Nou dan heeft hij er later tóch wat aanquote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:00 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dat stuk hebben wij ook uitgelegd. Laatste stuk was ik vergeten
Eens!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:55 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Edit; we moeten een beetje af van HPV=Baarmoedergerelateerd.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:08 schreef Schanu het volgende:
Ik sport nooit meer, waar ik enerzijds van baal maar ik doe ook niet echt mijn best om het te veranderen. Vroegah deed ik fanatiek aan hardlopen en spinning. Met hardlopen stopte ik toen ik IVF in ging omdat mijn lijf niet meer wilde. Heb jaren later nog regelmatig hardgelopen op de loopband maar die ligt nu stof te vangen onder de bank.
Ik kreeg vandaag een prachtige bos bloemen en chocola van mijn collega's omdat vrouwlief en ik vandaag 10 jaar getrouwd zijn. Hoe vreselijk lief is daten de schoonouders stuurden hele mooie tulpen
We doen er zelf eigenlijk niets aan dus dit waren leuke verrassingen
Ja, het is ook al 5 jaar geleden dat ik dat uit heb gelegdquote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:55 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Nou dan heeft hij er later tóch wat aan
Edit; we moeten een beetje af van HPV=Baarmoedergerelateerd.
Maar JIJ zei vanmiddag nog dat HIJ er niks aan heeft, ongeacht wat je hem 5 jaar geleden hebt verteldquote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:21 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, het is ook al 5 jaar geleden dat ik dat uit heb gelegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:28 schreef vencodark het volgende:
Ik ga vast spijt krijgen van mijn post maar Yolo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fake it till you make it...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
[ Bericht 0% gewijzigd door Mushanga71 op 03-03-2026 21:21:44 ]If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |