Als ik dat had gedaan, had ik amper nog pizza naar binnen gekregen.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:59 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Dan eet je toch even wat anders (de andere helft van de cracker ofzo)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Haha, bij ons komen ze (natuurlijk) grotendeels met taxi's en als ik mijn kind naar school gebracht had liep ik soms mijn voordeur voorbij (richting de achterom om de hoek) om maar niet te laten zien waar ik woonquote:Op maandag 2 maart 2026 19:23 schreef amaranta het volgende:
[Verhaal over ouders en leerlingen aan de deur]
Was allang blij dat ik vanavond een keer van mn graatje vielquote:Op maandag 2 maart 2026 21:44 schreef vencodark het volgende:
Wel een pizza maar geen halve cracker, van je graatje vallen en tegelijk amper kunnen eten door stress.
Genoeg SC voor vandaag.
Oh al in Hongarije?quote:Op maandag 2 maart 2026 23:38 schreef oh-oh het volgende:
Niks bij gelezen maar ik lig in mijn nieuwe huis op een kermis bed met mijn hondjes 💜🥰
Wat fijn!quote:Op maandag 2 maart 2026 23:38 schreef oh-oh het volgende:
Niks bij gelezen maar ik lig in mijn nieuwe huis op een kermis bed met mijn hondjes 💜🥰
Dan: welkom thuisquote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb niet heel goed geslapen, overal kramp van twee dagen in de camper. Maar vandaag moeten we ook weer flink aan de bak, de spullen komen vanmiddag. En de makelaar komt om 10 uur voor de officiële overdracht.
Maar is hier zoals ik hoopte.
Er moet echt nog wat gebeuren maar dat wist ik.
De honden hebben zich echt keurig gedragen, en nu nog.
De hele buurt zit vol blaffende honden en ze reageren nergens op 🥰
En de mensen zullen hier niet gaan klagen als ze eens blaffen 😅.
De straat is echt zo mooi, in de heuvels, kan niet wachten tot het groen wordt hier!
Maar ik ben zo blij dat ik er ben en dat de hondjes zo braaf waren de hele weg!
Toch wel een droom die uitkomt. Fijn dat de reis zo goed ging en het gelijk zo heerlijk voelt allemaal!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb niet heel goed geslapen, overal kramp van twee dagen in de camper. Maar vandaag moeten we ook weer flink aan de bak, de spullen komen vanmiddag. En de makelaar komt om 10 uur voor de officiële overdracht.
De straat is echt zo mooi, in de heuvels, kan niet wachten tot het groen wordt hier!
Klinkt heerlijk, zijn benieuwd naar de fotosquote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:44 schreef oh-oh het volgende:
Fijn zeg! Kan me voorstellen dat je na zo'n reis even moet bijkomen. Maar klinkt als een heerlijk thuis voor jullie!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:44 schreef oh-oh het volgende:
Dat heb ik ook wel inderdaad. Nu is de thuissituatie hier rustig qua kids, maar mijn brein pruttelt nog al eens (zal oa de overgang wel zijn).quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:51 schreef Nijna het volgende:
Zeker na zoveel jaar niet werken en de huidige situatie vraag ik me af hoe groot mijn belastbaarheid is.
Volgens mij reageerden 2 mensen nu op Mush, daar ben ik er 1 van.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:28 schreef Nijna het volgende:
@:oh-oh, lekker geslapen in je nieuwe huis?
Mag ik vragen waarom mensen zo aangaan op dingen die mush schrijft?
Je hoeft toch niet altijd overal op te reageren?
Je kan overal iets van vinden, maar ik dacht dat we hier respect voor elkaar hadden en dat vind ik overal bovenop springen niet als ik eerlijk ben.
Verder echt een fijne plek hier, maar het viel me op.
Het was niet persé tegen jou ofzo, maar het viel me op. En het is wel vaker dat mensen vrij kritisch reageren op mush.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Volgens mij reageerden 2 mensen nu op Mush, daar ben ik er 1 van.
Ik zie het probleem niet. Zij post, ik reageer.
Als ik eerst moet terugscrollen om te zien of iemand anders al ‘er bovenop sprong’, dan is het spontaan reageren ook wel klaar.
Of overal op reageren doe ik al helemaal niet want op 98% van jullie berichten reageer ik ook niet.
Maar prima, om Mush te sparen en met het risico de 2e of 3e te zijn als ik reageer, laat ik Mush wel links of rechts liggen.
Heb ik mijn aandeel gedaan. Geen sarcasme of ergens tegenaan schoppen, hier heb ik simpelweg geen zin in.
Respect? Zeker. Maar iets niet snappen of een kritische noot kan toch ook gewoon respectvol zijn?
Een beetje gemiep vind ik het wel, respectfully.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |