abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 2 maart 2026 @ 11:10:16 #1
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220237333
Ik heb een vermoeden dat het wel 99% zeker is dat ze niet gaan meedoen. Wat zijn de opties Wie zal hoogstwaarschijnlijk Iran vervangen?

Optie 1:

Irak Plaatst zich rechtsreeks waarbij de winnaar van Play offs wedstrijd Bolivi - Suriname zich plaatst voor het WK

Optie 2:

De hoogst gerangschikte ploeg die er niet bij is mag deelnemen

Optie 3:

Met maar 3 ploegen in de groepsfase :

Denk dat het 1 zal zijn.

Dus een unieke kans voor Suriname

[ Bericht 59% gewijzigd door capuchon_jongen op 02-03-2026 11:18:08 ]
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator maandag 2 maart 2026 @ 22:39:12 #2
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220243047
bijna 100 views boeit precies ook niemand ene flikker _O-
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220249630
Aangezien Oezbekistan ook meedoet op het WK zou de nr 3 van Iran's groep Turkmenistan mogen deelnemen :s)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220254162
En waarom zou Iran niet meedoen? :P
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  woensdag 4 maart 2026 @ 11:05:30 #5
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220254691
Het hele WK gaat een groot drama worden.
Zolang die idioot aan het roer staat in Amerika voorzie ik dat er wel meer landen gaan afvallen op de deelnemerslijst.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_220254722
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 11:05 schreef Symphonic het volgende:
Het hele WK gaat een groot drama worden.
Zolang die idioot aan het roer staat in Amerika voorzie ik dat er wel meer landen gaan afvallen op de deelnemerslijst.
Namelijk? Spanje?
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220254793
Waar is de tijd gebleven dat we alleen Qatar een kut land vonden?
  woensdag 11 maart 2026 @ 13:00:15 #8
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220314879
Heeft Iran ooit 1 leuke wedstrijd gespeeld op een WK? Alleen maar betonvoetbal en volgens mij nog nooit door de poulefase gekomen. Mis je echt helemaal niks aan.
pi_220314927
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 13:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft Iran ooit 1 leuke wedstrijd gespeeld op een WK? Alleen maar betonvoetbal en volgens mij nog nooit door de poulefase gekomen. Mis je echt helemaal niks aan.
Gewonnen tegen de VS...
pi_220314973
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 11:05 schreef Symphonic het volgende:
Het hele WK gaat een groot drama worden.
Zolang die idioot aan het roer staat in Amerika voorzie ik dat er wel meer landen gaan afvallen op de deelnemerslijst.
Denk dat de stadions akelig leeg zijn.
Maar Trump en de Fifa kennende, zullen Amerikanen wel kaartjes en geld toe krijgen om de stadions te vullen.

Kan ook gaan, maar kaartje kost $600...
:')
  woensdag 11 maart 2026 @ 13:41:38 #11
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_220315294
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 13:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft Iran ooit 1 leuke wedstrijd gespeeld op een WK? Alleen maar betonvoetbal en volgens mij nog nooit door de poulefase gekomen. Mis je echt helemaal niks aan.
Ik vind het vaak wel een van de betere Aziatische landen. Leuker dan een Irak of Oezbekistan.
Het liefst zou je een WK hebben met Spanje, Italië, Frankrijk, Duitsland, Engeland, Brazilië, Argentinië. En dan een kwalificatie voor de overige plek. Maar dat zal helaas nooit gebeuren.
AZ
ALKMAAR
pi_220315301
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 13:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft Iran ooit 1 leuke wedstrijd gespeeld op een WK? Alleen maar betonvoetbal en volgens mij nog nooit door de poulefase gekomen. Mis je echt helemaal niks aan.
Speelden wij de vorige keer dat het WK in de VS was daar niet een enorme kutwedstrijd tegen die we ternauwernood met 2-1 wonnen?
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220315373
quote:
7s.gif Op woensdag 11 maart 2026 13:42 schreef nostra het volgende:

[..]
Speelden wij de vorige keer dat het WK in de VS was daar niet een enorme kutwedstrijd tegen die we ternauwernood met 2-1 wonnen?
Saoedi-Arabië.
pi_220315415
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 13:50 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Saoedi-Arabië.
Ah ja.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220316258
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 13:50 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Saoedi-Arabië.
De goal van de Saoediers tegen Belgenland :D _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 11 maart 2026 @ 16:23:39 #16
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220316694
quote:
7s.gif Op woensdag 11 maart 2026 13:42 schreef nostra het volgende:

[..]
Speelden wij de vorige keer dat het WK in de VS was daar niet een enorme kutwedstrijd tegen die we ternauwernood met 2-1 wonnen?
Ja, Taument met een vallende kopbal vlak voor tijd.
  woensdag 11 maart 2026 @ 17:03:06 #17
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220316935
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_220316941
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 11:05 schreef Symphonic het volgende:
Het hele WK gaat een groot drama worden.
Zolang die idioot aan het roer staat in Amerika voorzie ik dat er wel meer landen gaan afvallen op de deelnemerslijst.
Woke gekkie gespot

Trumpgod
  Moderator woensdag 11 maart 2026 @ 21:21:59 #19
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220319207
Het ziet er naar uit dat het wel eens een unieke kans is voor Suriname.

Ik denk dat Iran zal vervangen worden door Irak.

Waardoor de winnaar van Bolivia - Suriname rechtstreeks naar het WK mag
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220341230
Iran vraagt terecht aan dat Iran haar wedstrijden in Mexico kan spelen.

Ik ben alleen bang dat puppy Infantino niet Trump tegen zijn hoofd durft te stoten.
  zaterdag 14 maart 2026 @ 16:15:01 #21
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220341522
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 15:37 schreef Idisrom het volgende:
Iran vraagt terecht aan dat Iran haar wedstrijden in Mexico kan spelen.

Ik ben alleen bang dat puppy Infantino niet Trump tegen zijn hoofd durft te stoten.
Infantino moet weg van die post. Die vent is zo mogelijk nog erger dan Blatter.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220417074
Ze knallen Italie gewoon last-minute door.
  Moderator maandag 23 maart 2026 @ 22:50:59 #23
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220417396
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ze knallen Italie gewoon last-minute door.
@Pisces29 steunt deze motie
What can change the nature of a man?
pi_220467479
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het ziet er naar uit dat het wel eens een unieke kans is voor Suriname.

Ik denk dat Iran zal vervangen worden door Irak.

Waardoor de winnaar van Bolivia - Suriname rechtstreeks naar het WK mag
Leuk voor Bolivia
pi_220484219
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ze knallen Italie gewoon last-minute door.
Dit is helaas precies wat er gaat gebeuren en wel om wel om drie redenen.
1. De Iraanse leiding/overheid, of hoe je die dictators ook mag noemen, heeft al bepaald dat er niet in de VS gespeeld mag worden. Er geldt reeds een verbod voor sporters om in een vijandiggezind land te spelen. Iran zal kortom niet op het WK aanwezig zijn.
2. Irak heeft zich weten te plaatsen. Dus blijft alleen Italië nog over als logische vervanger van Iran, gelet op de positie op de FIFA-ranglijst.
3. Infantino, de man wiens hoofd ik graag van zijn romp zou trekken, gaat er uiteraard voor zorgen dat zijn eigen land (nou oké, hij is een halve Zwitser) op het laatste moment toch nog mag deelnemen. Eerder deed hij de uitspraak dat Iran gewoon zal spelen maar die uitspraak deed hij nog voordat Italië nogal onwaarschijnlijk van Bosnië verloor. Ik denk dat als Infantino die uitslag had gekend hij wijselijk zijn mond had gehouden.

Italië, dat niet eens het niveau van Luxemburg haalt, verdient het uiteraard niet om op het WK aanwezig te zijn maar de grote meneertjes zullen ook nu weer bepalen wat gebeurt. Maak jullie alvast maar op voor een WK mét Italië.
pi_220487903
Als je een leuk WK wilt is het denk ik beter om Italië er bij te hebben dan Bolivia of Suriname.

Dat zal commercieel gezien wel de doorslag geven, niemand gaat kijken naar Suriname-Egypte of België-Bolivia,terwijl Italië-Egypte of Italië-België veel meer kijkcijfers zal opleveren.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_220487968
Wat schrijven de reglementen voor? #DTV #teluiomtezoeken #speculerenhebjeniksaan
pi_220488005
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:58 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Wat schrijven de reglementen voor? #DTV #teluiomtezoeken #speculerenhebjeniksaan
Regelementen daar trekken sommigen de afgelopen jaren zich niet meer zo veel van aan. :+
pi_220488469
Reglementen bij FIFA zijn voor de journalisten om naar te staren, Infantino heeft die niet nodig om Italië op het WK te krijgen.
-nee-
pi_220489957
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2026 01:15 schreef Marsenal het volgende:
Reglementen bij FIFA zijn voor de journalisten om naar te staren, Infantino heeft die niet nodig om Italië op het WK te krijgen.
Afrika cup taferelen @Cupfighter
pi_220490854
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2026 01:15 schreef Marsenal het volgende:
Reglementen bij FIFA zijn voor de journalisten om naar te staren, Infantino heeft die niet nodig om Italië op het WK te krijgen.
Precies. Wie zonder overleg een zelfbedachte Vredesprijs aan Trump kan overhandigen, krijgt het nog veel gemakkelijker voor elkaar Italië naar het WK te loodsen. Ik heb mij er al op ingesteld dat dit gaat gebeuren en wacht alleen nog het persbericht af.
  Moderator vrijdag 3 april 2026 @ 14:59:11 #32
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220499793
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:13 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Precies. Wie zonder overleg een zelfbedachte Vredesprijs aan Trump kan overhandigen, krijgt het nog veel gemakkelijker voor elkaar Italië naar het WK te loodsen. Ik heb mij er al op ingesteld dat dit gaat gebeuren en wacht alleen nog het persbericht af.
En wij Belgen zullen er slachtoffer van zijn

Liever Iran dan Italië om tegen te voetballen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator vrijdag 3 april 2026 @ 15:02:32 #33
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220499819
Het feit is ook dat Italië het hoogst geplaatste land is op de FIFA ranking die zich niet heeft kunnen plaatsen....
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220638982
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 14:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
En wij Belgen zullen er slachtoffer van zijn
Yup, jullie spelen straks toch tegen Italie omdat Trump politieke gunsten wil verlenen aan Meloni en Infantino:

quote:
Speciale gezant van Donald Trump wil Italië plek van Iran laten innemen op WK
Een speciale gezant van de Amerikaanse president Donald Trump heeft voorgesteld om Iran te vervangen door Italië op het komende wereldkampioenschap voetbal. Dat meldt de Financial Times.

Het voorstel zou een poging zijn om de banden tussen Trump en de Italiaanse premier Giorgia Meloni te herstellen, nadat de twee ruzie hadden gekregen te midden van Trumps aanvallen op paus Leo XIV over de oorlog met Iran, meldt de Britse zakenkrant op basis van bronnen die bekend zijn met de zaak.
https://www.ad.nl/voetbal(...)van-dienst~adfe3a99/
En ongetwijfeld zodat Donald en zijn vriendjes weer flink wat geld met 'gokken' met voorkennis kan binnenharken.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 23 april 2026 @ 19:22:17 #35
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220640991
Infantino zegt nee tegen het voorstel... maar goed ook
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_220644860
Vervangen door Italië, is toch veel leuker, de Italiaantjes erbij..
pi_220789502
Iets zegt mij dat Iran een heel fraai spelletje aan het spelen is. Namelijk dat ze pas 1 dag voor aanvang van het WK aangeven niet te zullen meedoen zodat het voor de organisatie onmogelijk is nog wat te regelen zoals het oproepen van een vervanger. Ja, dit zou mij best een stunt van ze zijn. Ik hoop overigens dat dit gebeurt. Eerstens juich ik alles toe waarbij de Amerikanen - en vooral Trump - worden gekloot. Tweedens zit ik niet te wachten op een vervanger als Italië.
pi_220789992
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 11:46 schreef TokkieFamilie het volgende:
Iets zegt mij dat Iran een heel fraai spelletje aan het spelen is. Namelijk dat ze pas 1 dag voor aanvang van het WK aangeven niet te zullen meedoen zodat het voor de organisatie onmogelijk is nog wat te regelen zoals het oproepen van een vervanger. Ja, dit zou mij best een stunt van ze zijn. Ik hoop overigens dat dit gebeurt. Eerstens juich ik alles toe waarbij de Amerikanen - en vooral Trump - worden gekloot. Tweedens zit ik niet te wachten op een vervanger als Italië.
Scheelt wel weer 3 kut wedstrijden als ze afhaken. Wat een poule is dat joh.
pi_220895850
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 11:46 schreef TokkieFamilie het volgende:
Iets zegt mij dat Iran een heel fraai spelletje aan het spelen is. Namelijk dat ze pas 1 dag voor aanvang van het WK aangeven niet te zullen meedoen zodat het voor de organisatie onmogelijk is nog wat te regelen zoals het oproepen van een vervanger. Ja, dit zou mij best een stunt van ze zijn. Ik hoop overigens dat dit gebeurt. Eerstens juich ik alles toe waarbij de Amerikanen - en vooral Trump - worden gekloot. Tweedens zit ik niet te wachten op een vervanger als Italië.
Denk niet dat ze dit gaan doen, risico op een lange schorsing...
pi_220895978
quote:
99s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:48 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Denk niet dat ze dit gaan doen, risico op een lange schorsing...
Dan geeft Iran gewoon een pies prijs aan ifantino en wordt de schorsing vergeten.. :P
pi_220896009
Ik hoop dat Iran de VS tegenkomt als tegenstander op het toernooi en dan de VS eruit knikkeren
pi_220896514
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:20 schreef Cupfighter het volgende:
Ik hoop dat Iran de VS tegenkomt als tegenstander op het toernooi en dan de VS eruit knikkeren
De VS heeft best veel aardige spelers, maar dit geheel terzijde.
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:42:38 #43
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220897117
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:20 schreef Cupfighter het volgende:
Ik hoop dat Iran de VS tegenkomt als tegenstander op het toernooi en dan de VS eruit knikkeren
Vrijwel onmogelijk, dan moeten ze allebei bij de bovenste twee in hun groep eindigen en dan zou het theoretisch in de achtste finales kunnen, dan moeten ze dus de eerste knock-out ronde ook nog overleven.
Als beiden als nummer 3 doorgaan is de kans iets meer dan nul.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220897684
quote:
10s.gif Op maandag 2 maart 2026 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
bijna 100 views boeit precies ook niemand ene flikker _O-
Dit.
pi_220898006
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het ziet er naar uit dat het wel eens een unieke kans is voor Suriname.

Ik denk dat Iran zal vervangen worden door Irak.

Waardoor de winnaar van Bolivia - Suriname rechtstreeks naar het WK mag
Ik heb dit een tijdje terug uitgezocht, zo werkt het niet, de plaats gaat naar de eerste kandidaat uit de Regio waar het team qualificeert.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220934508
Tot welk moment zouden ze vervangen kunnen worden door Irak?
pi_220937787
VS tegen Iran zou best kunnen volgens het speelschema *O*
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220943150
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:04 schreef OmniRocket het volgende:
Tot welk moment zouden ze vervangen kunnen worden door Irak?
Irak doet toch al gewoon mee?

Dus dan zou UAE mee mogen doen.
pi_220943663
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:32 schreef Halcon het volgende:

[..]
Irak doet toch al gewoon mee?

Dus dan zou UAE mee mogen doen.
Ja die bedoelde ik
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:13:14 #50
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220943888
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:39 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Ja die bedoelde ik
Maakt voor het toernooi weinig uit, allemaal kutelftallen.
pi_220982500
Het Iraanse voetbalelftal moet voor WK-wedstrijden die in de VS gespeeld worden nog dezelfde dag in- en uitreizen. Dat zegt de Iraanse ambassadeur in Mexico voorafgaand aan het WK.

"We kunnen inreizen in de ochtend en moeten nog dezelfde dag vertrekken", zei de ambassadeur tegen journalisten.

Vanwege het conflict in het Midden-Oosten vertoeft het Iraanse voetbalteam het gehele WK in Mexico. Aanvankelijk was het plan om in Arizona te verblijven. Naar verwachting komt het team vandaag aan in Mexico.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220982948
Iran mag niet blijven slapen in de VS ;( o|O
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220982973
Lekker weg laten blijven.
  maandag 8 juni 2026 @ 12:25:33 #54
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220985176
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 23:08 schreef TLC het volgende:
Iran mag niet blijven slapen in de VS ;( o|O
Oranje gaat ook na elke wedstrijd terug naar het basiskamp dus dit lijkt me fophef.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220985217
Ik zie dit nog wel "escaleren" met spelers/officials die Amerika niet inkomen op de wedstrijddag.
  Redactie Sport maandag 8 juni 2026 @ 13:42:11 #56
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220985689
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 12:25 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Oranje gaat ook na elke wedstrijd terug naar het basiskamp dus dit lijkt me fophef.
Ze mochten geen basiskamp in Amerika.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 8 juni 2026 @ 20:58:56 #57
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220988531
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ze mochten geen basiskamp in Amerika.
Ja dus? Dan vliegen ze wat verder, komt op hetzelfde neer.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220992889
Tickets op het laatste moment ingetrokken voor alle fans uit Iran.

Dit ging in Qatar toch allemaal beter.
pi_221002524
Iran gaat wedstrijd stilleggen bij protesten tegen het regime..

https://www.rtl.nl/nieuws(...)otesten-tegen-regime
  woensdag 10 juni 2026 @ 16:57:52 #60
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221002713
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 16:20 schreef OmniRocket het volgende:
Iran gaat wedstrijd stilleggen bij protesten tegen het regime..

https://www.rtl.nl/nieuws(...)otesten-tegen-regime
Ik vernam al van hele choreografieën om toch leeuwenvlaggen dat stadion in te krijgen. Dat wordt al een puinhoop, maar het wordt ook aftellen voordat de eerste verwijzing naar Palestina ofwel op de tribune ofwel door een speler gemaakt gaat worden dit WK en dan krijg je dat men zich in alle bochten gaat wringen om de ene onder de vrijheid van meningsuiting te willen laten vallen en de andere niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')