Mijn broer speelde met de gedachte om daar te gaan wonen en is daar op vakantie gegaan. Volgens hem zijn de vrouwen daar niet om aan te gluren.quote:Op maandag 2 maart 2026 15:24 schreef Jaeger85 het volgende:
Kun je niet de passport bro uithangen in Paraguay? Kun je meteen gaan wonen in een enclave met mede kritische denkers.
Klopt.quote:Op zondag 1 maart 2026 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das ook een beetje onzin
Maar een wildvreemde ga je niet direct hele diepe gesprekken mee voeren
Zeker niet anno 2026
Daar moet je niet voor betalen want je bent nieuwsgierig wie je heeft geliked en dan betaal je en dan is dat een of andere gebakje waar je helemaal geen interesse in hebt.quote:Op zondag 1 maart 2026 18:53 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Voor dating sites heb ik premium nodig om te zien wie mij heeft geliked.
Misschien niet direct diepe gesprekken mee voeren maar een vrouw moet je niet als een testosteronloze Tim Hofman of Rutger Bregman zien waar geen enkele seksueel jachtinstinct van uitstraalt. Ik denk dat wil een vrouw interesse hebben ze je in eerste instantie als een seksuele partner moet zien en niet als vriendin maar dan met een penis.quote:Op zondag 1 maart 2026 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das ook een beetje onzin
Maar een wildvreemde ga je niet direct hele diepe gesprekken mee voeren
Zeker niet anno 2026
Begrijp ik het goed dat je met lukraak vrouwen aanspreken in publieke plaatsen je wel een 'blijvend'vriendeschappelijk contact overhoud?quote:Op zondag 1 maart 2026 18:38 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik probeer vaak gesprekken aan te knopen met vrouwen in de trein of op straat, maar dat blijft bij small talk, terwijl ik zoek naar wat diepgaandere gesprekken en voor een wat dieper contact. Het blijft dan ook vaak bij oppervlakkige vriendschappen, terwijl ik een relatie wil.
op mij komt dit verhaal wat creepy overquote:Op zondag 1 maart 2026 18:38 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik heb al een aantal jaar behoefte aan een relatie met een vrouw, maar ik merk dat het moeilijk blijft. Ten eerste zijn er weinig leuke vrouwen in mijn omgeving, ten tweede hebben veel vrouwen een andere visie op relaties en ten derde zijn veel vrouwen al bezet. Veel van mijn vrienden hebben al een relatie, maar bij mij wil het nog niet echt vlotten. Ik probeer vaak gesprekken aan te knopen met vrouwen in de trein of op straat, maar dat blijft bij small talk, terwijl ik zoek naar wat diepgaandere gesprekken en voor een wat dieper contact. Het blijft dan ook vaak bij oppervlakkige vriendschappen, terwijl ik een relatie wil. Hoe zorg ik ervoor dat vrouwen wel een relatie willen?
Eens, daarmee schrik je 99% van de bevolking af.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:25 schreef Hexagon het volgende:
Stoppen met wappie zijn en een leven gaan zoeken.
Nou TS, dit is goed advies. Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:52 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed, omdat het toch belangrijk is een alternatief te geven aan manosphere proleten.
Als je een vriendin wil moet je 2 dingen bereiken.
1. Vrouwen tegenkomen in settings waar je je thuis voelt en interactie kan ontstaan. Dus zorg dat je goede hobby's en sociaal leven hebt waarmee je veel mensen tegenkomt.
2. Zorgen dat vrouwen jou aantrekkelijk vinden. Dus naast er smaakvol en verzorgd bij lopen ook zorgen dat je je aantrekkelijk gedraagt. Dus als een volwassen fijne kerel waarbij ze zich prettig voelen maar ook opgewonden kunnen raken. Niet als een proleet of een deurmat dus .
Dan kan je inderdaad beter richting Uruguay gaan. Argentinië is ook een optie.quote:Op maandag 2 maart 2026 15:27 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Mijn broer speelde met de gedachte om daar te gaan wonen en is daar op vakantie gegaan. Volgens hem zijn de vrouwen daar niet om aan te gluren.
Heel eerlijk? Het lijkt erop dat je een relatie nu op een voetstuk plaatst. Als je een partner ziet als het ontbrekende puzzelstukje voor je geluk wordt de zoektocht al snel krampachtig en zwaar. Vrouwen voelen die druk vaak haarfijn aan. Als je met een verborgen agenda (een relatie willen) een gesprek voert, blokkeert dat de natuurlijke klik. Diepgaand contact laat zich namelijk niet dwingen, zeker niet in de trein of op straat waar mensen vaak in hun eigen bubbel zitten. Probeer die focus op het 'einddoel' eens los te laten en kijk naar wat je nu al hebt. Er zit ook een enorme kracht in het motto 'vrijheid, blijheid'. De tijd dat je alleen bent, is dé kans om te doen wat jij wilt, zonder compromissen. Als je echt leert te genieten van je eigen gezelschap en je eigen leven leuk maakt, straal je een heel andere energie uit.quote:Op zondag 1 maart 2026 18:38 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik heb al een aantal jaar behoefte aan een relatie met een vrouw, maar ik merk dat het moeilijk blijft. Ten eerste zijn er weinig leuke vrouwen in mijn omgeving, ten tweede hebben veel vrouwen een andere visie op relaties en ten derde zijn veel vrouwen al bezet. Veel van mijn vrienden hebben al een relatie, maar bij mij wil het nog niet echt vlotten. Ik probeer vaak gesprekken aan te knopen met vrouwen in de trein of op straat, maar dat blijft bij small talk, terwijl ik zoek naar wat diepgaandere gesprekken en voor een wat dieper contact. Het blijft dan ook vaak bij oppervlakkige vriendschappen, terwijl ik een relatie wil. Hoe zorg ik ervoor dat vrouwen wel een relatie willen?
Tjonge. Chapeau, wat een verrukkelijke diepgang.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:13 schreef Parafoonnotulist het volgende:
Je schrijft: “Hoe zorg ik ervoor dat vrouwen wel een relatie willen?”
Dat klinkt een beetje alsof vrouwen een soort deur zijn waar je de juiste sleutel voor moet vinden.
Maar zo werkt het meestal niet. Mensen zijn geen sloten en relaties geen mechaniek. Je kunt interesse niet afdwingen, alleen ontmoeten.
Wat me ook opvalt: je probeert gesprekken te beginnen in de trein of op straat, maar hoopt dan meteen op diepgang. Dat is een beetje alsof je in een wachtruimte een roman probeert te beginnen met iemand die eigenlijk alleen maar naar zijn halte zit te kijken.
Diepere gesprekken ontstaan meestal op plekken waar mensen elkaar vaker zien en waar er tijd is om elkaar langzaam te leren kennen. Niet omdat iemand “een relatie wil”, maar omdat er gaandeweg een klik ontstaat.
En misschien helpt het ook om vrouwen niet vooral te benaderen als mogelijke relatie, maar eerst gewoon als mens. De meeste goede relaties beginnen namelijk niet met een plan, maar met nieuwsgierigheid.
Of, om het iets filosofischer te zeggen: liefde groeit zelden uit strategie. Ze ontstaat meestal uit aandacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |