon bedacht om de oorlog voor het einde der tijden te starten, WORTD WAKKER MENSE!!quote:
En nog een crisis. En nog eentje. En nog eentje.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
een crisis, een pandemie, een wereldoorlog. wij maken alles mee.
Eigenlijks had nooit de Sovjet Unie moeten worden opgeheven. Het begin van het einde voor de mensheid.quote:
En 9/11quote:Op maandag 2 maart 2026 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en toen kwam de euro en is het allemaal ontspoord, de euro is gewoon bedacht om de oorlog voor het einde der tijden te starten, WORTD WAKKER MENSE!!
CHEMTRAILSquote:Op maandag 2 maart 2026 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en toen kwam de euro en is het allemaal ontspoord, de euro is gewoon bedacht om de oorlog voor het einde der tijden te starten, WORTD WAKKER MENSE!!
Arme jij.quote:
‘s avonds trek ik dit echt slechtquote:Op maandag 2 maart 2026 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even geen stroom en gelijk aan de drank?
Heb je geen powerbank om je telefoon op te laden?quote:
Boks.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben blij dat straks mijn werkdag erop zit. Ik heb echt 0 motivatie.
Om 7 uur beginnen, om 3 uur klaarquote:Op maandag 2 maart 2026 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Boks.
Maar ik moest ook vanaf 7 uur al stand by staan voor als er iets mis ging met releasen. Hoefde nog niets te doen verder, maar toch hakt dat er wel in.
Gewoon overal op ok en nee klikken tot er geld overblijftquote:Op maandag 2 maart 2026 15:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Belastingaangifte was wel even een puzzel deze keer
Vergadering van 11 tot 2 word je ook niet vrolijk van. Het is mooi weer dus dan werkt het nog minder motiverend.quote:Op maandag 2 maart 2026 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Boks.
Maar ik moest ook vanaf 7 uur al stand by staan voor als er iets mis ging met releasen. Hoefde nog niets te doen verder, maar toch hakt dat er wel in.
verklaart wel een hoopquote:Op maandag 2 maart 2026 15:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Arme jij.
Daarom ben je zo'n klaagkat.
Nee zit nu in een café maar het is gewoon pikdonker het wordt warm dus slapen gaat dan ook nietquote:Op maandag 2 maart 2026 15:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je geen powerbank om je telefoon op te laden?
Ik moet uitdraai maken van ov en taxi kosten richting ziekenhuizen. Verder nog niet vergoede rekening podotherapeut. Allemaal om zorgkosten af trekken.quote:Op maandag 2 maart 2026 15:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Belastingaangifte was wel even een puzzel deze keer
Liever mooi weer eigenlijk, is nog een beetje bevorderlijk voor de gemoedstoestand.quote:Op maandag 2 maart 2026 15:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vergadering van 11 tot 2 word je ook niet vrolijk van. Het is mooi weer dus dan werkt het nog minder motiverend.
Alvast gaan liggen enm wachten tot de stroom weer aan gaatquote:Op maandag 2 maart 2026 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee zit nu in een café maar het is gewoon pikdonker het wordt warm dus slapen gaat dan ook niet
Ik ben alleen niet echt begonnen om 7 uurquote:Op maandag 2 maart 2026 15:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Om 7 uur beginnen, om 3 uur klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |