abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220248870
Zit Dion nu alleen te eten aan tafel terwijl Sanneke met Mijan op de bang tv zit te kijken? Gezellig
pi_220248881
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 17:55 schreef Xmuis het volgende:

[..]
Spill the juice!!!
Er is geen juice. Hij zegt alleen dat Koen een huis huurt met 4 slaapkamers en verder geeft ie wat vage toespelingen zonder concreet te worden. Maar volgens hem deelt Jacqueline hier en daar wat sneertjes uit. Verder wordt het niet onderbouwd.

Toevoeging: De story is alweer verwijderd.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220248899
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 17:55 schreef Xmuis het volgende:

[..]
Spill the juice!!!
Dat er dus mensen zijn die op het internet gaan speuren naar huizen op basis van een foto van Koen, en dat aan RealityFBI doorgeven. Gaat het echt zo ver? En dan eindigt hij met zo'n 'ik weet iets wat jullie (nog) niet weten'... Hij lijkt geen fan van Sjaak. De soap gaat in ieder geval weer even door...
pi_220248921
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:00 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Dat er dus mensen zijn die op het internet gaan speuren naar huizen op basis van een foto van Koen, en dat aan RealityFBI doorgeven. Gaat het echt zo ver? En dan eindigt hij met zo'n 'ik weet iets wat jullie (nog) niet weten'... Hij lijkt geen fan van Sjaak. De soap gaat in ieder geval weer even door...
Volgens mij zoekt hij dit zelf op.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220248931
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 17:58 schreef Cyan het volgende:

[..]
Er is geen juice. Hij zegt alleen dat Koen een huis huurt met 4 slaapkamers en verder geeft ie wat vage toespelingen zonder concreet te worden. Maar volgens hem deelt Jacqueline hier en daar wat sneertjes uit. Verder wordt het niet onderbouwd.

Toevoeging: De story is alweer verwijderd.
Zo snel is de juice dus weer opgedweild, hij verwijdert snel de laatste story :)
pi_220248946
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 17:11 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
En Annemarie is in mijn ogen niet veel beter! Ik ben in shock van de ‘lotje, wil je even iets vertellen over de kleren die je hebt gekregen?’ die ik net gezien heb. Wauw, echt wauw… Maar hoe kunnen wij nou denken dat onze meest ervaren influencer haar kinderen nog inzet voor geldelijk gewin?!
Ik durf erop te zweren dat Annemarie daar geen kwaad inziet en 'niet haar kind inzet voor geld' omdat ... tromgeroffel ... we hier kunnen zien dat ze het gevraagd heeft en dat L. het vrijwillig verteld.

Echt hoor, zo denkt ze en zo gelooft ze het zelf.
pi_220248958
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 17:14 schreef Moppie1982 het volgende:
Was me gevoel over Sjaak toch goed, zie Reality
Het zou mij niet verbazen als ze gaan samenwonen. Maar dat zou betekenen dat de kinderen wéér slaapkamers moeten delen. Ik snap echt wel dat er weinig huizen zijn met 8 slaapkamers maar persoonlijk zou ik het niet doen. En ik kan het mij ook niet voorstellen dat ze dat zouden doen. Maar goed, ik kon mij destijds ook niet voorstellen dat de kinderen zo snel overal in meegesleept werden.

Ik zie de stories trouwens nog.
pi_220248960
Het dagverslag van Sofie weer vol foto's met wat ze eten. Je bent misschien één keer van je leven in de jungle, en dan heeft een friet/patat-foto, net als die pizza-foto's je prio. Ik denk dat ze blij is dat ze morgen weer naar huis mag. Zetten we in dat ze op vrijdag weer iets met lieve vrienden of met Jan gaat doen?
pi_220248963
Was niks nieuws aan toch. Koen heeft een eigen huis straks en logisch meer slaapkamers want ook zijn kinderen zijn paar dagen per week bij hem

[ Bericht 18% gewijzigd door Loveischocolala op 03-03-2026 18:10:01 (Toevoeging) ]
pi_220248982
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:08 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het zou mij niet verbazen als ze gaan samenwonen. Maar dat zou betekenen dat de kinderen wéér slaapkamers moeten delen. Ik snap echt wel dat er weinig huizen zijn met 8 slaapkamers maar persoonlijk zou ik het niet doen.
4 slaapkamers: dat betekent weer dat als dat zo is, er 7 kinderen bij elkaar op de kamer moeten. En weer verhuizen, terwijl de kinderen van Sjaak nu dichtbij school en hun vader wonen. De Bollen-kinderen moeten sowieso hun verhuisdozen inpakken, maar hoop voor de andere 3 dat zij op hun eigen (ook weer tijdelijke) plek blijven.
pi_220248983
En dat gepluk van die paardenbloem (Annemarie uiteraard). Laat gewoon staan!! Het is het eerste voedsel voor net wakker wordende insecten. Elk jaar is me dit een doorn in het oog.

En dan zeg ik maar niets over de wijn in de zuurkoolschotel.
pi_220248994
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:09 schreef Loveischocolala het volgende:
Was niks nieuws aan toch. Koen heeft een eigen huis straks en logisch meer slaapkamers want ook zijn kinderen zijn paar dagen per week bij hem
Het is RealityFBI die het vuurtje opstookt nu en speculeert... en zijn laatste story verwijderd heeft.
pi_220249061
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 17:49 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ohw.. maar die flessenlikker vind ik best handig 🙈. Net als m’n grapefruit-mesje!
Zeker! Was vast een van de eerste dingen die je aanschafte toen je een woning kreeg.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220249082
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:22 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Zeker! Was vast een van de eerste dingen die je aanschafte toen je een woning kreeg.
In die tijd spaarde je thuiswonend je uitzet nog bij elkaar, maar geloof niet dat die daar al tussen zat 😂
pi_220249090
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:12 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
4 slaapkamers: dat betekent weer dat als dat zo is, er 7 kinderen bij elkaar op de kamer moeten. En weer verhuizen, terwijl de kinderen van Sjaak nu dichtbij school en hun vader wonen. De Bollen-kinderen moeten sowieso hun verhuisdozen inpakken, maar hoop voor de andere 3 dat zij op hun eigen (ook weer tijdelijke) plek blijven.
Ja het gesleep met die kinderen is ongekend. Kunnen ze nog zoveel poen en mooie huizen hebben, dat is echt ontzettend vervelend voor de kinderen (understatement)
pi_220249115
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:12 schreef Shuri het volgende:
En dat gepluk van die paardenbloem (Annemarie uiteraard). Laat gewoon staan!! Het is het eerste voedsel voor net wakker wordende insecten. Elk jaar is me dit een doorn in het oog.

En dan zeg ik maar niets over de wijn in de zuurkoolschotel.
Ja het is weer bijna tijd voor ee jaarlijkse paardenbloemslinger
pi_220249119
Sanneke zit de hele dag in pyjama. Wat zonde op zo'n mooie dag.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_220249142
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:30 schreef WinnieWana het volgende:
Vast te druk om kleren aan te trekken.
Dat inpakken is niet niks met een kind 24/7 om je heen!
pi_220249175
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:30 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja het is weer bijna tijd voor ee jaarlijkse paardenbloemslinger
Kan ff privé niet op je reageren maar doe dat zsm
pi_220249207
Waarom zegt realityfbi niks concreets dan? Dat is toch het hele idee van die site? Juice delen? Hij lijkt ook altijd mcw te beschermen ofzo, verifiëren hoe of wat.

Hup sensatie! Knal eruit wat je weet, je bent een juicechannel geen mediator.
pi_220249268
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 17:20 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar de grote vraag, en ik denk dat daar bij de meesten van ons de verbazing zit: zou dit je prio zijn terwijl je midden in een verhuizing zit en zegt dat je geen geld hebt?
Zeker! Niet! ;-) Was ook maar een grapje omdat ik hem wel heb. Maar nee was niet iets waar ik s nachts van wakker lag dat die nog miste in m’n nieuwe huis.

Maar goed sowieso liggen de prioriteiten daar wat bijzonder. Zo heeft ze een vriendin van mij geblokkeerd omdat ik hier wat heb geschreven 😂 ze dacht dat zij dat schreef.
En hopelijk vandaag wel met haar binnenkind buiten geweest want heerlijk weer zeg!
pi_220249309
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:08 schreef Lynnyl het volgende:
Het dagverslag van Sofie weer vol foto's met wat ze eten. Je bent misschien één keer van je leven in de jungle, en dan heeft een friet/patat-foto, net als die pizza-foto's je prio. Ik denk dat ze blij is dat ze morgen weer naar huis mag. Zetten we in dat ze op vrijdag weer iets met lieve vrienden of met Jan gaat doen?
Ik denk zelfs donderdagavond wel al weg. Omdat ze dat lang geleden al hadden afgesproken. Was laatst na carnaval of vakantie ook zo. Die willen echt niet bij hun kinderen thuis zijn.
pi_220249348
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:30 schreef WinnieWana het volgende:
Ik was ook verbaasd dat ze vanochtend zei dat ze nog moest douchen. Dat kan toch voordat Dion naar z’n werk gaat? Ik stond altijd een half uur eerder op dan mijn kinderen, was ik klaar voor de dag.
pi_220249413
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik was ook verbaasd dat ze vanochtend zei dat ze nog moest douchen. Dat kan toch voordat Dion naar z’n werk gaat? Ik stond altijd een half uur eerder op dan mijn kinderen, was ik klaar voor de dag.
Ja zelfde is als DBM zegt dat ze zo'n drukke dag heeft, ze moest namelijk douchen, ontbijten, stofzuigen en de was vouwen. Dan denk ik van mens dat heb ik voor 9u al gedaan allemaal en nog veel meer.. ze is gezond genoeg om te powerliften dan tellen douchen en eten echt niet mee als activiteit
pi_220249431
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:54 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Ik denk zelfs donderdagavond wel al weg. Omdat ze dat lang geleden al hadden afgesproken. Was laatst na carnaval of vakantie ook zo. Die willen echt niet bij hun kinderen thuis zijn.
Nee dat is wel helder inmiddels en andersom zijn die vakanties/uitstapjes van hun ook helemaal niet leuk voor de kinderen (winkelen/vreten/zuipen in 35 graden) dat de kinderen ook niet met hun mee lijken te willen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')