abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220248352
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 16:00 schreef Kyara het volgende:

[..]
Dat stuk hebben wij ook uitgelegd. Laatste stuk was ik vergeten :D
Nou dan heeft hij er later tóch wat aan ;)

Edit; we moeten een beetje af van HPV=Baarmoedergerelateerd.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_220248422
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 16:55 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Eens!

Ik sport 1x per week een uurtje bij een sportjuf (vanavond mag/moet ik weer) en ik probeer 1 of 2x te gaan hardlopen. Maar dat ging een poosje niet vanwege sportwedstrijden van kind en sinds toen werd het een glijdende schaal naar... niet gaan :@
Ik zou graag weer zwemmen of dansen. Een clubje/groepje waar je gemist wordt werd beter voor mij. Maar het past niet (echt) in mijn week...
pi_220248498
Ik sport nooit meer, waar ik enerzijds van baal maar ik doe ook niet echt mijn best om het te veranderen. Vroegah deed ik fanatiek aan hardlopen en spinning. Met hardlopen stopte ik toen ik IVF in ging omdat mijn lijf niet meer wilde. Heb jaren later nog regelmatig hardgelopen op de loopband maar die ligt nu stof te vangen onder de bank.

Ik kreeg vandaag een prachtige bos bloemen en chocola van mijn collega's omdat vrouwlief en ik vandaag 10 jaar getrouwd zijn. Hoe vreselijk lief is dat O+ en de schoonouders stuurden hele mooie tulpen O+ We doen er zelf eigenlijk niets aan dus dit waren leuke verrassingen O+
pi_220248521
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 17:08 schreef Schanu het volgende:
Ik sport nooit meer, waar ik enerzijds van baal maar ik doe ook niet echt mijn best om het te veranderen. Vroegah deed ik fanatiek aan hardlopen en spinning. Met hardlopen stopte ik toen ik IVF in ging omdat mijn lijf niet meer wilde. Heb jaren later nog regelmatig hardgelopen op de loopband maar die ligt nu stof te vangen onder de bank.

Ik kreeg vandaag een prachtige bos bloemen en chocola van mijn collega's omdat vrouwlief en ik vandaag 10 jaar getrouwd zijn. Hoe vreselijk lief is dat O+ en de schoonouders stuurden hele mooie tulpen O+ We doen er zelf eigenlijk niets aan dus dit waren leuke verrassingen O+
Gefeliciteerd! O+
  dinsdag 3 maart 2026 @ 17:13:16 #130
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_220248537
Bij iemand verderop in de straat zijn ze, denk ik, de voegen tussen de bakstenen aan het verwijderen. Het is een vrij intens geluid, en ik woon op redelijke afstand… gelukkig duurt zoiets niet dagen

Herstel, het zijn onze directe (nieuwe) buren. Die zijn waarschijnlijk de vloer eruit aan het frezen ofzo

[ Bericht 22% gewijzigd door amaranta op 03-03-2026 17:21:19 ]
  dinsdag 3 maart 2026 @ 17:21:34 #131
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_220248600
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 16:55 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Nou dan heeft hij er later tóch wat aan ;)

Ja, het is ook al 5 jaar geleden dat ik dat uit heb gelegd _O-
pi_220248617
Zo, het eerste ijsje op het terras op :)
B achter zijn game pc uitgetrokken en overheerlijke Italiaanse ijsjes gaan eten O+

In het zonnetje, kijkend naar wat er voorbij komt, samen kletsend. Cadeautje was het.
pi_220248631
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 17:21 schreef Kyara het volgende:

[..]
Ja, het is ook al 5 jaar geleden dat ik dat uit heb gelegd _O-
Maar JIJ zei vanmiddag nog dat HIJ er niks aan heeft, ongeacht wat je hem 5 jaar geleden hebt verteld ;)
  dinsdag 3 maart 2026 @ 17:38:27 #134
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_220248730
Hier krijgen ze allemaal de hpv-vaccinatie. ik zie geen enkele reden om het niet te geven.
Stel je kind heeft later kanker of een andere heftige ziekte dan is de medicatie een stuk ingrijpender dan een vaccinatie.
pi_220248761
Ik kocht een nieuwe fietsaccu, mail van DPD al gehad, kom ik er dán pas achter dat de winkel een dorp verderop zit 8)7 Had ik hem ook wel kunnen halen. Handig weer dit.
  dinsdag 3 maart 2026 @ 18:08:39 #136
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_220248962
Mijn zoon viel flauw na de HPV vaccinatie. Geen idee waar het aan lag. Maar we stonden buiten nog even te praten met iemand. En ineens viel ie zo boem achterover.
pi_220249095
Ik ga vast spijt krijgen van mijn post maar Yolo. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 3 maart 2026 @ 18:39:32 #138
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220249183
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:28 schreef vencodark het volgende:
Ik ga vast spijt krijgen van mijn post maar Yolo. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220249194
@Venco
SPOILER
Fake it till you make it...
pi_220249340
SPOILER
pi_220249376
@Nijna
SPOILER
pi_220249526
Venco
SPOILER
pi_220249721
Venco
SPOILER
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220249756
@exode
Zo’n gesprek heeft inderdaad plaatsgevonden. Enkele dagen later wordt alles weer teruggenomen, genuanceerd en proberen we wederom het 1 en ander glad te strijken.
Dat gaat een tijdje goed maar vroeg op laat, valt het hele kaartenhuis weer in elkaar.

Ik geloof echt niet dat de kinderen met een scheiding baat hebben.
Wat een ander ook zegt.
pi_220249872
@Mushanga71
Ik was en ben er van overtuigd dat het gezeur had opgeleverd als ik direct had gezegd dat ik mijn nummer aan die werk dude had gegeven.
Maar hij zegt dat dit niet zo is, als ik maar eerlijk was geweest.
Ik heb niet voorspeld dat het contact op die manier zou blijven aanhouden.
Dus ja, dat werd een geheime ‘vriendschap’ en gezien de roddels die er van kwamen was het extra vervelend.

Maar goed. Het was niet handig en ik had zeker kunnen weten dat dit later méér gedoe op zou leveren.
Conflict vermijdend, zoals ik zei.

Hoe dan ook: dat draai ik niet terug.

Het is vooral dat ik nu denk: na alles wat er al over gezegd is, hoe ga je nou verder?
  dinsdag 3 maart 2026 @ 20:13:16 #146
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_220250229
@vencodark

SPOILER
pi_220250264
Dit is geen jou probleem, maar een probleem van hem, en ik zou dat ook duidelijk vertellen en een discussie hierover een volgende keer gelijk afkappen. Misschien een relatietherapeut inschakelen? Die kan helpen om beter te leren communiceren en wellicht begrijpt hij dan wel wat er mis gaat en waarom jij die noodzaak voelt? Als iedereen op zijn tenen moet lopen bij hem klinkt therapie als iets wat sowieso goed voor hem zal zijn. Maar succes met hem overtuigen om dat te gaan doen…
pi_220250429
SPOILER
pi_220250649
Venco:
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Mushanga71 op 03-03-2026 21:21:44 ]
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  dinsdag 3 maart 2026 @ 21:13:48 #150
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220251175
SPOILER
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')