Mijn moeder geloof ik wel, ik ben blij dat ik geen Facebook hebquote:Op maandag 2 maart 2026 14:46 schreef essnhills het volgende:
Ik ben zo blij dat mijn ouders geen Facebook hebben
Als ik morgen genoeg energie heb ga ik denk ik de schuifpui schoonmaken. Ramen lappen enzoquote:Op maandag 2 maart 2026 14:46 schreef Ama het volgende:
Ik ben zin aan het maken om voor het huis beetje netjes te maken (lees de boel goed aanvegen).
Even geen stroom en gelijk aan de drank?quote:
Hoogst waarachtig ende geloofwaardig allenquote:Op maandag 2 maart 2026 14:42 schreef dud0r het volgende:
Het kan ook dit nog zijn @:dr_flash
[ afbeelding ]
Volgens chatGpt wel.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is hier ook maar één woord van waar?
ik denk dat elk woord waar isquote:Op maandag 2 maart 2026 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is hier ook maar één woord van waar?
Zou niet goed zijn voor mijn crypto.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het zou wel fijn als de AI bubbel barst.
Gewoon blijven hodlen.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou niet goed zijn voor mijn crypto.
Gaat vrees ik nog wel een paar jaar durenquote:Op maandag 2 maart 2026 14:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het zou wel fijn als de AI bubbel barst.
Barst.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat vrees ik nog wel een paar jaar duren
Tenzij de AI zelfbewust wordt, dan barst de mens bubbel
Hoezo een millenial?quote:
Geweldig timing van leven.quote:
een crisis, een pandemie, een wereldoorlog. wij maken alles mee.quote:
De aftakeling en het einde der tijden live meemakenquote:
Van cassettebandjes naar kernkoppenquote:Op maandag 2 maart 2026 14:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
een crisis, een pandemie, een wereldoorlog. wij maken alles mee.
Vergeet niet vrede in de jaren 90.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
een crisis, een pandemie, een wereldoorlog. wij maken alles mee.
toen was ik rebelse tiener en kreeg ik dat allemaal niet meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |