Gaat wel prima hoor geloof ik, maar met momenten minder. Wat logisch is.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:11 schreef Earring het volgende:
@:Nieve, Bedankt voor de samenvatting.
Ik was nieuwsgierig door haar tekst maar had geen zin om te kijken. Ze was juist goed bezig dacht ik dus haar tekst gaf mij al zo’n gevoel.
Gaat niet echt lekker daar dus
Mijn Garmin registreert ze ook lang niet allemaal als ik achter een kinderwagen loop. Ik had ook meerdere fitbits en die registreerde vrijwel niets met een kinderwagen. Zo’n onzin is dat niet.quote:Op maandag 2 maart 2026 16:31 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Dat de smartwatch stappen niet registreert omdat ze achter de kinderwagen loopt is de grootste onzin. Ik had een paar jaar geleden een Fitbit daar kreeg ik iedereen uur een waarschuwing als ik mijn passen niet haalde. Maar dadelijk heeft ze een elektrische dweil haalt ze misschien haar stappen wel
Net een echt leven.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:16 schreef Nieve het volgende:
[..]
Gaat wel prima hoor geloof ik, maar met momenten minder. Wat logisch is.
Maar dat bedelen na haar verhaal over L. en ook zijn verhaal daarbij betrekken vind ik niet oke.
Het pleaserige zusje wordt enorm door AM naar voren geduwd als J komt. AM vindt het namelijk zo leuk dat ieder ouder kind een speciale band met een jonger kind heeft. De tweede zoon heeft het geprobeerd met L, maar die speciale connectie is mislukt. Het vriendje van de oudste dochter heeft de egards over genomen.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:07 schreef Earring het volgende:
[..]
Nou zeg dat.
En volgens mij heeft hij een relatie met zijn telefoon. Hij doet niet anders als je hem ziet. En zo’n makkelijk lijkt hij mij ook niet. Maar dat is een aanname van mij. Zijn zusje die altijd zo blij is als ze hem ziet zou hij wat aardiger mogen begroeten. Maar dat is ook een vooroordeel omdat ik Jet gewoon een lieverd vind
Dit is wel heel toevallig, ik zit dit letterlijk nu te kijken.quote:Op maandag 2 maart 2026 21:12 schreef LeSage het volgende:
Kijktip:
EgbertKanaal op YouTube met de video ‘De Content Machina van de Bellinga’s’.
Ik ben 8 minuten in de video en kan het eigenlijk niet aanzien.
Ik kijk de Bellinga’s nooit en behalve de welbekende potlood en metroman fragmenten wist ik er niet zoveel van. Echt heel heftig dit…
Oldenzaal🥳quote:Op maandag 2 maart 2026 15:27 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ja , ik dacht we zetten even Twente op de kaart , 🤪
Ik weet het niet maar iets vind ik vreemd aan haar manier van bewegen.quote:
Ik zat ook te kijken, bizar ditquote:Op maandag 2 maart 2026 21:14 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Dit is wel heel toevallig, ik zit dit letterlijk nu te kijken.
Echt bizar....
Wat een onrealistische wensen heeft zij ook, met jawel, 70 euro per maand aan YouTube inkomsten: een boerderij met paarden aan huis. Hebben zowel zij als L. en T. echt behoefte aan...quote:Op maandag 2 maart 2026 19:16 schreef Nieve het volgende:
[..]
Gaat wel prima hoor geloof ik, maar met momenten minder. Wat logisch is.
Maar dat bedelen na haar verhaal over L. en ook zijn verhaal daarbij betrekken vind ik niet oke.
Ik ben even gaan kijken wat zij dan verkoopt en doet.quote:Op maandag 2 maart 2026 22:08 schreef Earring het volgende:
Die inkomsten die Ellen laat zien.
Dat kan toch niet serieus zijn? 16.000 euro!!
Hoe dan?
Wel jammer dat die mevrouw van dat hotel niet had verteld dat er zoveel leuks te doen was. Nu had AM het zo strak gepland dat er geen tijd was om iets van de omgeving te zien. En nu moest ze die mevrouw vragen om nog een gratis overnachting.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:14 schreef Jenn1806 het volgende:
AM had maar 1 reden om die lezing in dat hotel te doen, ze was daar op uitnodiging van die boekhandel inclusief overnachting. Die cadeautjes voor Jet en Lot vind ik echt bizar, het kopen ervan maar ook het aannemen. Toen een volger een ballon opstuurde was ze compleet verbolgen want schending van privacy en stalking blabla, dat ze haar adres bijna dagelijks zelf filmt liet ze achterwege. Nu neemt ze vrolijk allerlei cadeaus aan onder het mom van een goedmakertje. Koop dan zelf wat..
Dat begrijp ik dus ook nietquote:Op maandag 2 maart 2026 22:24 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ik ben even gaan kijken wat zij dan verkoopt en doet.
Maar dan moet ze wel veel cursussen verkopen, ik kan me dat bijna niet voorstellen dat zoveel mensen dat doen.
Als je ook kijkt hoe weinig likes en reacties zij krijgt.
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 2 maart 2026 22:08 schreef Earring het volgende:
Die inkomsten die Ellen laat zien.
Dat kan toch niet serieus zijn? 16.000 euro!!
Hoe dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |