abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 23 maart 2026 @ 19:00:03 #201
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220415418
Maar dan kun je nog steeds ergens geen expertise in hebben, neem de Fyra als voorbeeld. ;) Goed daar speelde geld ook ongetwijfeld een grote rol, maar het is ook niet voor niets dat Nederlanders overal gevraagd worden dijken te bouwen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220415793
Alsof moerassen buiten Nederland niet bestaan...
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_220426426
quote:
7s.gif Op zondag 22 maart 2026 10:08 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Gewoon over normale spoor. Gewoon op normale spoor de intercity's cancelen en alleen stoptreinen laten rijden. Snelle treinen alleen over de betuwelijn
Dit is niet serieus toch?

Heel leuk allemaal, maar dan is het normale spoor overbelast. En wordt reizen met de trein nog veel minder interessant gezien de stoptrein alleen over zou blijven.
IC op hsl lijnen schiet natuurlijk ook niets op, aangezien dat er te weinig is.
  donderdag 26 maart 2026 @ 20:21:08 #204
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_220438813
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 19:40 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Alsof moerassen buiten Nederland niet bestaan...
Met de "wij weten echt wel hoe we een spoorlijn moeten bouwen"-mentaliteit hebben we nu maar mooi een HSL waar we 120 km/h mogen rijden en waar we nog ettelijke miljoenen in mogen pompen om er weer wat van te maken.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_220438879
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 22:10 schreef MTL het volgende:
Ik weet niet wanneer je ov-chipkaart afloopt, maar ik kreeg toevallig vanmorgen voor mijn eigen privé-ov-chipkaart een mailtje van NS of ik een nieuwe pasfoto kon uploaden voor de nieuwe ov-chipkaart die ze mij toe willen sturen.
Mijn ov-chipkaart loopt half mei af.
Als jouw ov-chipkaart later afloopt acht ik de kans aanwezig dat je dan nog eenzelfde soort mail gaat krijgen. Is het eerder dan half mei, dan zal je waarschijnlijk zelf een nieuwe aan moeten schaffen via de website die ik al eerder linkte. Die 7,50 voor de kaart kan je dan via de klantenservice van NS terugkrijgen.
Voor degene met dezelfde vraag;

Vandaag ook deze mail gekregen. Foto opgestuurd. De ov chipkaart stuurt ns tijdig op.
pi_220439190
quote:
6s.gif Op donderdag 26 maart 2026 20:21 schreef Duvel het volgende:

[..]
Met de "wij weten echt wel hoe we een spoorlijn moeten bouwen"-mentaliteit hebben we nu maar mooi een HSL waar we 120 km/h mogen rijden en waar we nog ettelijke miljoenen in mogen pompen om er weer wat van te maken.
Je moet ook niet een spoorlijn laten aanleggen door een wegenbouwer..
pi_220439749
quote:
6s.gif Op donderdag 26 maart 2026 20:21 schreef Duvel het volgende:

[..]
Met de "wij weten echt wel hoe we een spoorlijn moeten bouwen"-mentaliteit hebben we nu maar mooi een HSL waar we 120 km/h mogen rijden en waar we nog ettelijke miljoenen in mogen pompen om er weer wat van te maken.
Het is echt ronduit vermoeiend.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_220439753
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 20:59 schreef b2py het volgende:

[..]
Je moet ook niet een spoorlijn laten aanleggen door een wegenbouwer..
Ik denk dat een 'gewone' spoorlijn best zou moeten kunnen maar een HSL is wel echt andere koek.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  donderdag 26 maart 2026 @ 22:49:21 #209
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_220439800
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 22:37 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]
Ik denk dat een 'gewone' spoorlijn best zou moeten kunnen maar een HSL is wel echt andere koek.
Nee, ook niet. Overigens was het bij de HSL de staat die vond dat het allemaal wel wat minder moeilijk kon, en dat die spooringenieurs veel te behoudend waren. Het was tijd voor de markt, het resultaat is bekend.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_220439893
De markt lost ALLES op jonguh.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  vrijdag 27 maart 2026 @ 09:24:09 #211
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220441571
Op de markt is je gulden een daalder waard!
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220441618
Ah jah. Geen fuck dus want dat is geen geldig betaalmiddel meer eah.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_220442796
quote:
7s.gif Op donderdag 26 maart 2026 22:49 schreef Duvel het volgende:

[..]
Nee, ook niet. Overigens was het bij de HSL de staat die vond dat het allemaal wel wat minder moeilijk kon, en dat die spooringenieurs veel te behoudend waren. Het was tijd voor de markt, het resultaat is bekend.
Betuweroute is van hetzelfde mantra, ligt er een stuk beter bij
pi_220444201
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 11:37 schreef b2py het volgende:

[..]
Betuweroute is van hetzelfde mantra, ligt er een stuk beter bij
En binnen budget opgeleverd. Juridische kosten buiten beschouwing gelaten.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_220444554
Ik rij tegenwoordig met grote regelmatig langs de A15 en zie echt veel badslippers, doet me echt deugt die vanuit de file te aanschouwen
  vrijdag 27 maart 2026 @ 15:36:55 #216
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_220444610
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 11:37 schreef b2py het volgende:

[..]
Betuweroute is van hetzelfde mantra, ligt er een stuk beter bij
Sluit die nou al fatsoenlijk aan op het Duitse spoor, of is het daar nog steeds niet goed geregeld?
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_220444615
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 15:26 schreef b2py het volgende:
Ik rij tegenwoordig met grote regelmatig langs de A15 en zie echt veel badslippers, doet me echt deugt die vanuit de file te aanschouwen
Deugd.

Zo'n soort netwerk hebben we voor snelwegen en we hebben het ook voor goederen en HSL nodig.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_220444811
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 15:36 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Sluit die nou al fatsoenlijk aan op het Duitse spoor, of is het daar nog steeds niet goed geregeld?
Ergens achterin 2030 geloof ik
  vrijdag 27 maart 2026 @ 18:48:11 #219
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_220446448
De Duitsers zijn nog volop aan het bouwen en doen dat op z'n Duits. Stukje bij beetje en iedereen ligt dwars. Tegen de tijd dat het derde spoor klaar is kan de Betuweroute dicht voor grootscheepse modernisering. :Y

Daarover gesproken, de contouren van de zuidwestboog bij Meteren beginnen inmiddels ook zichtbaar te worden. Ik reed er een tijd geleden langs. Mooi om te zien :Y
  vrijdag 27 maart 2026 @ 18:52:16 #220
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_220446468
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  vrijdag 27 maart 2026 @ 18:54:04 #221
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_220446477
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 11:37 schreef b2py het volgende:

[..]
Betuweroute is van hetzelfde mantra, ligt er een stuk beter bij
Dank voor het demonstreren van wat er mis is gegaan bij de HSL. 8-)
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_220447187
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_220449700
Dat kan alleen maar betekenen dat Arriva eruit gaat op korte termijn
  zaterdag 28 maart 2026 @ 09:57:51 #224
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_220450141
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:46 schreef b2py het volgende:
Dat kan alleen maar betekenen dat Arriva eruit gaat op korte termijn
Arriva is toch al niet meer van DB?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_220450566
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 09:57 schreef Duvel het volgende:

[..]
Arriva is toch al niet meer van DB?
Klopt.

Sinds een jaar of twee overgenomen door Amerikaanse investeerder meen ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')