Wat is toch ook altijd vriendelijk he, die Judithquote:Op maandag 2 maart 2026 13:58 schreef Earring het volgende:
[..]
En gister al dat hij nog niet echt jarig was dus je hoefde niet te feliciteren nog
Pffff
Ze gaat binnenkort een kortingscode delen, dus waarschijnlijk heeft ze er een samenwerking voor kunnen scoren. 👍🏻quote:Op maandag 2 maart 2026 14:24 schreef Earring het volgende:
Ze praat alsof ze gister volop heeft meegeholpen maar het is enorm opgeschoten zeg.
Leuk geworden, vooral dat behang bij Mijan. Verder iets te kleurrijk allemaal maar ieder zijn smaak gelukkig. Ze gaan de 14e wel halen zo te zien
Vind ik ook heel bijzonder. Als ik haar was had ik meer de mensen bedankt in het filmpje die haar hebben geholpen dan de veer in vooral eigen kont te stoppen.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:33 schreef JaNeeDan het volgende:
Mooi om te zien dat het toch opschiet met het het huis. Dat Sanneke in de ‘we’ vorm spreekt vind ik dan weer bijzonder.
De woonkamer had ik opvallender verwacht, vind het roze i.c.m. de lichte vloer redelijk saai. De pumpkin spice kleur vind ik de mooiste kleur die ze hebben gebruikt.
De 14e moet in elk geval lukken.
Ja , ik dacht we zetten even Twente op de kaart , 🤪quote:Op maandag 2 maart 2026 15:04 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ja maar Enter is toch wel een stukje verder 😉
Ze praat in de “we” vorm als er iets gedaan is. En in de “ik” vorm als er iets besloten moet worden of wat ze mooi vindtquote:Op maandag 2 maart 2026 14:33 schreef JaNeeDan het volgende:
Mooi om te zien dat het toch opschiet met het het huis. Dat Sanneke in de ‘we’ vorm spreekt vind ik dan weer bijzonder.
De woonkamer had ik opvallender verwacht, vind het roze i.c.m. de lichte vloer redelijk saai. De pumpkin spice kleur vind ik de mooiste kleur die ze hebben gebruikt.
De 14e moet in elk geval lukken.
Precies dit.quote:Op maandag 2 maart 2026 15:41 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Sanneke krijgt een smartwatch terwijl ze de hele tijd loopt te klagen hoe duur verhuizen is… heel bijzonder. Alsof ze vaker gaat wandelen met de stappenteller
Komt vast uit een ander potje. Ik herken dit helaas van familie. Het al 1,5 jaar presteren om iets in huis niet af te maken, want het geld is op. Maar wel geld uit blijven geven aan zooi, uitjes, etentjes, afhaal etc.. alsof het over de plinten klotst. En verder steeds zeuren over dat er echt geen geld is. En er is altijd wel weer iemand die erin trapt en dan maar weer geld toestopt.quote:Op maandag 2 maart 2026 15:44 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Precies dit.
Zij nemen gewoon iedereen in de maling. Ze komen gewoon rond per maand. Zij hoeven geen dubbeltje om te draaien. Zij doen alsof ze geen cent te makken hebben, zodat ze zoveel mogelijk gratis krijgt, waardoor ze geld over houdt voor thuisbezorgd, lunches, tompouce van de bakker etc.
Ongekend. Ik zag overigens die glazen in de winkel met kersjes. Die zijn 5,25¤ per stuk(!).quote:Op maandag 2 maart 2026 15:49 schreef papierentas het volgende:
[..]
Komt vast uit een ander potje. Ik herken dit helaas van familie. Het al 1,5 jaar presteren om iets in huis niet af te maken, want het geld is op. Maar wel geld uit blijven geven aan zooi, uitjes, etentjes, afhaal etc.. alsof het over de plinten klotst. En verder steeds zeuren over dat er echt geen geld is. En er is altijd wel weer iemand die erin trapt en dan maar weer geld toestopt.
De verhuizing wordt betaald door volgers😉quote:Op maandag 2 maart 2026 15:41 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Sanneke krijgt een smartwatch terwijl ze de hele tijd loopt te klagen hoe duur verhuizen is… heel bijzonder. Alsof ze vaker gaat wandelen met de stappenteller
Die van mij meet mijn stappen zelfs als ik met mijn handen in mijn jaszakken loop. En 650 is niks. Ik ben momenteel verplicht thuis en zit vandaag al boven de 3000.quote:Op maandag 2 maart 2026 15:45 schreef Nieve het volgende:
Volgens mij staat er op Sanneke haar horloge dat ze 650 stappen heeft gelopen vandaag... Bizar![]()
Gauw erbij zeggen dat hij niet meet als ze achter de kinderwagen loopt, maar ookal doet ie dat niet ik had nog meer stappen op een dag toen ik uren bedlegerig was door ziekte![]()
Op zich leuk en positief dat ze met hem naar een schommeltje is geweest, maar dan gaat ze vlug weer naar binnen want M vond het maar stom en is een binnenkind! Weet even niet wat ik daarop moet zeggen...
Herkenbaar... Ik vind het diep ongezond waar Sanneke mee bezig is.quote:Op maandag 2 maart 2026 15:45 schreef Nieve het volgende:
Volgens mij staat er op Sanneke haar horloge dat ze 650 stappen heeft gelopen vandaag... Bizar![]()
Gauw erbij zeggen dat hij niet meet als ze achter de kinderwagen loopt, maar ookal doet ie dat niet ik had nog meer stappen op een dag toen ik uren bedlegerig was door ziekte![]()
Op zich leuk en positief dat ze met hem naar een schommeltje is geweest, maar dan gaat ze vlug weer naar binnen want M vond het maar stom en is een binnenkind! Weet even niet wat ik daarop moet zeggen...
Ze raakte zaterdag al geīrriteerd toen er een auto naast haar kwam parkeren. Of dat was omdat ze daardoor besefte dat het er echt heel raar uitziet dat je tegen je telefoon zit te praten.quote:Op maandag 2 maart 2026 15:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
En ‘ze heeft nu moeite moet doen om het (huidige) huis uit te gaan vanwege een toegangscode op het park.
Dat je daar MET EEN CODE OP EN AF MOET!’
Nu lijkt het me heel sterk dat je daar als voetganger niet uit kan/mag.
En ze is de rust daar zat. Ik hoop dat ze zich niet gaat ergeren aan de auto’s en scooters op de nieuwe plek. Geen idee of ze aan een doorgaande weg wonen.
Dat de smartwatch stappen niet registreert omdat ze achter de kinderwagen loopt is de grootste onzin. Ik had een paar jaar geleden een Fitbit daar kreeg ik iedereen uur een waarschuwing als ik mijn passen niet haalde. Maar dadelijk heeft ze een elektrische dweil haalt ze misschien haar stappen welquote:Op maandag 2 maart 2026 15:45 schreef Nieve het volgende:
Ik weet niet, maar als ik met de hond wandel, handen in mijn zakken of de riem vast telt mijn stappenteller gewoon door. Dus achter de kinderwagen zal hij vast ook wel meten. Of is het een smartwatch van 25¤ van de temu ofzoquote:Op maandag 2 maart 2026 15:45 schreef Nieve het volgende:
Sanneke is een binnenmens dus moet haar kind dat ook zijn. Anders wordt het wel heel ingewikkeld.quote:Op maandag 2 maart 2026 16:41 schreef Hyacinth het volgende:
Geen enkel kind van die leeftijd is een binnenkind.
En hij vindt het zo leuk om andere mensen/kinderen te zien. Nou, die zie je niet veel in je eigen huis.quote:Op maandag 2 maart 2026 16:41 schreef Hyacinth het volgende:
Geen enkel kind van die leeftijd is een binnenkind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |