SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Nou ik denk dat het nog te koud is voor godinnetje om er echt zomers bij te gaan lopenquote:
Ik zit al een uur in mijn jurk buitenquote:Op maandag 2 maart 2026 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het nog te koud is voor godinnetje om er echt zomers bij te gaan lopen
quote:Op maandag 2 maart 2026 13:05 schreef essnhills het volgende:
Net een fractie te laat
Ik had Nizz Milkshakes brings all the boys to the yard als TT
Mijn TT is leukerquote:
leukere mensen leukere TT'squote:
Uh huh, slowpoke.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:09 schreef Nizno het volgende:
ik was met andere dingen bezig... had weer eens niet door dat ik de lapo had
Volgende keer wat sneller zijnquote:
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2026 13:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uh huh, slowpoke.
[..]
Volgende keer wat sneller zijn
quote:
de bewoner is zwaargewond. Verder lees ik niks over andere gewonden.quote:
hmm nou das niet bestquote:Op maandag 2 maart 2026 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de bewoner is zwaargewond. Verder lees ik niks over andere gewonden.
Die bewoner wordt ook verdacht van brandstichting.quote:
Nizzies milkshakes brings @dud0r to the yardquote:
ben al terugquote:
wel jammer dat die oranje clown niet zelf in één van die vliegtuigjes zatquote:
Gelukkig hebben de bemanningsleden het overleefd.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
wel jammer dat die oranje clown niet zelf in één van die vliegtuigjes zat
Het is een complot!!quote:Op maandag 2 maart 2026 13:18 schreef CherryLips het volgende:
Wat loopt kree weer te bazelen in dat ene topic.
Soms vergeet ik dan ik nu een abonnement heb en dat gewoon kan blokkerenquote:Op maandag 2 maart 2026 13:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben niet eens meer verbaasd.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:18 schreef CherryLips het volgende:
Dat is bij hem toch normaal?quote:Op maandag 2 maart 2026 13:18 schreef CherryLips het volgende:
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2026 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben niet eens meer verbaasd.
Dat is heel handig tot je enkel grijze balkjes ziet en je vergeet dat je niet iedereen hoeft te blokkeren.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
Soms vergeet ik dan ik nu een abonnement heb en dat gewoon kan blokkeren
dan zie je alleen nog posts van crewquote:Op maandag 2 maart 2026 13:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is heel handig tot je enkel grijze balkjes ziet en je vergeet dat je niet iedereen hoeft te blokkeren.
Die niet kunnen blokken met je abo is ook een klacht waardquote:
Nog nooit een post van hem begrepen.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:18 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 2 maart 2026 13:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Die niet kunnen blokken met je abo is ook een klacht waard
En als hij dronken is al helemaal niet.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog nooit een post van hem begrepen.
Maar hij heeft wel 10 euro gedoneerd aan Fokquote:Op maandag 2 maart 2026 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En als hij dronken is al helemaal niet.
grasquote:Op maandag 2 maart 2026 13:18 schreef CherryLips het volgende:
we moeten wat nu Drank80 niet meer postquote:Op maandag 2 maart 2026 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Terechte klacht.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Die niet kunnen blokken met je abo is ook een klacht waard
Ben nu topics in abo aan het omhoogkikkenquote:
Snap oprecht niet wat er in zijn hoofd omgaat.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij ook nietquote:Op maandag 2 maart 2026 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap oprecht niet wat er in zijn hoofd omgaat.
quote:Op maandag 2 maart 2026 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog nooit een post van hem begrepen.
What did I dooooooo...quote:Op maandag 2 maart 2026 13:37 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb nog nooit een users geblokkeerd, als ik er al eentje zou willen blokkeren is het er eentje die ik niet kan blokkeren
Nee niet jij, wel een andere als het van het weekend weer de grote vroemvroem in kangoeroeland isquote:
quote:Op maandag 2 maart 2026 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee niet jij, wel een andere als het van het weekend weer de grote vroemvroem in kangoeroeland is
zo erg ben ik nietquote:Op maandag 2 maart 2026 13:37 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb nog nooit een users geblokkeerd, als ik er al eentje zou willen blokkeren is het er eentje die ik niet kan blokkeren
Ik eentjequote:Op maandag 2 maart 2026 13:37 schreef LTVDK het volgende:
Ook jij bent geen general motorsquote:
Wiequote:
quote:
Ik heb een paar jaar geleden voor het eerst iemand gebloktquote:Op maandag 2 maart 2026 13:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb die MCH wel eens geblokt, nu is mijn blocklijst leeg
Dat was ook een pareltje.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
En waar is mijn milkshake?quote:
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2026 13:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nizzies milkshakes brings @:dud0r to the yard
Figuur wel.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
rond?quote:
ik heb er echt 8 ofzo op de blok staan inclusief een blauwe maar die komt er gewoon doorheen helaas.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:37 schreef LTVDK het volgende:
Ik wist niet dat jij zo haatdragend was.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb er echt 8 ofzo op de blok staan inclusief een blauwe maar die komt er gewoon doorheen helaas.
Dan zou ik met css moeten gaan kloten.
ik ben lief tegen mensen die het verdienen.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo haatdragend was.
quote:Op maandag 2 maart 2026 13:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben lief tegen mensen die het verdienen.
zoals jij
Ik reageer gewoon niet op mensen die ik niet magquote:Op maandag 2 maart 2026 13:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben lief tegen mensen die het verdienen.
zoals jij
Dat geeft zon rommel johquote:Op maandag 2 maart 2026 13:50 schreef CherryLips het volgende:
De nettorama heeft speculoostaartjes in de folder.
DEURBEL!!!quote:Op maandag 2 maart 2026 13:53 schreef essnhills het volgende:
De visdeurbel is weer live
Maar het is te druk op de stream dus je kan nu niet aanbellen
misschien kun je de orka op urk bedienenquote:Op maandag 2 maart 2026 13:53 schreef essnhills het volgende:
De visdeurbel is weer live
Maar het is te druk op de stream dus je kan nu niet aanbellen
Zoveel carpaccio maar geen uit de magnetronquote:Op maandag 2 maart 2026 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Is er hier animo voor, voordat Fok op zwart gaat?
https://steaksenzoede.nl/carpacciokaart/
ONBEPERKT CARPACCIO!!!!quote:Op maandag 2 maart 2026 13:54 schreef CherryLips het volgende:
als je een meet organiseert dan leest het merendeel pas een maand voor de meet in de archieven dat er een meet aan komtquote:Op maandag 2 maart 2026 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Ja niet mijn probleem.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je een meet organiseert dan leest het merendeel pas een maand voor de meet in de archieven dat er een meet aan komt
Is het dan wel een kwaliteitstentquote:Op maandag 2 maart 2026 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoveel carpaccio maar geen uit de magnetron
woah, ze hebben meer dan alleen sharpassioquote:Op maandag 2 maart 2026 13:54 schreef CherryLips het volgende:
sarpassio, zo klaarquote:Op maandag 2 maart 2026 13:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
woah, ze hebben meer dan alleen sharpassio
moet je nattekat even vragen. die wil je wel helpenquote:Op maandag 2 maart 2026 14:02 schreef Elvi het volgende:
Ik ben weer klaar om te gaan daten.
Ik heb alleen geen zin om apps te installeren en foto's te maken
@Nattekat, grijp je kansquote:Op maandag 2 maart 2026 14:02 schreef Elvi het volgende:
Heb een mooie achtergrondfotoquote:Op maandag 2 maart 2026 14:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je nattekat even vragen. die wil je wel helpen
dat zou zonde zijnquote:
Nattekat zoekt nog een datequote:Op maandag 2 maart 2026 14:02 schreef Elvi het volgende:
Elviquote:
kutnijd is niet goed.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2026 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Wel vreselijk tenenkrommend dat alles met verkleinwoordjes is geschrevenquote:Op maandag 2 maart 2026 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Is dit met dat cakebeslag? Dan ja.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Da's om te voorkomen dat mensen gaan muiten over de muizenporties.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel vreselijk tenenkrommend dat alles met verkleinwoordjes is geschreven'voorgerechtjes, hoofdgerechtjes'
@Nattekat heeft vast wat tipsquote:Op maandag 2 maart 2026 14:02 schreef Elvi het volgende:
groentjesquote:Op maandag 2 maart 2026 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel vreselijk tenenkrommend dat alles met verkleinwoordjes is geschreven'voorgerechtjes, hoofdgerechtjes'
Krijg je dan bij de Bourbon BBQ rib maar 1 ribjequote:Op maandag 2 maart 2026 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's om te voorkomen dat mensen gaan muiten over de muizenporties.
Je leert van het falenquote:Op maandag 2 maart 2026 14:09 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel interessant hoe ik schijnbaar de expert ben ondanks mijn gebrek aan successen.
Dat is vaak zo tochquote:Op maandag 2 maart 2026 14:09 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel interessant hoe ik schijnbaar de expert ben ondanks mijn gebrek aan successen.
Fouten zijn er om van te lerenquote:Op maandag 2 maart 2026 14:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet se mijne nog controlerenquote:
Kun je straks toch een tablet kopenquote:Op maandag 2 maart 2026 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet se mijne nog controleren
Maaar...
¤450 terug
Echt fantastisch
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nee ik houd de hele dag de lijn bezet!quote:Op maandag 2 maart 2026 14:13 schreef bitterbal het volgende:
Mijn Belastingdienst is tijdelijk niet bereikbaar. Dit komt doordat het maximale aantal mensen is ingelogd. Wij vragen u om later terug te komen. Onze excuses voor het ongemak.
Kunnen jullie uitloggen
Belastingaangifte via de telefoonkabel?quote:
Alles overbelastquote:Op maandag 2 maart 2026 14:15 schreef Elvi het volgende:
Belastingdienst is overbelast, Vis Deurbel is overbelast. Wat een kutdag
dan zijn zn kansen op een date helemaal nihilquote:Op maandag 2 maart 2026 14:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
kom jij dan ook langs?
mag je naast @:nattekat zitten
ik ga het ook niet doen maar met dit weer enzo is het wel erg verleidelijkquote:[..]
Mag niet
Mag toch hopen dat ik niet eeuwig vrijgezel blijfquote:Op maandag 2 maart 2026 14:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is vaak zo toch
Degene met het beste datingadvies is eeuwig vrijgezel
Er was eens ooit een user die mij haarfijn heeft uitgelegd hoe ik hem via CSS helemaal kan blokkeren. Geen grijze balk ook, gewoon niks. En dat schijnt ook met blauwen te werken.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:37 schreef LTVDK het volgende:
Zitten mensen nog steeds te F5'en ja?quote:Op maandag 2 maart 2026 14:15 schreef Elvi het volgende:
Kloptquote:Op maandag 2 maart 2026 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er was eens ooit een user die mij haarfijn heeft uitgelegd hoe ik hem via CSS helemaal kan blokkeren. Geen grijze balk ook, gewoon niks. En dat schijnt ook met blauwen te werken.
ga de orka in urk laten sputterenquote:Op maandag 2 maart 2026 14:15 schreef Elvi het volgende:
Was ik dat? Ik heb het ooit aan iemand uitgelegd, maar weet niet meer wiequote:Op maandag 2 maart 2026 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er was eens ooit een user die mij haarfijn heeft uitgelegd hoe ik hem via CSS helemaal kan blokkeren. Geen grijze balk ook, gewoon niks. En dat schijnt ook met blauwen te werken.
NIET DE VIS GODVER DEURBELquote:Op maandag 2 maart 2026 14:15 schreef Elvi het volgende:
Bestond dat? Ik gebruikte daar gewoon het forum voorquote:
Gedaanquote:Op maandag 2 maart 2026 14:13 schreef bitterbal het volgende:
Mijn Belastingdienst is tijdelijk niet bereikbaar. Dit komt doordat het maximale aantal mensen is ingelogd. Wij vragen u om later terug te komen. Onze excuses voor het ongemak.
Kunnen jullie uitloggen
Nee jij was toen 4quote:Op maandag 2 maart 2026 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was ik dat? Ik heb het ooit aan iemand uitgelegd, maar weet niet meer wie
quote:Op maandag 2 maart 2026 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was ik dat? Ik heb het ooit aan iemand uitgelegd, maar weet niet meer wie
Oh hah ik weet dit nog. Pisventje dat het wasquote:Op maandag 2 maart 2026 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Teveel gedoetjes hoorquote:Op maandag 2 maart 2026 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit kende ik niet. Mijn dag is weer goed.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga de orka in urk laten sputteren
https://orkaopurk.nl/
via Bekijk deze YouTube-video kun je kijken, je moet alleen wel goed timen, anders is de webcam weer weggedraaid
huehuequote:
vind het alleen een nadeel dat er geen webcam is die standaard op die orka gericht blijftquote:Op maandag 2 maart 2026 14:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dit kende ik niet. Mijn dag is weer goed.
Jaartje geleden heb ik het gebruikt en dat was het gedoe meer dan waard.quote:
Nou zal ik je eens wat vertellen. Die site doet het niet bij mij. Is ook overbelastquote:Op maandag 2 maart 2026 14:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
vind het alleen een nadeel dat er geen webcam is die standaard op die orka gericht blijft
Neequote:Op maandag 2 maart 2026 14:21 schreef Koen66 het volgende:
Als @:elvi en @:Nattekat nou gewoon samen gaan daten...
Opgelost, next problem
hahahahahahaha ik had het niet getest vandaag.... ergens verbaast me dat ook niet..quote:Op maandag 2 maart 2026 14:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou zal ik je eens wat vertellen. Die site doet het niet bij mij. Is ook overbelast
Je was 15 of 16, als je het echte antwoord wiltquote:Op maandag 2 maart 2026 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was 5 toen je je registreerde, dus fake news
Dat vind ik nou ook Koen.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:21 schreef Koen66 het volgende:
Opgelost, next problem
ja ik doe het ouderwetsquote:Op maandag 2 maart 2026 14:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Belastingaangifte via de telefoonkabel?
alsof hij een date oppikt tijdens een meet.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zijn zn kansen op een date helemaal nihil
[..]
ik ga het ook niet doen maar met dit weer enzo is het wel erg verleidelijk
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2026 14:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou zal ik je eens wat vertellen. Die site doet het niet bij mij. Is ook overbelast
Toen zat ik al op FOK!, dus het is plausibelquote:Op maandag 2 maart 2026 14:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je was 15 of 16, als je het echte antwoord wilt
Het is niet zomaar een random user, het is dé Nattekatquote:Op maandag 2 maart 2026 14:22 schreef Elvi het volgende:
Ik ga niet weer in een SC gekoppeld worden aan een random andere single user
Heyyyy jijquote:Op maandag 2 maart 2026 14:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 maart 2026 14:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja ik doe het ouderwets
[..]
alsof hij een date oppikt tijdens een meet.
Niet iedereen kan een harem om zich heen manifesteren zoals ik dat doe.
@:ijsdraakje kan dit bevestigen
[..]
Maar ik heb nooit een relatie gehad met jou dus je was het nietquote:Op maandag 2 maart 2026 14:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen zat ik al op FOK!, dus het is plausibel
We zaten naast elkaar tijdens de meet. Hopelijk telt dat, anders moet ik je teleurstellen.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:21 schreef Koen66 het volgende:
Opgelost, next problem
Ik had meer vrouwen om me heen zitten dan jijquote:Op maandag 2 maart 2026 14:22 schreef dud0r het volgende:
alsof hij een date oppikt tijdens een meet.
Niet iedereen kan een harem om zich heen manifesteren zoals ik dat doe.
@IJsdraakje kan dit bevestigen
Ah.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:24 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet ook nog AH koopzegels gaan cashen, heb al weer meer dan 10 boekjes vol
Wel langer geleden tochquote:Op maandag 2 maart 2026 14:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
je vakantiegeldquote:Op maandag 2 maart 2026 14:24 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet ook nog AH koopzegels gaan cashen, heb al weer meer dan 10 boekjes vol
Playerquote:Op maandag 2 maart 2026 14:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had meer vrouwen om me heen zitten dan jij
Neuh, mijn random spaargeld dat direct naar de spaarrekening gaatquote:
Neeeee dat kan niet echt. Ik was nog net 14 toen we wat kregen (gross).quote:
ben je je telraam kwijt? of heb je nooit leren tellen?quote:Op maandag 2 maart 2026 14:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had meer vrouwen om me heen zitten dan jij
Klinkt als gebrek aan planningquote:Op maandag 2 maart 2026 14:28 schreef Nattekat het volgende:
Vakantiegeld is echt zo'n nutteloos iets. Ik heb 90% van de kosten nu al gemaakt.
sounds like a you problemquote:Op maandag 2 maart 2026 14:28 schreef Nattekat het volgende:
Vakantiegeld is echt zo'n nutteloos iets. Ik heb 90% van de kosten nu al gemaakt.
Je denkbeeldige vriendinnen tellen niet.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:29 schreef dud0r het volgende:
ben je je telraam kwijt? of heb je nooit leren tellen?
Heb je wel alles netjes ingevuld met alle stapels met geld die je in Thailand binnenharkt?quote:Op maandag 2 maart 2026 14:29 schreef bitterbal het volgende:
okegelukt. hoef niks te betalen wat ik niet snap maar goed
Als ik pas ga boeken als ik vakantiegeld heb, kan ik net zo goed voor 2027 boeken, want voor aankomende zomer kan ik het dan vergetenquote:
Ik besta heus.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je denkbeeldige vriendinnen tellen niet.
dat denk ik. maar moet altijd betalen dus snap het nu nietquote:Op maandag 2 maart 2026 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je wel alles netjes ingevuld met alle stapels met geld die je in Thailand binnenharkt?
Ik ga geen mayo proeftest doenquote:Op maandag 2 maart 2026 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien een groepje users die restaurants gaat raten, zoietsOf smerige dingen gaan proeven.
kan verstandig zijnquote:
Ik wilde me opofferen om paaseitjes van Jamin te proeven. En andere zoete meuk en snacks.quote:
Je had ook niet zoveel inkomsten natuurlijk, en een huis verkochtquote:Op maandag 2 maart 2026 14:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat denk ik. maar moet altijd betalen dus snap het nu niet
dat is wel goede planning om alvast voor 2027 te boeken.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik pas ga boeken als ik vakantiegeld heb, kan ik net zo goed voor 2027 boeken, want voor aankomende zomer kan ik het dan vergeten
quote:
huis is 2026 maar moet ook geen vermogens belasting betalenquote:Op maandag 2 maart 2026 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had ook niet zoveel inkomsten natuurlijk, en een huis verkocht
als iemand daar nog verbazing om zou hebben dan is die nog een ergere Maga dan die hele zooi in het witte huisquote:Op maandag 2 maart 2026 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goh, de VS heeft weer gelogen over de reden van aanvallen.
Wat is de echte reden dan? Verveelden ze zich gewoon op de zondag?quote:Op maandag 2 maart 2026 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nu al geboekt voor aankomende zomer.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:33 schreef dud0r het volgende:
dat is wel goede planning om alvast voor 2027 te boeken.
Als je nu nog voor de zomervakantie moet boeken ben je toch al te laat.
Heb je al je geld overgeheveld naar buiten de EU?quote:Op maandag 2 maart 2026 14:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
huis is 2026 maar moet ook geen vermogens belasting betalen
Oliequote:Op maandag 2 maart 2026 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is de echte reden dan? Verveelden ze zich gewoon op de zondag?
quote:Op maandag 2 maart 2026 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met je vakantiegeld van 2025?quote:Op maandag 2 maart 2026 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nu al geboekt voor aankomende zomer.
Ze hebben nu gewoon geen reden gehad. Waarschijnlijk verbeelden ze zich inderdaad. Of de tenminste houdbaar tot datum van de raketten was bereikt.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Israel heeft tapes uit de epstein files waarop Trump kinderen aan het misbruiken is.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
nee . de info op de bankrekening klopte. Heb ook het huis hier opgegevenquote:Op maandag 2 maart 2026 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je al je geld overgeheveld naar buiten de EU?
Klinkt plausibel.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Israel heeft tapes uit de epstein files waarop Trump kinderen aan het misbruiken is.
Die zouden vrijgegeven worden als hij niet zou helpen.
Haha jahoorquote:Op maandag 2 maart 2026 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Israel heeft tapes uit de epstein files waarop Trump kinderen aan het misbruiken is.
Die zouden vrijgegeven worden als hij niet zou helpen.
Gelukkig schieten de benzineprijzen gelijk binnen 24 uur omhoog en kunnen we daarna weer maandenlang hogere prijzen gaan betalen omdat het is ingekocht toen het zo duur was en de reserves eerst op moetenquote:
stond op feesboekquote:
ja daar zocht ik een leuke van maar ze zijn allemaal net nietquote:
FAKE NEWS! Ik geloof er niets van!quote:Op maandag 2 maart 2026 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja zonde om die weg te moeten gooien, kun je ze beter gebruiken nu het nog kan.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze hebben nu gewoon geen reden gehad. Waarschijnlijk verbeelden ze zich inderdaad. Of de tenminste houdbaar tot datum van de raketten was bereikt.
Dan zal het wel kloppen, ik heb daar ook allemaal geen verstand vanquote:Op maandag 2 maart 2026 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee . de info op de bankrekening klopte. Heb ook het huis hier opgegeven
ik zag vanmorgen twee filmpjes.. 1 vlak na de Venezuela dinges, vraag van journalist, wordt het tweede filmpje vrijgegeven? Jazekerquote:
die zocht ikquote:
quote:Op maandag 2 maart 2026 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig schieten de benzineprijzen gelijk binnen 24 uur omhoog en kunnen we daarna weer maandenlang hogere prijzen gaan betalen omdat het is ingekocht toen het zo duur was en de reserves eerst op moeten
Daarom.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zonde om die weg te moeten gooien, kun je ze beter gebruiken nu het nog kan.
Rip.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:38 schreef bitterbal het volgende:
Stroom valt uit. zit nu in het donker en mijn batt is bijna leeg
dat is de schuld van LTVDKquote:Op maandag 2 maart 2026 14:38 schreef bitterbal het volgende:
Stroom valt uit. zit nu in het donker en mijn batt is bijna leeg
quote:
Zin in.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:42 schreef dud0r het volgende:
Het kan ook dit nog zijn @:dr_flash
[ afbeelding ]
Op dit moment valt het nog mee.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig schieten de benzineprijzen gelijk binnen 24 uur omhoog en kunnen we daarna weer maandenlang hogere prijzen gaan betalen omdat het is ingekocht toen het zo duur was en de reserves eerst op moeten
We hebben dot.com bubbel en de kredietcrisis ook overleefd.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:42 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Woahquote:Op maandag 2 maart 2026 14:42 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 maart 2026 14:42 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt Karin en Ansquote:
Ja ik zit te wachten op dat bloedbad. Het is immers maandag.quote:
HET IS EEN COMPLOT VAN DE WEF!quote:Op maandag 2 maart 2026 14:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat lijkt op Korans. WORDT WAKKER MENSE!
Woah!quote:Op maandag 2 maart 2026 14:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ans is er gewoon eentje van de Deep State die verwarring wil zaaien door zich als een wappie te gedragenquote:Op maandag 2 maart 2026 14:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ans is lekker op de hoogte. Verdacht. Wat weet Ans nog meer?
Ik ga liever slapen.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mijn moeder geloof ik wel, ik ben blij dat ik geen Facebook hebquote:Op maandag 2 maart 2026 14:46 schreef essnhills het volgende:
Ik ben zo blij dat mijn ouders geen Facebook hebben
Als ik morgen genoeg energie heb ga ik denk ik de schuifpui schoonmaken. Ramen lappen enzoquote:Op maandag 2 maart 2026 14:46 schreef Ama het volgende:
Ik ben zin aan het maken om voor het huis beetje netjes te maken (lees de boel goed aanvegen).
Even geen stroom en gelijk aan de drank?quote:
Hoogst waarachtig ende geloofwaardig allenquote:Op maandag 2 maart 2026 14:42 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens chatGpt wel.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is hier ook maar één woord van waar?
ik denk dat elk woord waar isquote:Op maandag 2 maart 2026 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is hier ook maar één woord van waar?
Zou niet goed zijn voor mijn crypto.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het zou wel fijn als de AI bubbel barst.
Gewoon blijven hodlen.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou niet goed zijn voor mijn crypto.
Gaat vrees ik nog wel een paar jaar durenquote:Op maandag 2 maart 2026 14:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het zou wel fijn als de AI bubbel barst.
Barst.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat vrees ik nog wel een paar jaar duren
Tenzij de AI zelfbewust wordt, dan barst de mens bubbel
Hoezo een millenial?quote:
Geweldig timing van leven.quote:
een crisis, een pandemie, een wereldoorlog. wij maken alles mee.quote:
De aftakeling en het einde der tijden live meemakenquote:
Van cassettebandjes naar kernkoppenquote:Op maandag 2 maart 2026 14:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
een crisis, een pandemie, een wereldoorlog. wij maken alles mee.
Vergeet niet vrede in de jaren 90.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
toen was ik rebelse tiener en kreeg ik dat allemaal niet meequote:
Begin van het einde dat.quote:
Ik was nog ukkie. Ik ben eind jaren 80 geboren.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
toen was ik rebelse tiener en kreeg ik dat allemaal niet mee
Ja en toen kwam de euro en is het allemaal ontspoord, de euro is gewoon bedacht om de oorlog voor het einde der tijden te starten, WORTD WAKKER MENSE!!quote:
En nog een crisis. En nog eentje. En nog eentje.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eigenlijks had nooit de Sovjet Unie moeten worden opgeheven. Het begin van het einde voor de mensheid.quote:
En 9/11quote:Op maandag 2 maart 2026 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en toen kwam de euro en is het allemaal ontspoord, de euro is gewoon bedacht om de oorlog voor het einde der tijden te starten, WORTD WAKKER MENSE!!
CHEMTRAILSquote:Op maandag 2 maart 2026 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en toen kwam de euro en is het allemaal ontspoord, de euro is gewoon bedacht om de oorlog voor het einde der tijden te starten, WORTD WAKKER MENSE!!
Arme jij.quote:
‘s avonds trek ik dit echt slechtquote:Op maandag 2 maart 2026 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even geen stroom en gelijk aan de drank?
Heb je geen powerbank om je telefoon op te laden?quote:
Boks.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben blij dat straks mijn werkdag erop zit. Ik heb echt 0 motivatie.
Om 7 uur beginnen, om 3 uur klaarquote:Op maandag 2 maart 2026 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Boks.
Maar ik moest ook vanaf 7 uur al stand by staan voor als er iets mis ging met releasen. Hoefde nog niets te doen verder, maar toch hakt dat er wel in.
Gewoon overal op ok en nee klikken tot er geld overblijftquote:Op maandag 2 maart 2026 15:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Belastingaangifte was wel even een puzzel deze keer
Vergadering van 11 tot 2 word je ook niet vrolijk van. Het is mooi weer dus dan werkt het nog minder motiverend.quote:Op maandag 2 maart 2026 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Boks.
Maar ik moest ook vanaf 7 uur al stand by staan voor als er iets mis ging met releasen. Hoefde nog niets te doen verder, maar toch hakt dat er wel in.
verklaart wel een hoopquote:Op maandag 2 maart 2026 15:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Arme jij.
Daarom ben je zo'n klaagkat.
Nee zit nu in een café maar het is gewoon pikdonker het wordt warm dus slapen gaat dan ook nietquote:Op maandag 2 maart 2026 15:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je geen powerbank om je telefoon op te laden?
Ik moet uitdraai maken van ov en taxi kosten richting ziekenhuizen. Verder nog niet vergoede rekening podotherapeut. Allemaal om zorgkosten af trekken.quote:Op maandag 2 maart 2026 15:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Belastingaangifte was wel even een puzzel deze keer
Liever mooi weer eigenlijk, is nog een beetje bevorderlijk voor de gemoedstoestand.quote:Op maandag 2 maart 2026 15:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vergadering van 11 tot 2 word je ook niet vrolijk van. Het is mooi weer dus dan werkt het nog minder motiverend.
Alvast gaan liggen enm wachten tot de stroom weer aan gaatquote:Op maandag 2 maart 2026 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee zit nu in een café maar het is gewoon pikdonker het wordt warm dus slapen gaat dan ook niet
Ik ben alleen niet echt begonnen om 7 uurquote:Op maandag 2 maart 2026 15:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Om 7 uur beginnen, om 3 uur klaar
de enige goeie manier van aftrekkenquote:Op maandag 2 maart 2026 15:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet uitdraai maken van ov en taxi kosten richting ziekenhuizen. Verder nog niet vergoede rekening podotherapeut. Allemaal om zorgkosten af trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |