abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220240478
Dat gepluk en gewrijf over haar haar de hele tijd. Zó irritant vind ik dat. Of telt dat horloge dat als stappen?
pi_220240480
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:31 schreef Lonneke1983 het volgende:

[..]
Dat de smartwatch stappen niet registreert omdat ze achter de kinderwagen loopt is de grootste onzin. Ik had een paar jaar geleden een Fitbit daar kreeg ik iedereen uur een waarschuwing als ik mijn passen niet haalde. Maar dadelijk heeft ze een elektrische dweil haalt ze misschien haar stappen wel
Ik heb een garmin en die meet niet helaas als ik achter een kinderwagen oid loop.
pi_220240574
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:48 schreef Post-its het volgende:

[..]
Ik heb een garmin en die meet niet helaas als ik achter een kinderwagen oid loop.
inderdaad ook niet winkelwagen loopt
pi_220240594
De logica van AM: de relatie van Jim is net uit. Hij is daardoor druk aan het daten.

Daardoor? Je kunt niet zonder?
pi_220240613
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 17:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
De logica van AM: de relatie van Jim is net uit. Hij is daardoor druk aan het daten.

Nou zeg dat.
En volgens mij heeft hij een relatie met zijn telefoon. Hij doet niet anders als je hem ziet. En zo’n makkelijk lijkt hij mij ook niet. Maar dat is een aanname van mij. Zijn zusje die altijd zo blij is als ze hem ziet zou hij wat aardiger mogen begroeten. Maar dat is ook een vooroordeel omdat ik Jet gewoon een lieverd vind
pi_220240636
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 17:03 schreef Huisopdehoek het volgende:

En waarom moet zijn moeder dat op insta delen 🫣
pi_220240690
Ik ging altijd graag naar Landal, maar die kan ik nu ook niet meer serieus nemen met hun cadeautjes aan fluflu’s. Liekedeb in Vennebos en JvP in Friesland. Zo zonde.
pi_220240695
In de vlog zit Sofie Nagelkerke constant te krabben: op het hoofd, aan gezicht en armen. Krijg er zelf jeuk van als ik er naar kijk. Bij de malariapil moeten ze een vette maaltijd nemen en dus eten ze een nootje en gedroogd fruit. En maar benadrukken dat het toch niet normaal is dat ze dit op de bonnefooi doen. Als ik FB de dagverslagen lees is elke dag van uur tot uur gepland. Het is niet het meest snuggere stel die twee.
pi_220240696
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 17:12 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Omdat ze ons een eerlijk inkijkje wil geven in dat gigantische gezin zodat we daar allemaal van kunnen leren. Denk ik. 😝
pi_220240698
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 17:00 schreef miep123456 het volgende:

[..]
inderdaad ook niet winkelwagen loopt
Wat gek. Die van mij telt alles. Geen Garmin trouwens.
pi_220240724
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sanneke is een binnenmens dus moet haar kind dat ook zijn. Anders wordt het wel heel ingewikkeld.
Ja dat is het.
pi_220240733
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:48 schreef Earring het volgende:
Dat gepluk en gewrijf over haar haar de hele tijd. Zó irritant vind ik dat. Of telt dat horloge dat als stappen?
Valt me altijd op bij haar. Misschien dat daarom haar gezicht er altijd zo slecht uit ziet? Elke 3 seconden bacterieen uitsmeren op haar gezicht.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220240808
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:48 schreef Earring het volgende:
Mijn_geldzaken doet dat ook. Ik kan dan alleen maar denken aan hoe vet dat haar wordt.
pi_220240825
quote:

[..]
Om aan de #100 stories per dag te komen
pi_220240989
quote:

[..]
Omdat ze via haar volgers aan een schoondochter hoopt te komen? Dat ze eerst door de AM ballotagecommissie moet? Of ze wel instemt met insta?

Zou er ooit iemand in haar ogen kunnen tippen aan Arte?
pi_220241022
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 17:59 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Omdat ze via haar volgers aan een schoondochter hoopt te komen? Dat ze eerst door de AM ballotagecommissie moet? Of ze wel instemt met insta?

Zou er ooit iemand in haar ogen kunnen tippen aan Arte?
Voor Arte was Caya het helemaal. :*
pi_220241027
Mijn stappenteller op me smartwatch heeft ook altijd minder stappen dan me telefoon aangeeft. Kan soms de helft wel schelen
pi_220241072
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2026 18:05 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Voor Arte was Caya het helemaal. :*
En voor Caya was het Noa
pi_220241076
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 17:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Mijn_geldzaken doet dat ook. Ik kan dan alleen maar denken aan hoe vet dat haar wordt.
DBM ook altijd. Ze weten zich niet echt een houding te geven zo lijkt he
pi_220241100
Ben ik de enige die gelijk een beeld heeft van Sanneke die die schommel levensgevaarlijjk hard duwt? Puur door haar JE MOEDER van afgelopen weekend .. ?
pi_220241326
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2026 18:13 schreef Earring het volgende:

[..]
DBM ook altijd. Ze weten zich niet echt een houding te geven zo lijkt he
Bij DBM kijk ik niet. Maar het zal een ding zijn.
pi_220241365
Ik vond het wel leuk dat voor de Rotterdamse Poetsqueen een babyshower is geregeld. Zo'n lieve leuke positieve vrouw vind ik dat!
pi_220241433
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:41 schreef Hyacinth het volgende:
Geen enkel kind van die leeftijd is een binnenkind.
Nee absoluut niet. Zij heeft een "binnenkind" omdat dit kindje niks anders gewend is. Dieptriest.
pi_220241456
De enige waar ik soms wel eens niet anoniem kijk op youtube is Elyse, omdat ik toch wel gefascineerd ben hoe zij altijd alle kanten op gaat. Vond haar de laatste tijd goed bezig, maar van die laatste video krijg ik een vieze smaak in m'n mond. Ze begint met zeggen dat het heus allemaal niet zo goed gaat als t lijkt, begint dan over haar oudste en dat hij 'special needs is' (maar wil wel z'n privacy waarbogen :+ ). Na die rant doet ze een Sanneke.
Met een heel lief stemmetje zeggen dat de kijkers voelen als vrienden en dat ze vanwege de special needs van haar oudste zo graag thuis wil zijn om hem te helpen en dat hij geen normale opvang kan krijgen huilie huilie. Even later blijkt hij toch op een opvang te zitten. Daarna komt de smeekbede om van alles te klikken om voor haar inkomen te zorgen. Dat is gewoon je kind zijn beperkingen gebruiken voor geld. Kun je het nog zo sympathiek brengen, maar ik vind dit heel erg naar.
pi_220241549
@Nieve, Bedankt voor de samenvatting.
Ik was nieuwsgierig door haar tekst maar had geen zin om te kijken. Ze was juist goed bezig dacht ik dus haar tekst gaf mij al zo’n gevoel.
Gaat niet echt lekker daar dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')