abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220245784
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 11:26 schreef Kaascroissantje het volgende:
Hoe dweilt AM dan, die slingert die dweil alle kanten op en loopt vervolgens zelf over het net gedweilde stuk. Kan nooit echt schoon worden zo..
En het schoon te maken vieze vloerkleed gaat ook op de eettafel. Want buiten in de tuin heeft ze geen goed licht om haar stories te maken?
pi_220245796
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 11:34 schreef Henrike het volgende:

[..]
En een drukke dag? Wassen en was vouwen... Wou dat dat mijn taken van vandaag waren
O kak dat had ik gisteravond nog gedaan... nu heb ik niets te doen (ofzo)
pi_220245866
AM roept op om je vragen onder de post te stellen zodat ze klassikaal kan antwoorden.
Iemand stelt een vraag over hoe werkende mensen met kinderen het doen. AM geeft vervolgens geen antwoord 🙈 (omdat zij dat ook niet weet, want in die situatie zit ze niet)
  dinsdag 3 maart 2026 @ 12:32:40 #154
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_220246029
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 11:15 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Sowieso, bestel pas dingen als je verhuisd bent, scheelt weer spullen om over te huizen
Ook Sanneke op Threads; “We gaan verhuizen dus willen zo min mogelijk spullen en zoveel mogelijk geld. 😍”
pi_220246123
Hvk die reclame maakt voor vitamine supplementen.
Heb ik dan meer of minder kans om 1.5 week de griep te krijgen? :P
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_220246391
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 12:03 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En het schoon te maken vieze vloerkleed gaat ook op de eettafel.
Brrrr! Ik ben niet gauw vies van dingen maar dit is echt heel erg vies. Hopelijk heeft ze de tafel weer schoongemaakt daarna (en ik durf het te betwijfelen eigenlijk).
pi_220246490
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 12:32 schreef LALAA het volgende:

[..]
Ook Sanneke op Threads; “We gaan verhuizen dus willen zo min mogelijk spullen en zoveel mogelijk geld. 😍”
Ik heb geen Threads maar in welke context kan ik dit lezen? Vraagt ze daar ook om geld?
pi_220246849
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 12:39 schreef WinnieWana het volgende:
Je hoeft iig niets anders dan friet frikadel en koek in huis te halen 👌👍 fruit en groente halen ze uit potjes vitamine
pi_220247151
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 13:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb geen Threads maar in welke context kan ik dit lezen? Vraagt ze daar ook om geld?
Ze verwijst in die thread naar haar vinted account, dus hoopt zo veel spullen te verkopen.
pi_220247178
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 11:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sanneke heeft mij geblokkeerd en anoniem werken de linkjes niet. Helaas😩
He jammer, dan maar leren leven zonder eierbord.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220247184
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 12:39 schreef WinnieWana het volgende:
Ze had natuurlijk geen griep he, het was de schimmelziekte
I can't help it, if I'm lucky
pi_220247224
Is HVK die muur nu zelf aan het witten of zou er iemand via de woningbouw bezig zijn?
pi_220247282
Allemaal even tijd maken om Sanneke te helpen met het vinden van lampen.
Haar brein kan het niet meer aan.
Dat snappen wij wel toch? *ugh*
pi_220247361
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 14:48 schreef Sstt1993 het volgende:
Bijzonder, haar brein kon het wel aan om een eierschaal te zoeken (ik wist niet eens dat die dingen bestaan), maar van lampen zoeken krijgt ze weer een inzinking. Ze schooit gewoon weer om een samenwerking. En ze hadden toch nog lampen. Ze was vorige week nog bij Kwantum, daar hebben ze ook lampen zat, maar toen was haar brein natuurlijk nog overspannen van het zoeken naar onnodige, dure glazen.
pi_220247397
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 14:39 schreef Jenn1806 het volgende:
Is HVK die muur nu zelf aan het witten of zou er iemand via de woningbouw bezig zijn?
Ik denk iemand van de woningbouw, die gaven aan dat het verkleuring is namelijk en HVK zegt schimmel. Ik ben erg benieuwd…
pi_220247454
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 14:31 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
He jammer, dan maar leren leven zonder eierbord.
Is al ruim 50 jaar gelukt. Zal de rest van mijn leven ook nog wel lukken.
pi_220247458
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 14:48 schreef Sstt1993 het volgende:
Ze had toch nog lampen?

Voor marktplaats en Vinted hoef je geen Rocket science gestudeerd te hebben lijkt mij. Moet lukken Sanneke. Even je best doen. Wellicht het budget iets verruimen. Soms lukt voor een dubbeltje op de eerste rang niet.

[ Bericht 7% gewijzigd door JaNeeDan op 03-03-2026 15:26:20 ]
pi_220247601
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 15:16 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze had toch nog lampen?

Voor marktplaats en Vinted hoef je geen Rocket science gestudeerd te hebben lijkt mij. Moet lukken Sanneke. Even je best doen. Wellicht het budget iets verruimen. Soms lukt voor een dubbeltje op de eerste rang niet.
Ja, maar ze zoekt weer spul wat aan allerlei eisen moet voldoen. En dat mag, maar zoek lekker zelf, of koop het gewoon nieuw. Onee, dat geld is alweer uitgegeven aan nutteloze zooi.
pi_220247614
Ik denk dat Sanneke helemaal niets gaat inpakken. Als de verhuisdatum dichterbij komt, moet ze gok ik ineens aanwezig zijn zijn het nieuwe huis om alles in te richten. Lees mensen te commanderen waar ze haar spullen moeten neerzetten...
pi_220247628
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 15:39 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja, maar ze zoekt weer spul wat aan allerlei eisen moet voldoen. En dat mag, maar zoek lekker zelf, of koop het gewoon nieuw. Onee, dat geld is alweer uitgegeven aan nutteloze zooi.
Dit inderdaad. Bespaar jezelf de moeite en koop het nieuw. Koop i.p.v. een elektrische dweil lampen van je cadeaubonnen en dweil nog een tijdje met een goedkope dweil. Is echt nog nooit iemand dood aan gegaan.
Ze heeft haar felbegeerde eierschaal en glazen met kersjes maar nog steeds is haar kooplust niet verzadigd. Ik snap daar echt helemaal niks van.
pi_220247633
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 15:42 schreef Emma123454321 het volgende:
Ik denk dat Sanneke helemaal niets gaat inpakken. Als de verhuisdatum dichterbij komt, moet ze gok ik ineens aanwezig zijn zijn het nieuwe huis om alles in te richten. Lees mensen te commanderen waar ze haar spullen moeten neerzetten...
Sanneke heeft het te druk met haar chillende puber.
pi_220247643
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 15:44 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dit inderdaad. Bespaar jezelf de moeite en koop het nieuw. Koop i.p.v. een elektrische dweil lampen van je cadeaubonnen en dweil nog een tijdje met een goedkope dweil. Is echt nog nooit iemand dood aan gegaan.
Ze heeft haar felbegeerde eierschaal en glazen met kersjes maar nog steeds is haar kooplust niet verzadigd. Ik snap daar echt helemaal niks van.
Ze mag eindelijk na 37 jaar een keer wat zelf beslissen. Dus stouwt ze het huis vol met zooi. Liever zooi dan geld.
pi_220247669
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 15:45 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sanneke heeft het te druk met haar chillende puber.
Ik ben benieuwd hoe zij reageert als M straks écht gaan peuter puberen. Ik denk oprecht dat ze dat niet aan kan.
pi_220247672
Bij hvk gaat dat er echt binnen no time doorheen komen weer
pi_220247675
quote:
88s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 15:51 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd hoe zij reageert als M straks écht gaan peuter puberen. Ik denk oprecht dat ze dat niet aan kan.
Zij deed nog zo stoer, dat ze baby heb en niet zwaar vond en dat iedereen haar onnodig bang maakte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')