abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220487903
Als je een leuk WK wilt is het denk ik beter om Italië er bij te hebben dan Bolivia of Suriname.

Dat zal commercieel gezien wel de doorslag geven, niemand gaat kijken naar Suriname-Egypte of België-Bolivia,terwijl Italië-Egypte of Italië-België veel meer kijkcijfers zal opleveren.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_220487968
Wat schrijven de reglementen voor? #DTV #teluiomtezoeken #speculerenhebjeniksaan
pi_220488005
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:58 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Wat schrijven de reglementen voor? #DTV #teluiomtezoeken #speculerenhebjeniksaan
Regelementen daar trekken sommigen de afgelopen jaren zich niet meer zo veel van aan. :+
pi_220488469
Reglementen bij FIFA zijn voor de journalisten om naar te staren, Infantino heeft die niet nodig om Italië op het WK te krijgen.
-nee-
pi_220489957
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2026 01:15 schreef Marsenal het volgende:
Reglementen bij FIFA zijn voor de journalisten om naar te staren, Infantino heeft die niet nodig om Italië op het WK te krijgen.
Afrika cup taferelen @Cupfighter
pi_220490854
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2026 01:15 schreef Marsenal het volgende:
Reglementen bij FIFA zijn voor de journalisten om naar te staren, Infantino heeft die niet nodig om Italië op het WK te krijgen.
Precies. Wie zonder overleg een zelfbedachte Vredesprijs aan Trump kan overhandigen, krijgt het nog veel gemakkelijker voor elkaar Italië naar het WK te loodsen. Ik heb mij er al op ingesteld dat dit gaat gebeuren en wacht alleen nog het persbericht af.
  Moderator vrijdag 3 april 2026 @ 14:59:11 #32
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220499793
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:13 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Precies. Wie zonder overleg een zelfbedachte Vredesprijs aan Trump kan overhandigen, krijgt het nog veel gemakkelijker voor elkaar Italië naar het WK te loodsen. Ik heb mij er al op ingesteld dat dit gaat gebeuren en wacht alleen nog het persbericht af.
En wij Belgen zullen er slachtoffer van zijn

Liever Iran dan Italië om tegen te voetballen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator vrijdag 3 april 2026 @ 15:02:32 #33
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220499819
Het feit is ook dat Italië het hoogst geplaatste land is op de FIFA ranking die zich niet heeft kunnen plaatsen....
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220638982
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 14:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
En wij Belgen zullen er slachtoffer van zijn
Yup, jullie spelen straks toch tegen Italie omdat Trump politieke gunsten wil verlenen aan Meloni en Infantino:

quote:
Speciale gezant van Donald Trump wil Italië plek van Iran laten innemen op WK
Een speciale gezant van de Amerikaanse president Donald Trump heeft voorgesteld om Iran te vervangen door Italië op het komende wereldkampioenschap voetbal. Dat meldt de Financial Times.

Het voorstel zou een poging zijn om de banden tussen Trump en de Italiaanse premier Giorgia Meloni te herstellen, nadat de twee ruzie hadden gekregen te midden van Trumps aanvallen op paus Leo XIV over de oorlog met Iran, meldt de Britse zakenkrant op basis van bronnen die bekend zijn met de zaak.
https://www.ad.nl/voetbal(...)van-dienst~adfe3a99/
En ongetwijfeld zodat Donald en zijn vriendjes weer flink wat geld met 'gokken' met voorkennis kan binnenharken.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 23 april 2026 @ 19:22:17 #35
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220640991
Infantino zegt nee tegen het voorstel... maar goed ook
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_220644860
Vervangen door Italië, is toch veel leuker, de Italiaantjes erbij..
pi_220789502
Iets zegt mij dat Iran een heel fraai spelletje aan het spelen is. Namelijk dat ze pas 1 dag voor aanvang van het WK aangeven niet te zullen meedoen zodat het voor de organisatie onmogelijk is nog wat te regelen zoals het oproepen van een vervanger. Ja, dit zou mij best een stunt van ze zijn. Ik hoop overigens dat dit gebeurt. Eerstens juich ik alles toe waarbij de Amerikanen - en vooral Trump - worden gekloot. Tweedens zit ik niet te wachten op een vervanger als Italië.
pi_220789992
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 11:46 schreef TokkieFamilie het volgende:
Iets zegt mij dat Iran een heel fraai spelletje aan het spelen is. Namelijk dat ze pas 1 dag voor aanvang van het WK aangeven niet te zullen meedoen zodat het voor de organisatie onmogelijk is nog wat te regelen zoals het oproepen van een vervanger. Ja, dit zou mij best een stunt van ze zijn. Ik hoop overigens dat dit gebeurt. Eerstens juich ik alles toe waarbij de Amerikanen - en vooral Trump - worden gekloot. Tweedens zit ik niet te wachten op een vervanger als Italië.
Scheelt wel weer 3 kut wedstrijden als ze afhaken. Wat een poule is dat joh.
pi_220895850
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 11:46 schreef TokkieFamilie het volgende:
Iets zegt mij dat Iran een heel fraai spelletje aan het spelen is. Namelijk dat ze pas 1 dag voor aanvang van het WK aangeven niet te zullen meedoen zodat het voor de organisatie onmogelijk is nog wat te regelen zoals het oproepen van een vervanger. Ja, dit zou mij best een stunt van ze zijn. Ik hoop overigens dat dit gebeurt. Eerstens juich ik alles toe waarbij de Amerikanen - en vooral Trump - worden gekloot. Tweedens zit ik niet te wachten op een vervanger als Italië.
Denk niet dat ze dit gaan doen, risico op een lange schorsing...
pi_220895978
quote:
99s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:48 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Denk niet dat ze dit gaan doen, risico op een lange schorsing...
Dan geeft Iran gewoon een pies prijs aan ifantino en wordt de schorsing vergeten.. :P
pi_220896009
Ik hoop dat Iran de VS tegenkomt als tegenstander op het toernooi en dan de VS eruit knikkeren
pi_220896514
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:20 schreef Cupfighter het volgende:
Ik hoop dat Iran de VS tegenkomt als tegenstander op het toernooi en dan de VS eruit knikkeren
De VS heeft best veel aardige spelers, maar dit geheel terzijde.
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:42:38 #43
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220897117
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:20 schreef Cupfighter het volgende:
Ik hoop dat Iran de VS tegenkomt als tegenstander op het toernooi en dan de VS eruit knikkeren
Vrijwel onmogelijk, dan moeten ze allebei bij de bovenste twee in hun groep eindigen en dan zou het theoretisch in de achtste finales kunnen, dan moeten ze dus de eerste knock-out ronde ook nog overleven.
Als beiden als nummer 3 doorgaan is de kans iets meer dan nul.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220897684
quote:
10s.gif Op maandag 2 maart 2026 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
bijna 100 views boeit precies ook niemand ene flikker _O-
Dit.
pi_220898006
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het ziet er naar uit dat het wel eens een unieke kans is voor Suriname.

Ik denk dat Iran zal vervangen worden door Irak.

Waardoor de winnaar van Bolivia - Suriname rechtstreeks naar het WK mag
Ik heb dit een tijdje terug uitgezocht, zo werkt het niet, de plaats gaat naar de eerste kandidaat uit de Regio waar het team qualificeert.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220934508
Tot welk moment zouden ze vervangen kunnen worden door Irak?
pi_220937787
VS tegen Iran zou best kunnen volgens het speelschema *O*
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220943150
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:04 schreef OmniRocket het volgende:
Tot welk moment zouden ze vervangen kunnen worden door Irak?
Irak doet toch al gewoon mee?

Dus dan zou UAE mee mogen doen.
pi_220943663
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:32 schreef Halcon het volgende:

[..]
Irak doet toch al gewoon mee?

Dus dan zou UAE mee mogen doen.
Ja die bedoelde ik
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:13:14 #50
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220943888
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:39 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Ja die bedoelde ik
Maakt voor het toernooi weinig uit, allemaal kutelftallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')