quote:Op maandag 2 maart 2026 13:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja helaas wel..![]()
Maar er komen weer meerdere vrijdag dagen aan hier in april / mei.Hij is weer thuis, moe en pijn. Maandag volgende week de uitslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja 2 potjes in totaal. Was beter buiten een rondje gaan wandelen natuurlijk, maar soms is lekker knallen ook goed voor het gemoedquote:Op maandag 2 maart 2026 13:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:StevenHyde nog lekker geknald in de lunchpauze?
Het is ook niet niks allemaalquote:Op maandag 2 maart 2026 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is weer thuis, moe en pijn. Maandag volgende week de uitslag
Ja hoorquote:
Ik hou van lekker knallenquote:Op maandag 2 maart 2026 14:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja 2 potjes in totaal. Was beter buiten een rondje gaan wandelen natuurlijk, maar soms is lekker knallen ook goed voor het gemoed
thats what they saidquote:Op maandag 2 maart 2026 14:04 schreef StevenHyde het volgende:
Ken meer vrouwen die van lekker knallen houden
Echt? Ik ken er geen 1quote:Op maandag 2 maart 2026 14:04 schreef StevenHyde het volgende:
Ken meer vrouwen die van lekker knallen houden
Ja dat hoop ik ook, maar ik vrees het niet.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Het is ook niet niks allemaal![]()
Nog een week in spanning afwachten nu en hopen op goed nieuws.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |