Die heeft zeker niet gedoucht hoor vandaag.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik was ook verbaasd dat ze vanochtend zei dat ze nog moest douchen. Dat kan toch voordat Dion naar z’n werk gaat? Ik stond altijd een half uur eerder op dan mijn kinderen, was ik klaar voor de dag.
Zou ze nog in haar pyjama zitten?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:12 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Die heeft zeker niet gedoucht hoor vandaag.
Hij heeft inmiddels nog meer stories verwijderd. Dus of het was geen juice, of het mag (nog) niet naar buiten komen en is hij teruggefloten.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:43 schreef Tweetheelepels het volgende:
Waarom zegt realityfbi niks concreets dan? Dat is toch het hele idee van die site? Juice delen? Hij lijkt ook altijd mcw te beschermen ofzo, verifiëren hoe of wat.
Hup sensatie! Knal eruit wat je weet, je bent een juicechannel geen mediator.
Die twee jongsten 'mogen' straks weer mee naar Spanje, waar Madelief dan een aanhangsel is want als er al aandacht is, dan is het voor junior. Zouden opa en oma ook komen om op de pubers te passen, of moeten die zichzelf redden met Eline als taxi en kok?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:05 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nee dat is wel helder inmiddels en andersom zijn die vakanties/uitstapjes van hun ook helemaal niet leuk voor de kinderen (winkelen/vreten/zuipen in 35 graden) dat de kinderen ook niet met hun mee lijken te willen
Over een paar dagen vertrekken ze al weer naar Spanje met de 2 jongsten. Madelief wilde in februari al niet meer mee. Dat is toen niet doorgegaan omdat ze toen de de Oegandareis maakten ipv in januari. Nu dus in maart moet ze wel mee, zelfs vrij van school hiervoor wat belachelijk is. Denk dat opa en oma misschien even een weekje niet willen oppassen?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:23 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Die twee jongsten 'mogen' straks weer mee naar Spanje, waar Madelief dan een aanhangsel is want als er al aandacht is, dan is het voor junior. Zouden opa en oma ook komen om op de pubers te passen, of moeten die zichzelf redden met Eline als taxi en kok?
Dan mag ze de hele tijd haar broertje entertainen. En dan lezen we in het dagverslag dat de de kinderen zo leuk hebben gespeeld. Nadat ze eerst bij Rosas, de Churro-tent of Corte Ingles zijn geweest... want de kinderen mochten kiezenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:30 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Over een paar dagen vertrekken ze al weer naar Spanje met de 2 jongsten. Madelief wilde in februari al niet meer mee. Dat is toen niet doorgegaan omdat ze toen de de Oegandareis maakten ipv in januari. Nu dus in maart moet ze wel mee, zelfs vrij van school hiervoor wat belachelijk is. Denk dat opa en oma misschien even een weekje niet willen oppassen?
Die lampen zijn niet duur. (42,95) Maar niet weten of daar budget voor is maar wel budget hebben voor kersen glazen en een eierbord....quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:32 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke wil graag een samenwerking met de lampenwinkel. Snap ik wel. Die winkel heeft al een hoop fluflu's voorzien van licht. Dus wil Sanneke dat ook.
Wat zou ze anders moeten doen? Niet naar buiten, want ze heeft een binnen kind. Niet klussen, want ze is zoals ze zelf zegt er motorisch niet voor gemaakt.quote:
Hahaha, ik heb de prijs net toegevoegd aan mijn post. Vergeet ook de tompoezen van de bakker niet. Die van haar moest met banketbakkersroom. AH was te min.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:35 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Die lampen zijn niet duur. (42,95) Maar niet weten of daar budget voor is maar wel budget hebben voor kersen glazen en een eierbord....
Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:32 schreef Lynnyl het volgende:
Ik zit nog eens naar de stories van AM te kijken bij de lunch vanmiddag. Die blik van Juul naar Jet... Ik heb altijd al wat medelijden met Jet, maar dit bevestigt wat ik daar wel vaker zie. En zouden de buren nu ook weten dat S&S hun schoolspullen niet hebben opgeruimd? Dan ga je als moeder met de voordeur open hysterisch roepen omdat er spullen op de grond liggen. Dat stond vast niet in de planner...
Bi-zar deze meid.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:36 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb de prijs net toegevoegd aan mijn post. Vergeet ook de tompoezen van de bakker niet. Die van haar moest met banketbakkersroom. AH was te min.
Ik zag dat ook in de gang toen die spullen daar lagen. Ik kon niet verstaan wat S nou zei en ik had geen om het voor een 3e keer aan te klikken en dan dat gegil van AM weer aan te moeten horen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:38 schreef Missinglink24 het volgende:
Wat mij opviel aan de stories van AM vandaag is dat tot 2x toe de meiden stoppen met praten zodra ze doorhebben dat AM weer staat te filmen. Vreselijk om altijd zo op je hoede te moeten zijn.
Ik zie Juul wel vaker heel naar tegen Jet doen. Nu was het een story waarbij AM ook ineens ophield met filmen. Het draait daar altijd om Lot, en Juul gaat daar in mee. Zo sneu voor Jet.quote:
Ik weet niet wie haar moeder is maar het zou me niks verbazen als Sanneke er gewoon vanuit gaat dat ze geld krijgt.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:40 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Bi-zar deze meid.
Ik zag een post bij haar moeder, die dan nu echt haar huis gaat verkopen. Sanneke zal vast azen op deel van het geld. Ik zie ook voor mij dat Sanneke zo’n dochter is die boos wordt op haar moeder, omdat ze haar erfenis op zou maken ipv dat haar moeder mag genieten van haar eigen verdiende geld.
Staat er nog gewoon hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:20 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels nog meer stories verwijderd. Dus of het was geen juice, of het mag (nog) niet naar buiten komen en is hij teruggefloten.
Anderzijds staan ze wel duidelijk voor de camera die dansjes te doen. Net zoals Julia en Esmee dat doen. Daar lijken ze de camera noet echt te ontduiken ik denk dan altijd: hoe kijken klasgenoten hier naar. Mijn dochter heeft een oud klasgenoot die zich nogal prominent op social media laat zien. Die krijgt bakken kritiek over zich heen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:41 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ik zie Juul wel vaker heel naar tegen Jet doen. Nu was het een story waarbij AM ook ineens ophield met filmen. Het draait daar altijd om Lot, en Juul gaat daar in mee. Zo sneu voor Jet.
Nee hoor. De stories met informatie over het huis en de verwijzing naar het samenwonen zijn weg.quote:
- dit lijkt me niet de bedoeling -quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik weet niet wie haar moeder is maar het zou me niks verbazen als Sanneke er gewoon vanuit gaat dat ze geld krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |