Er zijn een aantal stories weg, hij had er eerst nog meer staan. En dat vind ik bijzonder, dat doet hij vaak alleen als hij teruggefloten wordt (om wat voor reden dan ook...)quote:
Zooo die ogen van juulquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:41 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ik zie Juul wel vaker heel naar tegen Jet doen. Nu was het een story waarbij AM ook ineens ophield met filmen. Het draait daar altijd om Lot, en Juul gaat daar in mee. Zo sneu voor Jet.
Of als ie tot de conclusie komt dat zijn insinuaties niet kloppen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:10 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Er zijn een aantal stories weg, hij had er eerst nog meer staan. En dat vind ik bijzonder, dat doet hij vaak alleen als hij teruggefloten wordt (om wat voor reden dan ook...)
Ik zie Juul zelden wèl aardig doen. Ze lijkt op haar moeder, die heeft ook zo'n snauwende manier van contact maken. Zal wel de gangbare houding zijn daar in huis. Itt Guus, dat lijkt mij zo'n zachtaardige jongen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:41 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ik zie Juul wel vaker heel naar tegen Jet doen. Nu was het een story waarbij AM ook ineens ophield met filmen. Het draait daar altijd om Lot, en Juul gaat daar in mee. Zo sneu voor Jet.
Ja ook toen Jet trots haar zwemdiploma wilde laten zien, zo'n pesterige reactie dat was echt sneuquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:12 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Ik zie Juul zelden wèl aardig doen. Ze lijkt op haar moeder, die heeft ook zo'n snauwende manier van contact maken. Zal wel de gangbare houding zijn daar in huis. Itt Guus, dat lijkt mij zo'n zachtaardige jongen.
Ja maar AM is zo'n goede moeder want ze leert haar kinderen dat ze zich moeten omringen met eensgezinde mensen die hetzelfde denken als jij. AM gaat er waarschijnlijk dus gewoon vanuit dat die meiden daar geen last van hebben want ze zijn door haar opgevoed. Je maakt mij niet wijs dat de kinderen Geerts nooit een onvertogen woord horen over wat er allemaal online te vinden is en dat het ze precies niks doet.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:06 schreef Snaky het volgende:
[..]
Anderzijds staan ze wel duidelijk voor de camera die dansjes te doen. Net zoals Julia en Esmee dat doen. Daar lijken ze de camera noet echt te ontduiken ik denk dan altijd: hoe kijken klasgenoten hier naar. Mijn dochter heeft een oud klasgenoot die zich nogal prominent op social media laat zien. Die krijgt bakken kritiek over zich heen.
Ik heb Reality FBI een berichtje gestuurd dat J heeft laten weten dat ze niet gaan samenwonen. Wellicht dat het daarom is verwijderdquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:09 schreef Cyan het volgende:
[..]
Nee hoor. De stories met informatie over het huis en de verwijzing naar het samenwonen zijn weg.
Oh echt? Zag ze net nog, naja prima sowieso huizen niet delenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:09 schreef Cyan het volgende:
[..]
Nee hoor. De stories met informatie over het huis en de verwijzing naar het samenwonen zijn weg.
En ik had er een en heb het weer weggedaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:28 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft nooit zo’n schaal gehad en nu wel en in het nieuwe huis heeft ze de ruimte ervoor. En dat is dus waar het bij veel mensen, niet alleen bij haar, fout gaat. Er is ruimte en die moet gevuld worden met onnodige spullen. Het zal wel horen bij de tradities die ze wil invoeren voor haar kind: eieren op een schaal i.p.v. op een gewoon bord.
*overweegt nu een eierschaal te kopen want ook ik heb dat in mijn leven nog nooit gehad én ik heb er wél de ruimte voor.
Die van 8 uur geleden. De story nadat Jet naar binnen loopt (en dan Lot) en net voor dat bord soep.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:21 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Welke story is dat? Ik zie het ff niet
Maar tradities!!!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:26 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
En ik had er een en heb het weer weggedaan.
Kastvulling🤪quote:
Mwa ik herkende het huis ook. Als je de regio kent, en een funda gekkie bent dan hoef je niet zo heel ingewikkeld op zoek te gaan naar iets. Overigens compleet overdreven dat ze daar ‘wel met z’n tweeen moeten wonen ivm de riante woning’.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:00 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Dat er dus mensen zijn die op het internet gaan speuren naar huizen op basis van een foto van Koen, en dat aan RealityFBI doorgeven. Gaat het echt zo ver? En dan eindigt hij met zo'n 'ik weet iets wat jullie (nog) niet weten'... Hij lijkt geen fan van Sjaak. De soap gaat in ieder geval weer even door...
Sanneke niet hoor. Die blijft zooi kopen totdat het niet meer kan om er vervolgens achter te komen dat ze haar geld anders/beter had moeten besteden.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:43 schreef WinnieWana het volgende:
Hoezo weet Sanneke niet hoeveel geld ze overhoudt voor het nieuwe huis?
Je weet toch wat je budget is en je maakt een lijst van de nodige dingen. En anders heeft Dion dat overzicht wel toch? Toch?Maar wel kersenglazen kopen.
Ik wist trouwens niet dat ze die eierschaal had gekocht dacht naïef dat ze eindelijk de keuken aan het opruimen en inpakken was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze had beter kunnen vragen voor een cadeaubon van Bol, IKEA of lamp & licht ipv een smartwatch. Maar wie ben ik
[ Bericht 0% gewijzigd door Lonneke1983 op 03-03-2026 21:36:48 ]
MCW heeft haar post geliked. Misschien een idee om ook weer eens iets aan haar haar te laten doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:39 schreef Loveischocolala het volgende:
De extensions van Tien vind ik mooi!
Want niemand heeft haar gezegd dat er afvalstoffenheffing komt, en waterschapsbelasting. Ook geen misselijke bedragen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke niet hoor. Die blijft zooi kopen totdat het niet meer kan om er vervolgens achter te komen dat ze haar geld anders/beter had moeten besteden.
En in de buurt van winkels wonen lijkt me ook gevaarlijk😬quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Want niemand heeft haar gezegd dat er afvalstoffenheffing komt, en waterschapsbelasting. Ook geen misselijke bedragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |