Ik heb een garmin en die meet niet helaas als ik achter een kinderwagen oid loop.quote:Op maandag 2 maart 2026 16:31 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Dat de smartwatch stappen niet registreert omdat ze achter de kinderwagen loopt is de grootste onzin. Ik had een paar jaar geleden een Fitbit daar kreeg ik iedereen uur een waarschuwing als ik mijn passen niet haalde. Maar dadelijk heeft ze een elektrische dweil haalt ze misschien haar stappen wel
inderdaad ook niet winkelwagen looptquote:Op maandag 2 maart 2026 16:48 schreef Post-its het volgende:
[..]
Ik heb een garmin en die meet niet helaas als ik achter een kinderwagen oid loop.
Nou zeg dat.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
De logica van AM: de relatie van Jim is net uit. Hij is daardoor druk aan het daten.
Daardoor? Je kunt niet zonder?
En waarom moet zijn moeder dat op insta delen 🫣quote:Op maandag 2 maart 2026 17:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
De logica van AM: de relatie van Jim is net uit. Hij is daardoor druk aan het daten.
Daardoor? Je kunt niet zonder?
Omdat ze ons een eerlijk inkijkje wil geven in dat gigantische gezin zodat we daar allemaal van kunnen leren. Denk ik. 😝quote:Op maandag 2 maart 2026 17:12 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En waarom moet zijn moeder dat op insta delen 🫣
Wat gek. Die van mij telt alles. Geen Garmin trouwens.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:00 schreef miep123456 het volgende:
[..]
inderdaad ook niet winkelwagen loopt
Ja dat is het.quote:Op maandag 2 maart 2026 16:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke is een binnenmens dus moet haar kind dat ook zijn. Anders wordt het wel heel ingewikkeld.
Valt me altijd op bij haar. Misschien dat daarom haar gezicht er altijd zo slecht uit ziet? Elke 3 seconden bacterieen uitsmeren op haar gezicht.quote:Op maandag 2 maart 2026 16:48 schreef Earring het volgende:
Dat gepluk en gewrijf over haar haar de hele tijd. Zó irritant vind ik dat. Of telt dat horloge dat als stappen?
Mijn_geldzaken doet dat ook. Ik kan dan alleen maar denken aan hoe vet dat haar wordt.quote:Op maandag 2 maart 2026 16:48 schreef Earring het volgende:
Dat gepluk en gewrijf over haar haar de hele tijd. Zó irritant vind ik dat. Of telt dat horloge dat als stappen?
Om aan de #100 stories per dag te komenquote:Op maandag 2 maart 2026 17:12 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Omdat ze via haar volgers aan een schoondochter hoopt te komen? Dat ze eerst door de AM ballotagecommissie moet? Of ze wel instemt met insta?quote:Op maandag 2 maart 2026 17:12 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Voor Arte was Caya het helemaal.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:59 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Omdat ze via haar volgers aan een schoondochter hoopt te komen? Dat ze eerst door de AM ballotagecommissie moet? Of ze wel instemt met insta?
Zou er ooit iemand in haar ogen kunnen tippen aan Arte?
DBM ook altijd. Ze weten zich niet echt een houding te geven zo lijkt hequote:Op maandag 2 maart 2026 17:39 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Mijn_geldzaken doet dat ook. Ik kan dan alleen maar denken aan hoe vet dat haar wordt.
Bij DBM kijk ik niet. Maar het zal een ding zijn.quote:Op maandag 2 maart 2026 18:13 schreef Earring het volgende:
[..]
DBM ook altijd. Ze weten zich niet echt een houding te geven zo lijkt he
Nee absoluut niet. Zij heeft een "binnenkind" omdat dit kindje niks anders gewend is. Dieptriest.quote:Op maandag 2 maart 2026 16:41 schreef Hyacinth het volgende:
Geen enkel kind van die leeftijd is een binnenkind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |