Namelijk? Spanje?quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:05 schreef Symphonic het volgende:
Het hele WK gaat een groot drama worden.
Zolang die idioot aan het roer staat in Amerika voorzie ik dat er wel meer landen gaan afvallen op de deelnemerslijst.
Gewonnen tegen de VS...quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft Iran ooit 1 leuke wedstrijd gespeeld op een WK? Alleen maar betonvoetbal en volgens mij nog nooit door de poulefase gekomen. Mis je echt helemaal niks aan.
Denk dat de stadions akelig leeg zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:05 schreef Symphonic het volgende:
Het hele WK gaat een groot drama worden.
Zolang die idioot aan het roer staat in Amerika voorzie ik dat er wel meer landen gaan afvallen op de deelnemerslijst.
Ik vind het vaak wel een van de betere Aziatische landen. Leuker dan een Irak of Oezbekistan.quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft Iran ooit 1 leuke wedstrijd gespeeld op een WK? Alleen maar betonvoetbal en volgens mij nog nooit door de poulefase gekomen. Mis je echt helemaal niks aan.
Speelden wij de vorige keer dat het WK in de VS was daar niet een enorme kutwedstrijd tegen die we ternauwernood met 2-1 wonnen?quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft Iran ooit 1 leuke wedstrijd gespeeld op een WK? Alleen maar betonvoetbal en volgens mij nog nooit door de poulefase gekomen. Mis je echt helemaal niks aan.
Saoedi-Arabië.quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:42 schreef nostra het volgende:
[..]
Speelden wij de vorige keer dat het WK in de VS was daar niet een enorme kutwedstrijd tegen die we ternauwernood met 2-1 wonnen?
Ah ja.quote:
Ja, Taument met een vallende kopbal vlak voor tijd.quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:42 schreef nostra het volgende:
[..]
Speelden wij de vorige keer dat het WK in de VS was daar niet een enorme kutwedstrijd tegen die we ternauwernood met 2-1 wonnen?
Woke gekkie gespotquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:05 schreef Symphonic het volgende:
Het hele WK gaat een groot drama worden.
Zolang die idioot aan het roer staat in Amerika voorzie ik dat er wel meer landen gaan afvallen op de deelnemerslijst.
Infantino moet weg van die post. Die vent is zo mogelijk nog erger dan Blatter.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:37 schreef Idisrom het volgende:
Iran vraagt terecht aan dat Iran haar wedstrijden in Mexico kan spelen.
Ik ben alleen bang dat puppy Infantino niet Trump tegen zijn hoofd durft te stoten.
@Pisces29 steunt deze motiequote:Op maandag 23 maart 2026 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ze knallen Italie gewoon last-minute door.
Leuk voor Boliviaquote:Op woensdag 11 maart 2026 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het ziet er naar uit dat het wel eens een unieke kans is voor Suriname.
Ik denk dat Iran zal vervangen worden door Irak.
Waardoor de winnaar van Bolivia - Suriname rechtstreeks naar het WK mag
Dit is helaas precies wat er gaat gebeuren en wel om wel om drie redenen.quote:Op maandag 23 maart 2026 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ze knallen Italie gewoon last-minute door.
Regelementen daar trekken sommigen de afgelopen jaren zich niet meer zo veel van aan.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:58 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Wat schrijven de reglementen voor? #DTV #teluiomtezoeken #speculerenhebjeniksaan
Afrika cup taferelen @Cupfighterquote:Op donderdag 2 april 2026 01:15 schreef Marsenal het volgende:
Reglementen bij FIFA zijn voor de journalisten om naar te staren, Infantino heeft die niet nodig om Italië op het WK te krijgen.
Precies. Wie zonder overleg een zelfbedachte Vredesprijs aan Trump kan overhandigen, krijgt het nog veel gemakkelijker voor elkaar Italië naar het WK te loodsen. Ik heb mij er al op ingesteld dat dit gaat gebeuren en wacht alleen nog het persbericht af.quote:Op donderdag 2 april 2026 01:15 schreef Marsenal het volgende:
Reglementen bij FIFA zijn voor de journalisten om naar te staren, Infantino heeft die niet nodig om Italië op het WK te krijgen.
En wij Belgen zullen er slachtoffer van zijnquote:Op donderdag 2 april 2026 11:13 schreef TokkieFamilie het volgende:
[..]
Precies. Wie zonder overleg een zelfbedachte Vredesprijs aan Trump kan overhandigen, krijgt het nog veel gemakkelijker voor elkaar Italië naar het WK te loodsen. Ik heb mij er al op ingesteld dat dit gaat gebeuren en wacht alleen nog het persbericht af.
Yup, jullie spelen straks toch tegen Italie omdat Trump politieke gunsten wil verlenen aan Meloni en Infantino:quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
En wij Belgen zullen er slachtoffer van zijn
En ongetwijfeld zodat Donald en zijn vriendjes weer flink wat geld met 'gokken' met voorkennis kan binnenharken.quote:Speciale gezant van Donald Trump wil Italië plek van Iran laten innemen op WK
Een speciale gezant van de Amerikaanse president Donald Trump heeft voorgesteld om Iran te vervangen door Italië op het komende wereldkampioenschap voetbal. Dat meldt de Financial Times.
Het voorstel zou een poging zijn om de banden tussen Trump en de Italiaanse premier Giorgia Meloni te herstellen, nadat de twee ruzie hadden gekregen te midden van Trumps aanvallen op paus Leo XIV over de oorlog met Iran, meldt de Britse zakenkrant op basis van bronnen die bekend zijn met de zaak.
https://www.ad.nl/voetbal(...)van-dienst~adfe3a99/
Scheelt wel weer 3 kut wedstrijden als ze afhaken. Wat een poule is dat joh.quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:46 schreef TokkieFamilie het volgende:
Iets zegt mij dat Iran een heel fraai spelletje aan het spelen is. Namelijk dat ze pas 1 dag voor aanvang van het WK aangeven niet te zullen meedoen zodat het voor de organisatie onmogelijk is nog wat te regelen zoals het oproepen van een vervanger. Ja, dit zou mij best een stunt van ze zijn. Ik hoop overigens dat dit gebeurt. Eerstens juich ik alles toe waarbij de Amerikanen - en vooral Trump - worden gekloot. Tweedens zit ik niet te wachten op een vervanger als Italië.
Denk niet dat ze dit gaan doen, risico op een lange schorsing...quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:46 schreef TokkieFamilie het volgende:
Iets zegt mij dat Iran een heel fraai spelletje aan het spelen is. Namelijk dat ze pas 1 dag voor aanvang van het WK aangeven niet te zullen meedoen zodat het voor de organisatie onmogelijk is nog wat te regelen zoals het oproepen van een vervanger. Ja, dit zou mij best een stunt van ze zijn. Ik hoop overigens dat dit gebeurt. Eerstens juich ik alles toe waarbij de Amerikanen - en vooral Trump - worden gekloot. Tweedens zit ik niet te wachten op een vervanger als Italië.
Dan geeft Iran gewoon een pies prijs aan ifantino en wordt de schorsing vergeten..quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dit gaan doen, risico op een lange schorsing...
De VS heeft best veel aardige spelers, maar dit geheel terzijde.quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:20 schreef Cupfighter het volgende:
Ik hoop dat Iran de VS tegenkomt als tegenstander op het toernooi en dan de VS eruit knikkeren
Vrijwel onmogelijk, dan moeten ze allebei bij de bovenste twee in hun groep eindigen en dan zou het theoretisch in de achtste finales kunnen, dan moeten ze dus de eerste knock-out ronde ook nog overleven.quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:20 schreef Cupfighter het volgende:
Ik hoop dat Iran de VS tegenkomt als tegenstander op het toernooi en dan de VS eruit knikkeren
Dit.quote:Op maandag 2 maart 2026 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
bijna 100 views boeit precies ook niemand ene flikker
Ik heb dit een tijdje terug uitgezocht, zo werkt het niet, de plaats gaat naar de eerste kandidaat uit de Regio waar het team qualificeert.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het ziet er naar uit dat het wel eens een unieke kans is voor Suriname.
Ik denk dat Iran zal vervangen worden door Irak.
Waardoor de winnaar van Bolivia - Suriname rechtstreeks naar het WK mag
Irak doet toch al gewoon mee?quote:Op maandag 1 juni 2026 10:04 schreef OmniRocket het volgende:
Tot welk moment zouden ze vervangen kunnen worden door Irak?
Ja die bedoelde ikquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Irak doet toch al gewoon mee?
Dus dan zou UAE mee mogen doen.
Oranje gaat ook na elke wedstrijd terug naar het basiskamp dus dit lijkt me fophef.quote:
Ze mochten geen basiskamp in Amerika.quote:Op maandag 8 juni 2026 12:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Oranje gaat ook na elke wedstrijd terug naar het basiskamp dus dit lijkt me fophef.
Ja dus? Dan vliegen ze wat verder, komt op hetzelfde neer.quote:Op maandag 8 juni 2026 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze mochten geen basiskamp in Amerika.
Ik vernam al van hele choreografieën om toch leeuwenvlaggen dat stadion in te krijgen. Dat wordt al een puinhoop, maar het wordt ook aftellen voordat de eerste verwijzing naar Palestina ofwel op de tribune ofwel door een speler gemaakt gaat worden dit WK en dan krijg je dat men zich in alle bochten gaat wringen om de ene onder de vrijheid van meningsuiting te willen laten vallen en de andere niet.quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:20 schreef OmniRocket het volgende:
Iran gaat wedstrijd stilleggen bij protesten tegen het regime..
https://www.rtl.nl/nieuws(...)otesten-tegen-regime
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |