En nog met z’n rug naar hun toe, is toch raar en ongezellig? Snap het nietquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Wat een bijzonder huishouden is het ook; Sanneke met kind voor de tv en Dion zit in z’n uppie aan tafel te eten. Tradities willen voor je kind maar gezamenlijk aan tafel eten is blijkbaar al teveel.
De rest van de tafel ligt vol zooi. Dit was vast het enige vrije plekje.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:15 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
En nog met z’n rug naar hun toe, is toch raar en ongezellig? Snap het niet
Saar en Suus zijn pubers maar die hebben toch lang niet duidelijk dat alles wat ze doen door zo veel mensen bekeken wordt? Ik zie het als een mag ik dit op insta zetten? Ja mam dat mag...maar mam heeft bijna 100.000 volgers en geen 40 voor de familie ofzoquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:06 schreef Snaky het volgende:
[..]
Anderzijds staan ze wel duidelijk voor de camera die dansjes te doen. Net zoals Julia en Esmee dat doen. Daar lijken ze de camera noet echt te ontduiken ik denk dan altijd: hoe kijken klasgenoten hier naar. Mijn dochter heeft een oud klasgenoot die zich nogal prominent op social media laat zien. Die krijgt bakken kritiek over zich heen.
Ik vind het eigenlijk nooit écht mooi, maar deze zijn wel veel mooier dan die van KC ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:39 schreef Loveischocolala het volgende:
De extensions van Tien vind ik mooi!
Sowieso, want zonder JvP heeft hij al een gezin van 5quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:57 schreef Schevetuin het volgende:
[..]
Mwa ik herkende het huis ook. Als je de regio kent, en een funda gekkie bent dan hoef je niet zo heel ingewikkeld op zoek te gaan naar iets. Overigens compleet overdreven dat ze daar ‘wel met z’n tweeen moeten wonen ivm de riante woning’.
Echt ja. Heerlijk en perfect voor de lekkerste kant en klare gevulde eitjes die met Pasen en Kerst in de Appie te vinden zijn. Of zou ze er een aantal gratis gekrast hebben?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:21 schreef Maretakje het volgende:
Die eierschaal van Sanne, ik heb even gekeken nav hier is echt onwijs handig hoor!!
100 jaar geleden hadden wij er thuis ook één. Ik had zo’n moeder die alle onzin moest hebben. Ik wist niet eens dat die dingen nog bestonden.
Als je nu gaat verhuizen is het uiteraard wel een must have.
Spijker op zijn kop!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:12 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Ik zie Juul zelden wèl aardig doen. Ze lijkt op haar moeder, die heeft ook zo'n snauwende manier van contact maken. Zal wel de gangbare houding zijn daar in huis. Itt Guus, dat lijkt mij zo'n zachtaardige jongen.
Niet normaal. En ook die Steve Madden shoot op hakken (daar was vast wel een ander model voor). En zodra de kinderen er zijn op krukken.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:56 schreef lila01 het volgende:
MCW die op naaldhakken naast Tim door Amsterdam struint en daarna thuis met de kindjes op krukken loopt vanwege de kapotte knie.
Door jullie verhalen hier ben ik ook eens af en toe gaan kijken bij haar, maar ik vind het allemaal nep wat ze maakt op instagrAm .quote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:56 schreef lila01 het volgende:
MCW die op naaldhakken naast Tim door Amsterdam struint en daarna thuis met de kindjes op krukken loopt vanwege de kapotte knie.
Ja maar.quote:Op woensdag 4 maart 2026 00:15 schreef Snaky het volgende:
Staat Closetvanval nou in dat niemendalletje in het openbaar in een kinderboerderij?
Zo kleedt zij zich veel vaker, zal ze (of haar man) leuk vinden 🤣 (ik niet maar daar gaat het niet om he? 😋)quote:Op woensdag 4 maart 2026 00:15 schreef Snaky het volgende:
Staat Closetvanval nou in dat niemendalletje in het openbaar in een kinderboerderij?
Overduidelijk een fan van Mies ( terwijl hij zegt neutraal te zijn) Maar dat snap ik niet, want Mies heeft hem destijds ook om de tuin geleid. Terwijl hij er zo trots op was dat ze hem berichtte en flink afgaf op dat andere juice kanaal. Terwijl die gewoon gelijk hadden.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:57 schreef Schevetuin het volgende:
[..]
Mwa ik herkende het huis ook. Als je de regio kent, en een funda gekkie bent dan hoef je niet zo heel ingewikkeld op zoek te gaan naar iets. Overigens compleet overdreven dat ze daar ‘wel met z’n tweeen moeten wonen ivm de riante woning’.
Dat laatste hoop ik ook. Misschien dat zijn (verstandige?) ex ervoor gaat liggenquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:32 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW en Timmie gingen gratis kleding halen bij Ot en Sien. Voor zes kinderen. Timmie lijkt nu dus officieel fluflu te zijn. Welkom Timmie!
De dochter van MCW moet haar fiets even delen totdat er twee zijn van hetzelfde formaat.
En vanaf de picknicktafel keken MCW en Timmie naar ‘onze’ kinderen. Ik ga er vanuit dat de kinderen van Timmie er waren. Hopelijk blijven die buiten beeld.
kan iemand mij uitleggen waarom die takken niet meteen zijn gebundeld door MG of AM toen ze toch daar neergegooid werden? En hoezo ligt het daar een week en fiets je er continu over heen? Aan de andere kant die takken zijn het mooiste dat op de oprit te vinden is dus wat dat betreft ligt het er prima .quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:50 schreef Miepje77 het volgende:
De kinderen van AM moeten de takken maar even samenbinden. Want AM is te druk met boodschappen en de badkamer onderdompelen met water.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |