abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220251423
Zoals gezegd: ik ga spijt krijgen van mijn posten. :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220251442
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 20:13 schreef Budabuddumbam het volgende:
@:vencodark

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thx, deze vragen en gedachtenspinsels zijn zinvol.
pi_220251468
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 20:15 schreef FlyingFish het volgende:
Dit is geen jou probleem, maar een probleem van hem, en ik zou dat ook duidelijk vertellen en een discussie hierover een volgende keer gelijk afkappen. Misschien een relatietherapeut inschakelen? Die kan helpen om beter te leren communiceren en wellicht begrijpt hij dan wel wat er mis gaat en waarom jij die noodzaak voelt? Als iedereen op zijn tenen moet lopen bij hem klinkt therapie als iets wat sowieso goed voor hem zal zijn. Maar succes met hem overtuigen om dat te gaan doen…
En deze ook. Therapie is besproken, dat is het onderzoeken waard.

En nu ga ik slapen. Thx y’all. :s)
pi_220251823
Succes dan maar Venco, en dat meen ik oprecht. Slaap lekker :)

Ik duik zo ook mijn mandje in. Mijn middagdutje werd bruut verstoord. Eerst door Vvmk, die per ongeluk belde en daarna door zoon met zn stomme smartwatch :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220253016
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 13:15 schreef vencodark het volgende:
Weekenden doe ik niet. :)
Ik kan het zelf nog niet geloven maar ik ga blijkbaar supergoed op zaterdagochtend in mijn eentje om 7u opstaan, koffie en ontbijt en de sportschool in. Afgelopen zaterdag heb ik er vervolgens 2 uur rondgehangen (gesport dus).

2 jaar geleden ging ik met frisse tegenzin 1 keer in de week 20 minuten naar fit20. Dus wie weet.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220253043
Mijn 15jarige heeft nog geen hpv. Uitgesteld omdat het niet kon. We gaan over een maandje of wat wel eens met de huisarts praten over opties. Komt goed.

[ Bericht 1% gewijzigd door Vanyel op 04-03-2026 11:03:51 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220253631
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 06:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik kan het zelf nog niet geloven maar ik ga blijkbaar supergoed op zaterdagochtend in mijn eentje om 7u opstaan, koffie en ontbijt en de sportschool in. Afgelopen zaterdag heb ik er vervolgens 2 uur rondgehangen (gesport dus).

2 jaar geleden ging ik met frisse tegenzin 1 keer in de week 20 minuten naar fit20. Dus wie weet.
Zaterdagochtend een rondje hardlopen om een uur of 8 in mn uppie. De halve wereld slaapt nog, zeker als het zonnetje doorkomt, heerlijk.
#team sport op zaterdagochtend *O*
Fake it till you make it...
pi_220254069
Ik sport nu maandag-, woensdag en vrijdagochtend maar als ik weer 100% up and running en werkende ben, ga ik dat wel aanpassen denk ik. De kantoordagen zijn nog steeds dinsdag en donderdag dus wat dat betreft kan het wel overigens. Maar het is dan te druk vrees ik om vol te houden.

Zaterdag ga ik ook wel eens, maar dan loopt er echt heel ander publiek. Ik zit dan tussen de pubers die meer met hun telefoon bezig zijn dan aan het sporten. Op zich heb ik daar geen drol mee te maken maar ze houden de apparaten lekker bezet. Dus dan loopt mijn planning wel eens in de soep.

Kinderen hebben studiedag vandaag en liggen allebei nog bed te lezen. B gaat vanmiddag bij een vriend spelen (Pokemon Go'en was de planning geloof ik), even kijken wat ik met Juul ga doen. Misschien simpel naar de kinderboerderij. Om 4 uur heeft ze knutselles dus ik zit wel aan tijd gebonden.
pi_220254135
Als een blok geslapen, heerlijk.
Dochter nog ziek en zelf ben ik ook wat gammel.

Weet je wat heel stom is? Ik heb een pijnlijke arm zonder gesport te hebben. :') _O-
Gistermorgen lag ik in bed en wilde een zwaar kussen even weg wippen, en verrek dus een spiertje. Ik voelde het gelijk.
Nu kan ik amper die arm omhoog houden en stroomt het naar de schouder/nek.
Hoe dan!? #sukkel.
pi_220254163
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 09:52 schreef vencodark het volgende:
Als een blok geslapen, heerlijk.
Dochter nog ziek en zelf ben ik ook wat gammel.

Weet je wat heel stom is? Ik heb een pijnlijke arm zonder gesport te hebben. :') _O-
Gistermorgen lag ik in bed en wilde een zwaar kussen even weg wippen, en verrek dus een spiertje. Ik voelde het gelijk.
Nu kan ik amper die arm omhoog houden en stroomt het naar de schouder/nek.
Hoe dan!? #sukkel.
Je wordt OUD. :+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_220254178
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 09:58 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Je wordt OUD. :+
40. :P
Maar dat merk ik inderdaad wel. Als ik verkeerd zit, lig of krom sta te scrollen ofzo, snel last van mijn nek.

Daarom was die Pilates zo gek nog niet maar rond de ¤35 p/m voor de sportschool én Pilates á ¤15 per les is toch een beetje te gortig. -O-
pi_220254192
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 09:59 schreef vencodark het volgende:

[..]
Maar dat merk ik inderdaad wel. Als ik verkeerd zit, lig of krom sta te scrollen ofzo, snel last van mijn nek.

Daarom was die Pilates zo gek nog niet maar rond de ¤35 p/m voor de sportschool én Pilates á ¤15 per les is toch een beetje te gortig. -O-
Ja het is stom dat sporten zo duur moet zijn.
pi_220254683
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 09:59 schreef vencodark het volgende:

[..]

Heeft je sportschool geen Pilates? Mijne heeft naast krachthonk ook nog allerlei groepslessen.
pi_220254931
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 11:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Heeft je sportschool geen Pilates? Mijne heeft naast krachthonk ook nog allerlei groepslessen.
Nope. We hebben 2 locaties in de stad en beide geen groepslessen.
pi_220255473
Stom }:|
pi_220257117
Ik heb net voor het eerst in bijna 17 jaar tijd akkoord moeten vragen voor verlof. Ook een rare gewaarwording.
Aangezien ik altijd only the lonely was qua werk en verantwoordelijkheid hoefde ik alleen met mezelf te overleggen. Nu heb ik ineens een collega. :D

Vanmiddag heerlijk geluncht met Juul op het terras en daarna samen gewinkeld (in het dorp), 3 outfits heeft ze gekocht. Hard nodig ook want ze groeit zo hard.
pi_220257608
Lekker dagje met Juul dus geweest, exode. Is ook wel es nodig :)

Ik zat in de zon daarstraks, had geen zin in werk maar wat moet, dat moet, dus werd maar een half uurtje ofzo zon happen. Deze temperaturen, ik hou ervan. Als het straks zomer wordt, is het mij te warm en zit ik binnen. Maar nu O+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220257806
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 17:15 schreef Mushanga71 het volgende:

Ik zat in de zon daarstraks, had geen zin in werk maar wat moet, dat moet, dus werd maar een half uurtje ofzo zon happen. Deze temperaturen, ik hou ervan. Als het straks zomer wordt, is het mij te warm en zit ik binnen. Maar nu O+
Mijn voorhoofd is al rood :') #GingerStruggles
pi_220258250
Ik moet nog een beetje wennen aan de felle zon en de zonnebril met winterjas in de ochtend. :')
pi_220258253
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 17:15 schreef Mushanga71 het volgende:

Ja was heerlijk, terwijl B een puber aan het wezen was 'Geen zin!' en 'Laat me met rust!' had ik een heerlijk dagje met Juul. Laat uit bed, kaascroissant bij de bakker gehaald als ontbijt, geLego'd, geluncht, geshopt en veel gelachen samen.

Dat restaurant slaat eigenlijk nergens op met een terras bijna op een drukke straat maar het eten is er goed, de prijzen meer dan redelijk en het personeel zo vriendelijk. We zaten tussen de 70+ers _O-
We hoeven de kaart er niet eens te bekijken (niet omdat wij er zo vaak komen maar het is gewoon lekker voorspelbaar) en ze hebben een kast voor spelletjes. Dus wij zaten op het terras aan de straat te Mens erger je nieten. Juul geniet daar dan enorm van (en ik ook!)
  woensdag 4 maart 2026 @ 19:15:19 #171
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220258260
Ik heb zojuist afscheid genomen van mijn laatste twee hamstertjes. Ze hadden allebei een tumor en langer daarmee laten lopen was geen optie. Maar bah, wat verdrietig om een hobby nu definitief af te moeten sluiten op zo'n manier.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220258275
Da's altijd verdrietig @Troel
pi_220258358
Oh wat verdrietig @Troel :* zowel van de hamstertjes als van de hobby.

Ik kan wel wennen aan dat zonnetje, vandaag geen tijd gehad voor een blokje om. Wel productieve dag.
Woningbouw gemaild, de een belde met een heel duidelijk antwoord op mijn vragen. Waar ik dus bij de andere afgelopen week vooral nietszeggende antwoorden kreeg. Dus ik dacht dat te ondervangen door te mailen.
Maar die andere woningbouw mailde terug dat ik dan maar moest bellen :') . Daar had ik mijn hoofd even niet naar staan, dus morgen nog maar eens proberen.

Ik kreeg een compliment dat ik me al zo'n tijd geleden ingeschreven had, want ze maakte zo vaak mee dat het anders was in geval van bv scheiding. En ze zei: zeg het vooral voort dat mensen zich gewoon inschrijven, zie het maar als een soort verzekering.
Dus... bij deze... mocht ik nog iemand over een streep kunnen trekken ... ;)

Ik heb een sollicitatiebrief verstuurd... :o ik kwam "per ongeluk" een vacature tegen die me aansprak. Kijken of ze me willen spreken, want ik heb wel aangegeven dat fulltime er nu niet in zit.
Dus afwachten maar.
Fake it till you make it...
pi_220259671
Ahh zielig @Troel , waren het Russische? Zou je niet verder willen met een ander (toegestaan) soort?

Fijn nieuws @Nijna , je bent goed bezig! O+

Klinkt als een heerlijke lentemiddag @exode ! Hopelijk is puber gauw uitgepubert en kun je het met hem nog eens overdoen ;)
  woensdag 4 maart 2026 @ 21:09:13 #175
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220259721
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:05 schreef PoesInDoos het volgende:
Ahh zielig @:Troel , waren het Russische? Zou je niet verder willen met een ander (toegestaan) soort?

Fijn nieuws @:Nijna , je bent goed bezig! O+

Klinkt als een heerlijke lentemiddag @:exode ! Hopelijk is puber gauw uitgepubert en kun je het met hem nog eens overdoen ;)
Nee, Campbelli's. Syren vind ik lang niet zo leuk, bovendien neemt dat zoveel meer ruimte in beslag :D Heb n atuurlijk al jaren geleden de keuze gemaakt om te stoppen, al voordat het niet meer mocht vanwege de onzekerheid, maar nu zijn er gewoon geen meer. Jammer, want de belli's zijn zo leuk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')