abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220238594
Kree gaat weer lekker :D
  maandag 2 maart 2026 @ 13:11:47 #102
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220238609
Wat een fokking lekker weer vandaag _O_ _O_
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220238617
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:11 schreef Puzzie het volgende:
Wat een fokking lekker weer vandaag _O_ _O_
Ik hoop vanaf woensdag ook :o
  Moderator maandag 2 maart 2026 @ 13:12:25 #104
388664 crew  Dotteke
pi_220238618
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:11 schreef Puzzie het volgende:
Wat een fokking lekker weer vandaag _O_ _O_
Zal zo eens naar buiten gaan, zie wel dat het lekker is maar of het ook lekker voelt geen idee
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 2 maart 2026 @ 13:13:03 #105
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220238623
quote:
99s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:12 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Ik hoop vanaf woensdag ook :o
Dat hoop ik ook,.. gewoon vanaf nu lekker zon pleaseee O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 2 maart 2026 @ 13:13:19 #106
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220238624
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:12 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Zal zo eens naar buiten gaan, zie wel dat het lekker is maar of het ook lekker voelt geen idee
Het is werkelijk heerlijk buiten O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator maandag 2 maart 2026 @ 13:14:12 #107
388664 crew  Dotteke
pi_220238631
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:13 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Het is werkelijk heerlijk buiten O+
Staat ook niet veel wind zo te zien
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 2 maart 2026 @ 13:14:29 #108
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220238632
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Staat ook niet veel wind zo te zien
Klopt :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220238634
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:13 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dat hoop ik ook,.. gewoon vanaf nu lekker zon pleaseee O+
Jaaaaaa O+

Dan ga ik zondag lekker motorrijden *O*
Zaterdag Outsiders feestje in Ahoy *O*
  maandag 2 maart 2026 @ 13:14:57 #110
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220238639
quote:
99s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:14 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Jaaaaaa O+

Dan ga ik zondag lekker motorrijden *O*
Zaterdag Outsiders feestje in Ahoy *O*
Nice :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 2 maart 2026 @ 13:15:03 #111
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220238641
Even pruttelen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220238676
quote:
88s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:15 schreef hemarookworst het volgende:
Even pruttelen
💩?
pi_220238774
w/
Smile, it's free therapy.
  maandag 2 maart 2026 @ 13:32:53 #114
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220238780
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:31 schreef Kissingbird het volgende:
w/
Zet maar op een blokje kaas
  maandag 2 maart 2026 @ 13:33:13 #115
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220238782
quote:
99s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:18 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
💩?
Nu wel net alleen wat gassen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220238783
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:32 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Zet maar op een blokje kaas
Thats what she said :Y O-) *O*
Smile, it's free therapy.
  maandag 2 maart 2026 @ 13:33:44 #117
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220238787
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:33 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Thats what she said :Y O-) *O*
Dit is me nog nooit gevraagd :D
pi_220238793
quote:
88s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:33 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Nu wel net alleen wat gassen
:D
pi_220238794
oke. naja laat ik maar niks zeggen over wat ik in andere topic zei.

sta er helemaal achter nl nog steeds
Do what you love, love what you do!
  maandag 2 maart 2026 @ 13:34:24 #120
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220238795
Heerlijk weer. O+
Vooral in de zon is het lekker.
Een actieve deelnemer.
pi_220238797
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:33 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Dit is me nog nooit gevraagd :D
Zeker geen kaas in huis :P :D
Smile, it's free therapy.
pi_220238799
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:34 schreef kree het volgende:
oke. naja laat ik maar niks zeggen over wat ik in andere topic zei.

sta er helemaal achter nl nog steeds
Je mag het er hier niet over hebben ^O^
  maandag 2 maart 2026 @ 13:35:09 #123
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220238800
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:34 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Zeker geen kaas in huis :P :D
Kasie kano
pi_220238803
quote:
99s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:34 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Je mag het er hier niet over hebben ^O^
nee joh ander onderwerp.
Do what you love, love what you do!
pi_220238812
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:35 schreef kree het volgende:

[..]
nee joh ander onderwerp.
Oke ben je vrij vandaag?
  maandag 2 maart 2026 @ 13:36:28 #126
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220238813
Kaas :9
Een actieve deelnemer.
pi_220238825
quote:
99s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:36 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Oke ben je vrij vandaag?
ja
Do what you love, love what you do!
  maandag 2 maart 2026 @ 13:38:27 #128
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220238830
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:37 schreef kree het volgende:

[..]
ja
Geen storingsdienst?
Een actieve deelnemer.
pi_220238831
wilde nog ff vragen wie was er ooit in noord Macedonië, maar tra topic daarvoor
Do what you love, love what you do!
pi_220238833
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:38 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Geen storingsdienst?
nee nu niet :P
Do what you love, love what you do!
pi_220238837
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:37 schreef kree het volgende:

[..]
ja
Oke lekker. Ik ga nog even verder wandelen :W
pi_220238840
waar wandel je?
Do what you love, love what you do!
pi_220238846
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:39 schreef kree het volgende:
waar wandel je?
In madrid :D
pi_220238848
Maar moest opeens 💩
Dus ik zit nu even _O-
pi_220238849
quote:
99s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:40 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
In madrid :D
nice ja wist dat je daar nog was, maar stads wandeling dan nog ff?
Do what you love, love what you do!
pi_220238853
quote:
99s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
Maar moest opeens 💩
Dus ik zit nu even _O-
ja joh het idee wil ik er niet bij, maar whatever. bel ook wel eens als ik aan t kakken ben.
Do what you love, love what you do!
pi_220238861
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:41 schreef kree het volgende:

[..]
nice ja wist dat je daar nog was, maar stads wandeling dan nog ff?
Ja we hebben alles wel al gezien. Vanmiddag nog even langs familie. Maar die spreken alleen spaans :D

Kan wel wat woordjes hoor, maar gaat zo snel soms. Dus heb er niet veel zin in. :@
pi_220238862
Fring heeft weer een muis gevangen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220238866
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:35 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Kasie kano
Nummer in mn hoofd nu o|O
Smile, it's free therapy.
pi_220238869
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
Fring heeft weer een muis gevangen
Komt fring buiten of vangt hij ze binnenshuis?
pi_220238871
quote:
99s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:42 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Ja we hebben alles wel al gezien. Vanmiddag nog even langs familie. Maar die spreken alleen spaans :D

Kan wel wat woordjes hoor, maar gaat zo snel soms. Dus heb er niet veel zin in. :@
toch is dat leuk,, nouja het scheelt in NL niet zo koud vandaag :)
Do what you love, love what you do!
pi_220238873
:B
Smile, it's free therapy.
  maandag 2 maart 2026 @ 13:45:11 #143
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220238881
quote:
99s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:42 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Ja we hebben alles wel al gezien. Vanmiddag nog even langs familie. Maar die spreken alleen spaans :D

Kan wel wat woordjes hoor, maar gaat zo snel soms. Dus heb er niet veel zin in. :@
Mario spreekt ook wat Spaans, misschien kan hij je taalmaatje worden *;
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220238884
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:43 schreef kree het volgende:

[..]
toch is dat leuk,, nouja het scheelt in NL niet zo koud vandaag :)
Het is nu 13 graden. Ik denk gister en vandaag de minste dagen :Y
pi_220238889
oO<
Smile, it's free therapy.
pi_220238891
quote:
88s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:45 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Mario spreekt ook wat Spaans, misschien kan hij je taalmaatje worden *;
Taalmaatje en poepmaatje _O-

Jezus dit stinkt, alcohol 💩
  maandag 2 maart 2026 @ 13:47:54 #147
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220238904
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:42 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Nummer in mn hoofd nu o|O
not sorry w/
  maandag 2 maart 2026 @ 13:48:00 #148
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220238906
quote:
99s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:46 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Taalmaatje en poepmaatje _O-

Jezus dit stinkt, alcohol 💩
_O- :D
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220238907
:)
Smile, it's free therapy.
pi_220238914
quote:
88s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:48 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
_O- :D
Heb vandaag ook nog niks gedronken en dat ga ik zo houden.

Mijn lever schrikt van al dat water en cola zero _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2026 13:49:15 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')