abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220251194
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 19:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Wat een bijzonder huishouden is het ook; Sanneke met kind voor de tv en Dion zit in z’n uppie aan tafel te eten. Tradities willen voor je kind maar gezamenlijk aan tafel eten is blijkbaar al teveel.
En nog met z’n rug naar hun toe, is toch raar en ongezellig? Snap het niet
pi_220251287
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 21:15 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
En nog met z’n rug naar hun toe, is toch raar en ongezellig? Snap het niet
De rest van de tafel ligt vol zooi. Dit was vast het enige vrije plekje.
Maar het is hier al vaker gezegd: hij lijkt volledig uitgecheckt te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 03-03-2026 21:43:39 ]
pi_220251469
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 20:06 schreef Snaky het volgende:

[..]
Anderzijds staan ze wel duidelijk voor de camera die dansjes te doen. Net zoals Julia en Esmee dat doen. Daar lijken ze de camera noet echt te ontduiken ik denk dan altijd: hoe kijken klasgenoten hier naar. Mijn dochter heeft een oud klasgenoot die zich nogal prominent op social media laat zien. Die krijgt bakken kritiek over zich heen.
Saar en Suus zijn pubers maar die hebben toch lang niet duidelijk dat alles wat ze doen door zo veel mensen bekeken wordt? Ik zie het als een mag ik dit op insta zetten? Ja mam dat mag...maar mam heeft bijna 100.000 volgers en geen 40 voor de familie ofzo
pi_220251486
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 20:39 schreef Loveischocolala het volgende:
De extensions van Tien vind ik mooi!
Ik vind het eigenlijk nooit écht mooi, maar deze zijn wel veel mooier dan die van KC ja.
En begrijpelijk ook wel, dat als je haar zo lijdt van de stress dat je daar even verandering in wil.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220251507
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 20:57 schreef Schevetuin het volgende:

[..]
Mwa ik herkende het huis ook. Als je de regio kent, en een funda gekkie bent dan hoef je niet zo heel ingewikkeld op zoek te gaan naar iets. Overigens compleet overdreven dat ze daar ‘wel met z’n tweeen moeten wonen ivm de riante woning’.
Sowieso, want zonder JvP heeft hij al een gezin van 5 _O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220252203
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 16:21 schreef Maretakje het volgende:
Die eierschaal van Sanne, ik heb even gekeken nav hier is echt onwijs handig hoor!!

100 jaar geleden hadden wij er thuis ook één. Ik had zo’n moeder die alle onzin moest hebben. Ik wist niet eens dat die dingen nog bestonden.

Als je nu gaat verhuizen is het uiteraard wel een must have.
Echt ja. Heerlijk en perfect voor de lekkerste kant en klare gevulde eitjes die met Pasen en Kerst in de Appie te vinden zijn. Of zou ze er een aantal gratis gekrast hebben?

Mijn god wat een prioritering. Lego rekje en eierschalen... Vast en zeker de lamp bij elkaar. Een smartwatch om haar 600 stappen per dag te meten..

En vervolgens weer een zielig bericht over niet weten wat over te houden. Te bizar en onnozel voor woorden.

Als ze over tien dagen wil verhuizen vraag ik me oprecht af of ze al wat ingepakt heeft.. of weggepleurd.
pi_220252261
Janneke gaat met vloerstalen naar het oude huis om daar te kijken. Andere vloer waar de stalen op liggen, ander licht. Blijkbaar wil ze een vloer die op de oude lijkt.
Sowieso zou ik in het nieuwe huis de stalen op een andere ondergrond leggen. Nu leggen ze de stalen op de oranje plavuizen, dat ziet er sowieso heel anders uit.
pi_220252284
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 20:12 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Ik zie Juul zelden wèl aardig doen. Ze lijkt op haar moeder, die heeft ook zo'n snauwende manier van contact maken. Zal wel de gangbare houding zijn daar in huis. Itt Guus, dat lijkt mij zo'n zachtaardige jongen.
Spijker op zijn kop!
pi_220252642
MCW die op naaldhakken naast Tim door Amsterdam struint en daarna thuis met de kindjes op krukken loopt vanwege de kapotte knie.
pi_220252680
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 23:56 schreef lila01 het volgende:
MCW die op naaldhakken naast Tim door Amsterdam struint en daarna thuis met de kindjes op krukken loopt vanwege de kapotte knie.
Niet normaal. En ook die Steve Madden shoot op hakken (daar was vast wel een ander model voor). En zodra de kinderen er zijn op krukken.
pi_220252687
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 23:56 schreef lila01 het volgende:
Door jullie verhalen hier ben ik ook eens af en toe gaan kijken bij haar, maar ik vind het allemaal nep wat ze maakt op instagrAm .
Ze wil dat je haar geweldig vindt , nou als ik haar zie dan denk ik onecht
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220252702
Staat Closetvanval nou in dat niemendalletje in het openbaar in een kinderboerderij?
pi_220252920
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 00:15 schreef Snaky het volgende:
Staat Closetvanval nou in dat niemendalletje in het openbaar in een kinderboerderij?
Ja maar.

Het is geen kinderboerderij. Het is op Bonaire!
pi_220252924
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 00:15 schreef Snaky het volgende:
Zo kleedt zij zich veel vaker, zal ze (of haar man) leuk vinden 🤣 (ik niet maar daar gaat het niet om he? 😋)
pi_220253100
Milou is weer terug met elke dag een gejatte reel.
pi_220253161
MCW en Timmie gingen gratis kleding halen bij Ot en Sien. Voor zes kinderen. Timmie lijkt nu dus officieel fluflu te zijn. Welkom Timmie!

De dochter van MCW moet haar fiets even delen totdat er twee zijn van hetzelfde formaat.
En vanaf de picknicktafel keken MCW en Timmie naar ‘onze’ kinderen. Ik ga er vanuit dat de kinderen van Timmie er waren. Hopelijk blijven die buiten beeld.

[ Bericht 3% gewijzigd door JaNeeDan op 04-03-2026 07:46:38 ]
pi_220253254
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 20:57 schreef Schevetuin het volgende:

[..]
Mwa ik herkende het huis ook. Als je de regio kent, en een funda gekkie bent dan hoef je niet zo heel ingewikkeld op zoek te gaan naar iets. Overigens compleet overdreven dat ze daar ‘wel met z’n tweeen moeten wonen ivm de riante woning’.
Overduidelijk een fan van Mies ( terwijl hij zegt neutraal te zijn) Maar dat snap ik niet, want Mies heeft hem destijds ook om de tuin geleid. Terwijl hij er zo trots op was dat ze hem berichtte en flink afgaf op dat andere juice kanaal. Terwijl die gewoon gelijk hadden.
pi_220253432
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 07:32 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW en Timmie gingen gratis kleding halen bij Ot en Sien. Voor zes kinderen. Timmie lijkt nu dus officieel fluflu te zijn. Welkom Timmie!

De dochter van MCW moet haar fiets even delen totdat er twee zijn van hetzelfde formaat.
En vanaf de picknicktafel keken MCW en Timmie naar ‘onze’ kinderen. Ik ga er vanuit dat de kinderen van Timmie er waren. Hopelijk blijven die buiten beeld.
Dat laatste hoop ik ook. Misschien dat zijn (verstandige?) ex ervoor gaat liggen
pi_220253543
Ik heb me deels door de podcast geworsteld. Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand die haar hele leven in Nederland heeft gewoond, zo slecht Nederlands spreekt doordat ze Engels spreekt met haar man. Ze zegt overal 'so' tussen, verdraait woorden en uitdrukkingen. Het komt op mij heel gemaakt over. Verder blijft Iris prikken, ook dat ze naar Brabant zou komen om in te grijpen met een stormram of zoiets. Ze is ergens heel boos over, maar het mag niet verteld worden en daarom blijft ze sneren uitdelen.
Het beeld van Jacqueline en Koen in de auto vind ik echt heel triest. Zij heeft de hoofdprijs binnen maar hij heeft het over zijn grote jeugdliefde. Ik vind dat Michelle toch respectvoller over hen praat dan.
'Papa en zijn vriendin, papa en Sjaak, er wordt veel van ze gehouden'.

Michelle legt het er wel heel dik bovenop dat de plaats van Koen volledig is overgenomen door Tim in dat kleffe filmpje buiten.
pi_220253572
Sanneke baalt dat Mijan nu op de bank kan klimmen want dan zit hij de hele dag aan haar geplakt.

Nou misschien moet je dan eens vam de bank afkomen Sanneke.
pi_220253598
De kinderen van AM moeten de takken maar even samenbinden. Want AM is te druk met boodschappen en de badkamer onderdompelen met water.
pi_220253635
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 08:50 schreef Miepje77 het volgende:
De kinderen van AM moeten de takken maar even samenbinden. Want AM is te druk met boodschappen en de badkamer onderdompelen met water.
kan iemand mij uitleggen waarom die takken niet meteen zijn gebundeld door MG of AM toen ze toch daar neergegooid werden? En hoezo ligt het daar een week en fiets je er continu over heen? Aan de andere kant die takken zijn het mooiste dat op de oprit te vinden is dus wat dat betreft ligt het er prima .
pi_220253743
Die post over het plannen is allemaal AI-gegenereerd. En de reacties van AM zijn ook zo AI _O- _O- _O-

Maar goed, ze heeft weer wat engagement. En dat is goed voor de zichtbaarheid.
pi_220253751
Sofie en Jan als vanouds weer een foto met drank op FB. Wat zullen ze het meest hebben gemist: het stevig drinken thuis of hun kindjes? Ik heb een vermoeden maar dat hou ik maar voor me.
pi_220253761
Met al die gekochte volgers heeft AM de 100.000 volgers gehaald. Je ziet dat ze per dag rond de 200 en sommige dagen 400 koopt.
Daarvoor zag je elke dag de teller naar beneden gaan.
Wat een leeg bestaan heb je dan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')