Vol! Mobiel, dus ik laat het aan een ander over om een mooi plaatje in het openings bericht te plaatsen.
Gisteren een mooie sleep met voorop Railforce One en ketelwagons (helaas geen foto) en daarna met een viertje DDZ richting Alkmaar die ik zelf nog gereviseerd heb, leuk dagje!