abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220239392
Mooi om te zien dat het toch opschiet met het het huis. Dat Sanneke in de ‘we’ vorm spreekt vind ik dan weer bijzonder.
De woonkamer had ik opvallender verwacht, vind het roze i.c.m. de lichte vloer redelijk saai. De pumpkin spice kleur vind ik de mooiste kleur die ze hebben gebruikt.

De 14e moet in elk geval lukken.
pi_220239424
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:58 schreef Earring het volgende:

[..]
En gister al dat hij nog niet echt jarig was dus je hoefde niet te feliciteren nog
Pffff
Wat is toch ook altijd vriendelijk he, die Judith
pi_220239679
Ik neem aan dat HVK wel zelf de luiers van de 2 jongsten heeft verschoond? Hoe ziek moet je zijn als je zelfs geen tosti of snelle soep kan maken.
I can't help it, if I'm lucky
  maandag 2 maart 2026 @ 14:58:59 #29
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220239691
AM zegt dat ze na de gesprekken van afgelopen weekend gemotiveerd is door te gaan met vloggen. Ahum......jokkebrok, je hebt vast even naar je bankrekening gekeken.

Judith is toch zo onaardig! Echt wat een nare vibe heeft die, zo te zien ook weer oude make up resten op haar gezicht.
pi_220239697
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2026 14:24 schreef Earring het volgende:
Ze praat alsof ze gister volop heeft meegeholpen maar het is enorm opgeschoten zeg.
Leuk geworden, vooral dat behang bij Mijan. Verder iets te kleurrijk allemaal maar ieder zijn smaak gelukkig. Ze gaan de 14e wel halen zo te zien
Ze gaat binnenkort een kortingscode delen, dus waarschijnlijk heeft ze er een samenwerking voor kunnen scoren. 👍🏻
pi_220239738
En ‘ze heeft nu moeite moet doen om het (huidige) huis uit te gaan vanwege een toegangscode op het park.
Dat je daar MET EEN CODE OP EN AF MOET!’

Nu lijkt het me heel sterk dat je daar als voetganger niet uit kan/mag.
En ze is de rust daar zat. Ik hoop dat ze zich niet gaat ergeren aan de auto’s en scooters op de nieuwe plek. Geen idee of ze aan een doorgaande weg wonen.
pi_220239741
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 14:13 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik kom uit Enter 🤪
Ja maar Enter is toch wel een stukje verder 😉
pi_220239787
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2026 14:33 schreef JaNeeDan het volgende:
Mooi om te zien dat het toch opschiet met het het huis. Dat Sanneke in de ‘we’ vorm spreekt vind ik dan weer bijzonder.
De woonkamer had ik opvallender verwacht, vind het roze i.c.m. de lichte vloer redelijk saai. De pumpkin spice kleur vind ik de mooiste kleur die ze hebben gebruikt.

Vind ik ook heel bijzonder. Als ik haar was had ik meer de mensen bedankt in het filmpje die haar hebben geholpen dan de veer in vooral eigen kont te stoppen.
Dus bij deze: Goed gedaan Dion, Dion's familie en vrienden gisteren. Jullie zorgen dat het daar opschiet. Madam op de bank niet.

Als Sanneke dit alleen had moeten doen waren ze eind dit jaar nog niet verhuist. Aangezien zij alleen naar winkels gaat en met haar moeder gaat lunchen en kleedjes en glazen moet kopen, zitten op de bank terwijl andere mensen knallen in haar huis. Onvoorstelbaar is ze.
pi_220239924
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 15:04 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ja maar Enter is toch wel een stukje verder 😉
Ja , ik dacht we zetten even Twente op de kaart , 🤪
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220239942
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2026 14:33 schreef JaNeeDan het volgende:

Ze praat in de “we” vorm als er iets gedaan is. En in de “ik” vorm als er iets besloten moet worden of wat ze mooi vindt
Viel me gewoon even op
pi_220240048
Sanneke krijgt een smartwatch terwijl ze de hele tijd loopt te klagen hoe duur verhuizen is… heel bijzonder. Alsof ze vaker gaat wandelen met de stappenteller
pi_220240069
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 15:41 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Sanneke krijgt een smartwatch terwijl ze de hele tijd loopt te klagen hoe duur verhuizen is… heel bijzonder. Alsof ze vaker gaat wandelen met de stappenteller
Precies dit.
Zij nemen gewoon iedereen in de maling. Ze komen gewoon rond per maand. Zij hoeven geen dubbeltje om te draaien. Zij doen alsof ze geen cent te makken hebben, zodat ze zoveel mogelijk gratis krijgt, waardoor ze geld over houdt voor thuisbezorgd, lunches, tompouce van de bakker etc.
pi_220240076
Volgens mij staat er op Sanneke haar horloge dat ze 650 stappen heeft gelopen vandaag... Bizar :o
Gauw erbij zeggen dat hij niet meet als ze achter de kinderwagen loopt, maar ookal doet ie dat niet ik had nog meer stappen op een dag toen ik uren bedlegerig was door ziekte ;(
Op zich leuk en positief dat ze met hem naar een schommeltje is geweest, maar dan gaat ze vlug weer naar binnen want M vond het maar stom en is een binnenkind! Weet even niet wat ik daarop moet zeggen...
pi_220240097
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 15:44 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Precies dit.
Zij nemen gewoon iedereen in de maling. Ze komen gewoon rond per maand. Zij hoeven geen dubbeltje om te draaien. Zij doen alsof ze geen cent te makken hebben, zodat ze zoveel mogelijk gratis krijgt, waardoor ze geld over houdt voor thuisbezorgd, lunches, tompouce van de bakker etc.
Komt vast uit een ander potje. Ik herken dit helaas van familie. Het al 1,5 jaar presteren om iets in huis niet af te maken, want het geld is op. Maar wel geld uit blijven geven aan zooi, uitjes, etentjes, afhaal etc.. alsof het over de plinten klotst. En verder steeds zeuren over dat er echt geen geld is. En er is altijd wel weer iemand die erin trapt en dan maar weer geld toestopt.
pi_220240128
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 15:49 schreef papierentas het volgende:

[..]
Komt vast uit een ander potje. Ik herken dit helaas van familie. Het al 1,5 jaar presteren om iets in huis niet af te maken, want het geld is op. Maar wel geld uit blijven geven aan zooi, uitjes, etentjes, afhaal etc.. alsof het over de plinten klotst. En verder steeds zeuren over dat er echt geen geld is. En er is altijd wel weer iemand die erin trapt en dan maar weer geld toestopt.
Ongekend. Ik zag overigens die glazen in de winkel met kersjes. Die zijn 5,25¤ per stuk(!).
pi_220240182
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 15:41 schreef Blossemtje_twente het volgende:
De verhuizing wordt betaald door volgers😉
pi_220240288
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 15:45 schreef Nieve het volgende:
Volgens mij staat er op Sanneke haar horloge dat ze 650 stappen heeft gelopen vandaag... Bizar :o
Gauw erbij zeggen dat hij niet meet als ze achter de kinderwagen loopt, maar ookal doet ie dat niet ik had nog meer stappen op een dag toen ik uren bedlegerig was door ziekte ;(
Op zich leuk en positief dat ze met hem naar een schommeltje is geweest, maar dan gaat ze vlug weer naar binnen want M vond het maar stom en is een binnenkind! Weet even niet wat ik daarop moet zeggen...
Die van mij meet mijn stappen zelfs als ik met mijn handen in mijn jaszakken loop. En 650 is niks. Ik ben momenteel verplicht thuis en zit vandaag al boven de 3000.
pi_220240289
quote:
Herkenbaar... Ik vind het diep ongezond waar Sanneke mee bezig is.
Vandaag een hele slechte dag en ik zit op bijna 2700 stappen. Meestal zit ik rond de 4000 en dat in huis. Met ontzettend veel rust tussendoor. 650 stappen... Holy cow.
pi_220240311
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 15:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
En ‘ze heeft nu moeite moet doen om het (huidige) huis uit te gaan vanwege een toegangscode op het park.
Dat je daar MET EEN CODE OP EN AF MOET!’

Nu lijkt het me heel sterk dat je daar als voetganger niet uit kan/mag.
En ze is de rust daar zat. Ik hoop dat ze zich niet gaat ergeren aan de auto’s en scooters op de nieuwe plek. Geen idee of ze aan een doorgaande weg wonen.
Ze raakte zaterdag al geīrriteerd toen er een auto naast haar kwam parkeren. Of dat was omdat ze daardoor besefte dat het er echt heel raar uitziet dat je tegen je telefoon zit te praten.
pi_220240385
quote:
Dat de smartwatch stappen niet registreert omdat ze achter de kinderwagen loopt is de grootste onzin. Ik had een paar jaar geleden een Fitbit daar kreeg ik iedereen uur een waarschuwing als ik mijn passen niet haalde. Maar dadelijk heeft ze een elektrische dweil haalt ze misschien haar stappen wel
pi_220240399
Denk dat M van Sanneke gewoon wat verschrikt zat te kijken op de schommel, best spannend een eerste keer op een schommel.
Jammer dat ze het dan gelijk af doet met waarschijnlijk heb ik een binnenkind…

Mijn kind is ook geen echte fan van schommelen, buitenspelen daarentegen kan hem niet lang genoeg duren…

Maar goed wel fijn dat ze dus schijnbaar buiten is geweest met hem.
pi_220240437
quote:
Ik weet niet, maar als ik met de hond wandel, handen in mijn zakken of de riem vast telt mijn stappenteller gewoon door. Dus achter de kinderwagen zal hij vast ook wel meten. Of is het een smartwatch van 25¤ van de temu ofzo
pi_220240443
Geen enkel kind van die leeftijd is een binnenkind.
pi_220240454
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:41 schreef Hyacinth het volgende:
Sanneke is een binnenmens dus moet haar kind dat ook zijn. Anders wordt het wel heel ingewikkeld.
pi_220240462
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 16:41 schreef Hyacinth het volgende:
En hij vindt het zo leuk om andere mensen/kinderen te zien. Nou, die zie je niet veel in je eigen huis.
Ik denk eerder dat moeders het zat was, en een binnenmens is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')