Namelijk? Spanje?quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:05 schreef Symphonic het volgende:
Het hele WK gaat een groot drama worden.
Zolang die idioot aan het roer staat in Amerika voorzie ik dat er wel meer landen gaan afvallen op de deelnemerslijst.
Gewonnen tegen de VS...quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft Iran ooit 1 leuke wedstrijd gespeeld op een WK? Alleen maar betonvoetbal en volgens mij nog nooit door de poulefase gekomen. Mis je echt helemaal niks aan.
Denk dat de stadions akelig leeg zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:05 schreef Symphonic het volgende:
Zolang die idioot aan het roer staat in Amerika voorzie ik dat er wel meer landen gaan afvallen op de deelnemerslijst.
Ik vind het vaak wel een van de betere Aziatische landen. Leuker dan een Irak of Oezbekistan.quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft Iran ooit 1 leuke wedstrijd gespeeld op een WK? Alleen maar betonvoetbal en volgens mij nog nooit door de poulefase gekomen. Mis je echt helemaal niks aan.
Speelden wij de vorige keer dat het WK in de VS was daar niet een enorme kutwedstrijd tegen die we ternauwernood met 2-1 wonnen?quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Saoedi-Arabië.quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:42 schreef nostra het volgende:
[..]
Speelden wij de vorige keer dat het WK in de VS was daar niet een enorme kutwedstrijd tegen die we ternauwernood met 2-1 wonnen?
Ah ja.quote:
Ja, Taument met een vallende kopbal vlak voor tijd.quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:42 schreef nostra het volgende:
[..]
Speelden wij de vorige keer dat het WK in de VS was daar niet een enorme kutwedstrijd tegen die we ternauwernood met 2-1 wonnen?
Woke gekkie gespotquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:05 schreef Symphonic het volgende:
Infantino moet weg van die post. Die vent is zo mogelijk nog erger dan Blatter.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:37 schreef Idisrom het volgende:
Iran vraagt terecht aan dat Iran haar wedstrijden in Mexico kan spelen.
Ik ben alleen bang dat puppy Infantino niet Trump tegen zijn hoofd durft te stoten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |