Mush triggerd blijkbaar iets.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:13 schreef Nijna het volgende:
[..]
Het was niet persé tegen jou ofzo, maar het viel me op. En het is wel vaker dat mensen vrij kritisch reageren op mush.
Je hoeft haar van mij niet links te laten liggen, net als jij een mening hebt, heb ik die ook.
En nu ben ik klaar met mijn gemiep hoor.
Balen dat je dochter ziek is en je nu niet kan sporten. Hopelijk knapt ze gauw op (en kan jij weer sporten!)
Goed. Thx.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:24 schreef Hupje het volgende:
@:vencodark Hoe is het met je werk? Al een beetje gewend?
Wat goed dat jullie een gesprek met de gemeente hebben gehad, kwam daar wat nuttigs uit?quote:Op maandag 2 maart 2026 14:19 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hoe was het gesprek en kennismaking? Ik kan me wel voorstellen dat ze nog alle kanten op gaat, het is ook best wel een stap, een nieuwe school.
We gaan redelijk gelijk op. Wij hadden vorige week gesprek met de gemeente, ook om een stuk regie over te nemen.
Ja, die trigger, dat blijkt alleen heb ik geen flauw idee waaromquote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mush triggerd blijkbaar iets.Maar de gedachte is dan misschien meer: heb je niks aardigs te zeggen, zeg dan niks. Dat kan ik nakomen.
![]()
Ja, de streak van sporten schiet zo niet op hè.![]()
Er blijft steeds wat tussenkomen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:32 schreef Kyara het volgende:
@:Schanu
Mijn meiden zijn ook nog niet gevaccineerd voor hpv. Oudste wel trouwens maar die heeft daar echt helemaal niks aan. Ik wil ze erg graag laten vaccineren maar ook voor hen is dat nu nog niet het moment.
Qua gemeente gaat ze zich nu vootal inlezen en contact opnemen met de betrokkenen. We gaan ook kijken voor ambulante begeleiding en concretere hulp om theorie ook in de praktijk te brengen.
Hopelijk kan je gauw beginnen aan een nieuwe streakquote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:22 schreef vencodark het volgende:
Ja, de streak van sporten schiet zo niet op hè.![]()
Er blijft steeds wat tussenkomen.
Succesquote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb niet heel goed geslapen, overal kramp van twee dagen in de camper. Maar vandaag moeten we ook weer flink aan de bak, de spullen komen vanmiddag. En de makelaar komt om 10 uur voor de officiële overdracht.
Maar is hier zoals ik hoopte.
Er moet echt nog wat gebeuren maar dat wist ik.
De honden hebben zich echt keurig gedragen, en nu nog.
De hele buurt zit vol blaffende honden en ze reageren nergens op 🥰
En de mensen zullen hier niet gaan klagen als ze eens blaffen 😅.
De straat is echt zo mooi, in de heuvels, kan niet wachten tot het groen wordt hier!
Maar ik ben zo blij dat ik er ben en dat de hondjes zo braaf waren de hele weg!
Klinkt goed. Fijn dat je de stap gezet hebt!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goed. Thx.![]()
Ik werk 2 ochtenden in de week, uitloop tot half 1.
Prima vaste adresjes. Leuke cliënten.
Qua uren is het dan genoeg, met die andere baan zit ik op 29.
Eind van de maand heb ik zo’n ¤250 extra naast mijn vaste baan.
Wil je een overzichtje?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:37 schreef Nijna het volgende:
[..]
Hopelijk kan je gauw beginnen aan een nieuwe streak![]()
Want je was best lekker bezig qua sporten toch?
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:35 schreef amaranta het volgende:
Beter dan wat ik doe. Mijn overzicht. En ik zal voor het gemak in 2020 beginnen.
2020: 0x
2021: 0x
2022: 0x
2023: 0x
2024: 0x
2025: 0x
2026: 0x
Ja, ik ben gewoon teringluiquote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:37 schreef vencodark het volgende:
[..]![]()
Het is meer van: je plant echt elke week te gaan maar life hits you.![]()
In de avond is geen optie en weekenden is eigenlijk ook niks.
Die gewone schoolweken zijn gewoon prima.
And that’s ok! Ik ben pas sinds 3 jaar ofzo iets actiever geworden. Meer wandelen en soms fietsen.quote:
NOG niet, hij is 14?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:10 schreef Kyara het volgende:
[..]
Geen baarmoeder en komt niet op die manier in de buurt van baarmoeders.
Voor het 2e deel kan ie er wel wat aan hebben. Thxquote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:12 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
NOG niet, hij is 14?
En de vax werkt ook bij allerlei soorten mannen-kanker, zoals aan de penis of anus.
Plus het helpt HPV voorkomen verspreiden natuurlijk.
Okéquote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:13 schreef Kyara het volgende:
[..]
Later ook niet.
Voor het 2e deel kan ie er wel wat aan hebben. Thx
Dat stuk hebben wij ook uitgelegd. Laatste stuk was ik vergetenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:14 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Oké![]()
Ik wou het wel even benoemd hebben, mijn zoon heeft de vax ook gehad en ik heb hem ook duidelijk uitgelegd waarom.
Dan hoop ik dat dit het laatste staartje ziek is!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wil je een overzichtje?![]()
Week 1: intro personal trainer.
Week 2 en 3: kinderen ziek.
Week 4: 2 x getraind.
Week 5: voorjaarsvakantie. Ga geen oppas regelen en ongezellig omdat ik al 2 ochtenden werk.
Week 6: 2 x getraind.
Week 7: dochter vandaag ziek maar verwacht wel morgen te kunnen en vrijdag.![]()
Maar ik ga dus wel echt als er niks op die manier tussenkomt.
Weekenden doe ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |