abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220241581
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2026 19:11 schreef Earring het volgende:
@:Nieve, Bedankt voor de samenvatting.
Ik was nieuwsgierig door haar tekst maar had geen zin om te kijken. Ze was juist goed bezig dacht ik dus haar tekst gaf mij al zo’n gevoel.
Gaat niet echt lekker daar dus
Gaat wel prima hoor geloof ik, maar met momenten minder. Wat logisch is.
Maar dat bedelen na haar verhaal over L. en ook zijn verhaal daarbij betrekken vind ik niet oke.
pi_220241828
Vic Cle heeft nu een TikTok gemaakt om al die flu’s in Dubai na te doen _O- _O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220241951
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:31 schreef Lonneke1983 het volgende:

[..]
Dat de smartwatch stappen niet registreert omdat ze achter de kinderwagen loopt is de grootste onzin. Ik had een paar jaar geleden een Fitbit daar kreeg ik iedereen uur een waarschuwing als ik mijn passen niet haalde. Maar dadelijk heeft ze een elektrische dweil haalt ze misschien haar stappen wel
Mijn Garmin registreert ze ook lang niet allemaal als ik achter een kinderwagen loop. Ik had ook meerdere fitbits en die registreerde vrijwel niets met een kinderwagen. Zo’n onzin is dat niet.

de fitbit registreerde wel stappen als ik in een zak chips zat te graaien. Dat deed ik vast enthousiast
pi_220241964
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 19:16 schreef Nieve het volgende:

[..]
Maar dat bedelen na haar verhaal over L. en ook zijn verhaal daarbij betrekken vind ik niet oke.
Net een echt leven.
pi_220242080
AM had maar 1 reden om die lezing in dat hotel te doen, ze was daar op uitnodiging van die boekhandel inclusief overnachting. Die cadeautjes voor Jet en Lot vind ik echt bizar, het kopen ervan maar ook het aannemen. Toen een volger een ballon opstuurde was ze compleet verbolgen want schending van privacy en stalking blabla, dat ze haar adres bijna dagelijks zelf filmt liet ze achterwege. Nu neemt ze vrolijk allerlei cadeaus aan onder het mom van een goedmakertje. Koop dan zelf wat..
pi_220242121
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2026 17:07 schreef Earring het volgende:

[..]
Nou zeg dat.
En volgens mij heeft hij een relatie met zijn telefoon. Hij doet niet anders als je hem ziet. En zo’n makkelijk lijkt hij mij ook niet. Maar dat is een aanname van mij. Zijn zusje die altijd zo blij is als ze hem ziet zou hij wat aardiger mogen begroeten. Maar dat is ook een vooroordeel omdat ik Jet gewoon een lieverd vind
Het pleaserige zusje wordt enorm door AM naar voren geduwd als J komt. AM vindt het namelijk zo leuk dat ieder ouder kind een speciale band met een jonger kind heeft. De tweede zoon heeft het geprobeerd met L, maar die speciale connectie is mislukt. Het vriendje van de oudste dochter heeft de egards over genomen.
Ik hoop voor Jet dat ze een enorme tegendraadse eigenzinnige puber wordt, één die echt haar middelvinger naar haar dwingende moeder op steekt. Zet em op, Jet!
pi_220242536
Kijktip:
EgbertKanaal op YouTube met de video ‘De Content Machina van de Bellinga’s’.
Ik ben 8 minuten in de video en kan het eigenlijk niet aanzien.

Ik kijk de Bellinga’s nooit en behalve de welbekende potlood en metroman fragmenten wist ik er niet zoveel van. Echt heel heftig dit…
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220242544
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2026 21:12 schreef LeSage het volgende:
Kijktip:
EgbertKanaal op YouTube met de video ‘De Content Machina van de Bellinga’s’.
Ik ben 8 minuten in de video en kan het eigenlijk niet aanzien.

Ik kijk de Bellinga’s nooit en behalve de welbekende potlood en metroman fragmenten wist ik er niet zoveel van. Echt heel heftig dit…
Dit is wel heel toevallig, ik zit dit letterlijk nu te kijken.

Echt bizar....
pi_220242549
Die dansjes bij KC weer 🫣
pi_220242553
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 15:27 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ja , ik dacht we zetten even Twente op de kaart , 🤪
Oldenzaal🥳
pi_220242584
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 21:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die dansjes bij KC weer 🫣
Ik weet het niet maar iets vind ik vreemd aan haar manier van bewegen.
Verder vind ik haar best wel een leuke vrouw.

[ Bericht 12% gewijzigd door Henrike op 02-03-2026 21:30:10 ]
pi_220242674
Lekker dat andere gezin filmen, Judith. Doe je top.
pi_220242683
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 21:14 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Dit is wel heel toevallig, ik zit dit letterlijk nu te kijken.

Echt bizar....
Ik zat ook te kijken, bizar dit
pi_220242749
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 21:16 schreef Henrike het volgende:

[..]
Oldenzaal🥳
Dan denk ik aan Debby vd Zande 😉
pi_220242848
Die inkomsten die Ellen laat zien.
Dat kan toch niet serieus zijn? 16.000 euro!!
Hoe dan?
pi_220242863
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 19:16 schreef Nieve het volgende:

[..]
Wat een onrealistische wensen heeft zij ook, met jawel, 70 euro per maand aan YouTube inkomsten: een boerderij met paarden aan huis. Hebben zowel zij als L. en T. echt behoefte aan...
pi_220242957
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2026 22:08 schreef Earring het volgende:
Hoe dan?
Ik ben even gaan kijken wat zij dan verkoopt en doet.
Maar dan moet ze wel veel cursussen verkopen, ik kan me dat bijna niet voorstellen dat zoveel mensen dat doen.
Als je ook kijkt hoe weinig likes en reacties zij krijgt.
pi_220243022
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 20:14 schreef Jenn1806 het volgende:
AM had maar 1 reden om die lezing in dat hotel te doen, ze was daar op uitnodiging van die boekhandel inclusief overnachting. Die cadeautjes voor Jet en Lot vind ik echt bizar, het kopen ervan maar ook het aannemen. Toen een volger een ballon opstuurde was ze compleet verbolgen want schending van privacy en stalking blabla, dat ze haar adres bijna dagelijks zelf filmt liet ze achterwege. Nu neemt ze vrolijk allerlei cadeaus aan onder het mom van een goedmakertje. Koop dan zelf wat..
Wel jammer dat die mevrouw van dat hotel niet had verteld dat er zoveel leuks te doen was. Nu had AM het zo strak gepland dat er geen tijd was om iets van de omgeving te zien. En nu moest ze die mevrouw vragen om nog een gratis overnachting.
pi_220243043
Echt bizar die aflevering van egbert over de Bellingas. Zo erg ook voor die kinderen. Zo schadelijk. Ben benieuwd over 20 jaar.
pi_220243052
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 22:24 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Ik ben even gaan kijken wat zij dan verkoopt en doet.
Maar dan moet ze wel veel cursussen verkopen, ik kan me dat bijna niet voorstellen dat zoveel mensen dat doen.
Als je ook kijkt hoe weinig likes en reacties zij krijgt.
Dat begrijp ik dus ook niet
Dure cursussen die altijd over exen, narcisten en mannen gaan. En al dansend huppelt ze over je beeldscherm.
pi_220243113
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2026 22:08 schreef Earring het volgende:
Hoe dan?
Ik geloof er niks van
pi_220243132
Kyra doet weer op z'n Kyra's het eea aandikken. Als je haar story bekijkt lijkt het net of haar jongste minimaal op sterven ligt, maar dat blijken in de post vooral haar eigen gedachten. Ik vind daar heel veel van, van zo'n 'teaser'.
pi_220243170
MCW

Mies wil ons laten geloven dat Timmie haar beste vriend was en dat ze toen lovers werden. We hebben die hele Timmie in al die jaren dat ze fluflu is nog nooit gezien. Dus weer uit de grote duim.

Denk ook niet dat het aankomen (gewicht) goed gaat, zo te zien.

Maar wel weer maximaal.
pi_220243178
Ik snap haar stories niet zo goed. Ze begint met 'baby naar bed brengen', deelt daarna een update van klussen in huis, om vervolgens ongelofelijk bang te zijn haar kwijt te raken. Maar ze ligt toch niet in het ziekenhuis? Is dit dan haar eigen angst die haar zo van de wap brengt, of is dit weer de Kyra die om aandacht, hartjes en likes vraagt?
pi_220243198
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2026 21:53 schreef Earring het volgende:

[..]
Dan denk ik aan Debby vd Zande 😉
Jaaaa klopt die had de zaal voller gehad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')